|
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
חברים יקרים איפה תכלס אני אמור לשלם על כרטיס ולקבל אותו??
התקשרתי
03-5441685
סתם עונה לי מזכירה מפגרת שלא אומרת שום דבר מיוחד
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by YoraY
חברים יקרים איפה תכלס אני אמור לשלם על כרטיס ולקבל אותו??
התקשרתי
03-5441685
סתם עונה לי מזכירה מפגרת שלא אומרת שום דבר מיוחד
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
תפנה אלי אני יכול להפנות אותך לחבר שלי שהוא יחצן בימי חמישי בטי אל וי...
הוא אמר לי שמשרוצה כרטיס יכול להתקשר אליו להגיד שאילן שלח אותו יביא לו 125 שקל והוא יביא לו כרטיס |
|
|
| Segev |
| הוא מביא לי גם עם אני לא בן 22? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
יאללה מי שמגיע שיוסיף את עצמו לרשימה
ngl
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman
yonih |
|
|
| YuVaL |
| חברה תגידו מי זה שמביא את טיסטו לארץ?, בוביל?!? |
|
|
| Spitz |
| quote: | Originally posted by Spitz
טוב אתם מדברים וזה אבל לא עונים על מה שכבר שאלו :(
המסיבה שבגני התערוכה עם הייניקן היא ב25.5 והיא ל21 ומעלה הבנתי.
תהיה עוד מסיבה בשבועות או משהו כזה שטייסטו יהיה בא והיא לנוער? |
:(:(:(:(:(:(:(
אין קול ואין עונה ;/ |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | יאללה מי שמגיע שיוסיף את עצמו לרשימה |
ME 2 |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יאללה מי שמגיע שיוסיף את עצמו לרשימה
TTman
|
בעזרת צה"ל
:D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
markfeldman
ngl
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (בעזרת צה"ל)
yonih |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by YoraY
ME GAM BA |
ANI, ... STAM |
|
|
| LA© |
גם אני (אולי) מגיעה לטייסטו...
:D |
|
|
|
|