|
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אוףףףףףףף היה מטורף
איזה סט אנרגטי לפנים
מאוד נהניתי גם ממיס מוטיף
קיצור טייסטו היה חזק לפנים
גילי אתה מטורף אחושרמוטה
איךף שרנו את
love comes again
כל מילה בשירים של טייסטו גילי יודע
בקיצור אמנם לא היה חינם אבל נהניתי אש וזין על הכסף זאת הייתה אחת המסיבות הטובות... |
|
|
| Narcotic Mind |
סעמק, אני לא מאמין שפיספסתי פעמיים את טייסטו
אתמול עבדתי בהום קלאב, ויום לפני אני ואורן "תיקלטנו" בפולס באר, עדיף שלא נספר חוויות, קיצור חבל שאתם לא מדברים איתי אחרת היה מצב שהייתי מוותר על יום שני ובא לטי אל וי :\ |
|
|
| m0sh |
מוזר שאף אחד לא ראה שטיאסטו זרק את האוזניות לקהל...
סעמק הייתי עם חברים שלי ופתאום אני קולט את זה
היית בדיוק בקו שלו אבל די רחוק
התבאסתי שלא הייתי קרוב לנסות לתפוס אבל שטויות אני יסתדר עם ה
HDJ 1000
שלי ;)
אבל שזרקו תקליטים שזה היה רק קופסאות והייתי אז ליד הגדר כי איזה אחת גררה אותי
אז בקיצור אני תופס ואיזה ערסית מפחידה פשוט לוקחת לי , אז אולי עדיף היה לוותר על התענוג עם כל הרוסים האלה על גראס |
|
|
| DjNumShum |
בסוף הוא גם זרק תקליט לקהל לא יודע איזה
נראה לי את JUST BE
בגלל שזה בדיוק אחרי שהוא הוריד אותו |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....אתה לא פחות מטורף ממני כפי שהבנתי
אחי יש לי מה לספר...אחרי שעזבת היו לי 2 קטעים ואחד מהם ממש מטורף
אה..והחלקתי בשירותים..נפלתי שם חבלז...כואבת לי היד עכשיו...מישהי
?דחפה אותי שמה...שאלתי אותה אם אני יכול להיכנס איתה לתא
|
חחח לא הזהרתי אותך במועדון שאני מטורף כשאני שיכור? :D
כן גם אני הייתי עם מישהי כל הערב..היה טוב מאוד :D :eyes:
תגידו איך היה הדיג'יי שזכה בתחרות? כמה זמן הוא ניגן? |
|
|
| Scorchio |
| זהו שנראה לי שהוא בכלל לא ניגן... |
|
|
| Shahar |
מתי הוא עלה??
והגירסא ל
lethal industry
נראה לי זאת
Dj Tiesto Feat Suzanne Palmer - Lethal Industry (Richard & Johnny Bass 2003 Remix) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
חחח לא הזהרתי אותך במועדון שאני מטורף כשאני שיכור? :D
כן גם אני הייתי עם מישהי כל הערב..היה טוב מאוד :D :eyes:
|
אני שמח לשמוע את זה...:)
:)צריך להפגש ככה מדי פעם לדפוק את הראש טוב טוב...אהבתי
מה עם קהל? עדיין לא עניתם...
????ומה עם הבחור שניצח..מסתומרת לא ניגן בכלל
מה זה ההפקה הזאת בכלל...??? בושה וחרפה... |
|
|
| Scorchio |
| בטח ניגן שעה בהתחלה כעוד לא היה אף אחד |
|
|
| idanhakia |
כל כך כיף
היה פצצה לפי דעתי
ורק שתיהיו בעיניינים שהיה קהל יחסית יפה השנה
שנה שעברה בניצנים היו מגעילים אחד אחד
השנה היו עוד פסדר יחסית |
|
|
| §chop¥ |
אני חייב לציין שדי התאכזבתי.
חוץ מ-
adagio,nyana,rain,love,traffic,phantom,forever
השירים היו על הפנננננים.
חבל על הזמן, שעוד לא נדבר על מיסס אוטיסט הזאת...גם כן מפגרת.
בכל מקרה הייתי המום שקראתי את ההודעות הקודמות.
הורג אותי אלו שאומרים ש"אני ראיתי כבר את טייסטו השנה אז זה לא שווה לשלם שוב 140 שקל בשביל לראות אותו"
כאילו מה הקטע שלכם?
זה כמו להגיד ...להפסיק לזיין בחורות אחרי הזיון הראשון.
זה לא שזה נמאס באישזהו שלב...
ומסיבה בינונית + אלכוהול זה סתם קקה.
לא משנה כמה אלכוהול אני שותה אני פפשוט לא יכול להנות כשהדייג'יי שם לי
ד"ר אלבן.
כאילו כוסאמק מה הבעיות שלו ?!?! נשבע לכם התקליטנים של היום מנגנים עם קסטות מבר מצוות.
תאמינו לי שעדיף לחסוך בכל המסיבות האלו (גם כספית וגם רפואית) וללכת
פעם-פעממים בשנה לטייסטו כי לשמוע את אדאג'יו לייב זה פשוט סופני
וזה לעצמו שווה 200 שקל. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by §chop¥
אני חייב לציין שדי התאכזבתי.
חוץ מ-
adagio,nyana,rain,love,traffic,phantom,forever
השירים היו על הפנננננים.
חבל על הזמן, שעוד לא נדבר על מיסס אוטיסט הזאת...גם כן מפגרת.
בכל מקרה הייתי המום שקראתי את ההודעות הקודמות.
הורג אותי אלו שאומרים ש"אני ראיתי כבר את טייסטו השנה אז זה לא שווה לשלם שוב 140 שקל בשביל לראות אותו"
כאילו מה הקטע שלכם?
זה כמו להגיד ...להפסיק לזיין בחורות אחרי הזיון הראשון.
זה לא שזה נמאס באישזהו שלב...
ומסיבה בינונית + אלכוהול זה סתם קקה.
לא משנה כמה אלכוהול אני שותה אני פפשוט לא יכול להנות כשהדייג'יי שם לי
ד"ר אלבן.
כאילו כוסאמק מה הבעיות שלו ?!?! נשבע לכם התקליטנים של היום מנגנים עם קסטות מבר מצוות.
תאמינו לי שעדיף לחסוך בכל המסיבות האלו (גם כספית וגם רפואית) וללכת
פעם-פעממים בשנה לטייסטו כי לשמוע את אדאג'יו לייב זה פשוט סופני
וזה לעצמו שווה 200 שקל. |
אבל אתה יוצא מהנחה שכול אחד חייב לאהוב את טייאסטו וכל אחד חייב להרגיש צמרמורות מאדג'יו....!?!?!?
אני כמעט בטוח שתגיד לי "הרי זה אותם טראקים - מה זה משנה מי מנגן?" אז זהו שלדעתי יש הבדל בין אם זה די ג'י שאתה מעריץ או די ג'י אחר למרות שהם ישימו את אותו טראק תמיד אני אעדיף לשמוע אותו כאשר ינגן נערץ ולא האחר... |
|
|
|
|