return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 9)
View this Thread in Original format
Scorchio
אוףףףףףףף היה מטורף
איזה סט אנרגטי לפנים
מאוד נהניתי גם ממיס מוטיף

קיצור טייסטו היה חזק לפנים

גילי אתה מטורף אחושרמוטה
איךף שרנו את
love comes again
כל מילה בשירים של טייסטו גילי יודע

בקיצור אמנם לא היה חינם אבל נהניתי אש וזין על הכסף זאת הייתה אחת המסיבות הטובות...
Narcotic Mind
סעמק, אני לא מאמין שפיספסתי פעמיים את טייסטו
אתמול עבדתי בהום קלאב, ויום לפני אני ואורן "תיקלטנו" בפולס באר, עדיף שלא נספר חוויות, קיצור חבל שאתם לא מדברים איתי אחרת היה מצב שהייתי מוותר על יום שני ובא לטי אל וי :\
m0sh
מוזר שאף אחד לא ראה שטיאסטו זרק את האוזניות לקהל...

סעמק הייתי עם חברים שלי ופתאום אני קולט את זה
היית בדיוק בקו שלו אבל די רחוק
התבאסתי שלא הייתי קרוב לנסות לתפוס אבל שטויות אני יסתדר עם ה
HDJ 1000
שלי ;)

אבל שזרקו תקליטים שזה היה רק קופסאות והייתי אז ליד הגדר כי איזה אחת גררה אותי
אז בקיצור אני תופס ואיזה ערסית מפחידה פשוט לוקחת לי , אז אולי עדיף היה לוותר על התענוג עם כל הרוסים האלה על גראס
DjNumShum
בסוף הוא גם זרק תקליט לקהל לא יודע איזה
נראה לי את JUST BE
בגלל שזה בדיוק אחרי שהוא הוריד אותו
Sm0keMachine
quote:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח....אתה לא פחות מטורף ממני כפי שהבנתי
אחי יש לי מה לספר...אחרי שעזבת היו לי 2 קטעים ואחד מהם ממש מטורף
אה..והחלקתי בשירותים..נפלתי שם חבלז...כואבת לי היד עכשיו...מישהי
?דחפה אותי שמה...שאלתי אותה אם אני יכול להיכנס איתה לתא


חחח לא הזהרתי אותך במועדון שאני מטורף כשאני שיכור? :D
כן גם אני הייתי עם מישהי כל הערב..היה טוב מאוד :D :eyes:




תגידו איך היה הדיג'יי שזכה בתחרות? כמה זמן הוא ניגן?
Scorchio
זהו שנראה לי שהוא בכלל לא ניגן...
Shahar
מתי הוא עלה??

והגירסא ל
lethal industry
נראה לי זאת
Dj Tiesto Feat Suzanne Palmer - Lethal Industry (Richard & Johnny Bass 2003 Remix)
taltul
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
חחח לא הזהרתי אותך במועדון שאני מטורף כשאני שיכור? :D
כן גם אני הייתי עם מישהי כל הערב..היה טוב מאוד :D :eyes:

אני שמח לשמוע את זה...:)
:)צריך להפגש ככה מדי פעם לדפוק את הראש טוב טוב...אהבתי


מה עם קהל? עדיין לא עניתם...

????ומה עם הבחור שניצח..מסתומרת לא ניגן בכלל
מה זה ההפקה הזאת בכלל...??? בושה וחרפה...
Scorchio
בטח ניגן שעה בהתחלה כעוד לא היה אף אחד
idanhakia
כל כך כיף
היה פצצה לפי דעתי
ורק שתיהיו בעיניינים שהיה קהל יחסית יפה השנה

שנה שעברה בניצנים היו מגעילים אחד אחד
השנה היו עוד פסדר יחסית

§chop¥
אני חייב לציין שדי התאכזבתי.
חוץ מ-
adagio,nyana,rain,love,traffic,phantom,forever
השירים היו על הפנננננים.
חבל על הזמן, שעוד לא נדבר על מיסס אוטיסט הזאת...גם כן מפגרת.

בכל מקרה הייתי המום שקראתי את ההודעות הקודמות.
הורג אותי אלו שאומרים ש"אני ראיתי כבר את טייסטו השנה אז זה לא שווה לשלם שוב 140 שקל בשביל לראות אותו"

כאילו מה הקטע שלכם?
זה כמו להגיד ...להפסיק לזיין בחורות אחרי הזיון הראשון.
זה לא שזה נמאס באישזהו שלב...
ומסיבה בינונית + אלכוהול זה סתם קקה.
לא משנה כמה אלכוהול אני שותה אני פפשוט לא יכול להנות כשהדייג'יי שם לי
ד"ר אלבן.
כאילו כוסאמק מה הבעיות שלו ?!?! נשבע לכם התקליטנים של היום מנגנים עם קסטות מבר מצוות.

תאמינו לי שעדיף לחסוך בכל המסיבות האלו (גם כספית וגם רפואית) וללכת
פעם-פעממים בשנה לטייסטו כי לשמוע את אדאג'יו לייב זה פשוט סופני
וזה לעצמו שווה 200 שקל.
taltul
quote:
Originally posted by §chop¥
אני חייב לציין שדי התאכזבתי.
חוץ מ-
adagio,nyana,rain,love,traffic,phantom,forever
השירים היו על הפנננננים.
חבל על הזמן, שעוד לא נדבר על מיסס אוטיסט הזאת...גם כן מפגרת.

בכל מקרה הייתי המום שקראתי את ההודעות הקודמות.
הורג אותי אלו שאומרים ש"אני ראיתי כבר את טייסטו השנה אז זה לא שווה לשלם שוב 140 שקל בשביל לראות אותו"

כאילו מה הקטע שלכם?
זה כמו להגיד ...להפסיק לזיין בחורות אחרי הזיון הראשון.
זה לא שזה נמאס באישזהו שלב...
ומסיבה בינונית + אלכוהול זה סתם קקה.
לא משנה כמה אלכוהול אני שותה אני פפשוט לא יכול להנות כשהדייג'יי שם לי
ד"ר אלבן.
כאילו כוסאמק מה הבעיות שלו ?!?! נשבע לכם התקליטנים של היום מנגנים עם קסטות מבר מצוות.

תאמינו לי שעדיף לחסוך בכל המסיבות האלו (גם כספית וגם רפואית) וללכת
פעם-פעממים בשנה לטייסטו כי לשמוע את אדאג'יו לייב זה פשוט סופני
וזה לעצמו שווה 200 שקל.

אבל אתה יוצא מהנחה שכול אחד חייב לאהוב את טייאסטו וכל אחד חייב להרגיש צמרמורות מאדג'יו....!?!?!?

אני כמעט בטוח שתגיד לי "הרי זה אותם טראקים - מה זה משנה מי מנגן?" אז זהו שלדעתי יש הבדל בין אם זה די ג'י שאתה מעריץ או די ג'י אחר למרות שהם ישימו את אותו טראק תמיד אני אעדיף לשמוע אותו כאשר ינגן נערץ ולא האחר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement