return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 7)
View this Thread in Original format
m0sh
בקיצור אילן אם אתה תקרא את זה תודה שהפנתי אותי ליחצן

קניתי היום 10 כרטיסים ואני שם בדוק.
mpayer
כן כן גם אני יהיה שם.

חברים נתראה בטיאסטו


M-payer
THE_BLUE_DRAGON

DjNumShum
guetag
idanhakia
LA© (?)
markfeldman
m0sh
mpayer
ngl
Scorchio
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (בעזרת צה"ל)
yonih
YoraY (?)


טוב אני אראה איך אני מתארגן.

מוש כמה עלה לך כרטיס ותביא בבקשה את המספר של היחצן הזה.

לדעתי להפגש בחוץ על המדרגות בשעה 23:00
לא ככה?
YuVaL
I wanna come too.. :(:(
Suxx being underage
Dr.SuS
חברה מישהו פה יכול לתת לי מספר טלפון של יחצן או איפה אני יכול לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת או משהו, לא הספקתי לקנות עד עכשיו
וגם כמה זה עולה יהיה נחמד לדעת
10X
taltul
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

DjNumShum
guetag
idanhakia
LA© (?)
markfeldman
m0sh
mpayer
ngl
Scorchio
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (בעזרת צה"ל)
yonih
YoraY (?)



אחי מחק אותי מהרשימה...
זהו אני ואילן גם ד''א החלטתו שלא להגיע לאירוע מסיבות שצויינו לעיל כבר כמה פעמים...


מקווים שתהנו חבר'ה!!!!
ותביאו תמונות כמובן...:)
markfeldman
quote:
אחי מחק אותי מהרשימה...
זהו אני ואילן גם ד''א החלטתו שלא להגיע לאירוע מסיבות שצויינו לעיל כבר כמה פעמים


גם אני מרגיש ככה.

אני מעדיף לבזבז כמה מאות דולרים על סופ"ש הבא באמסטרדם -

STRIKE ONE !

MAINSTAGE: Sven Väth , Michel de Hey , Secret Cinema LIVE ,
Armin van Buuren , Johan Gielen , Marco V , Judge Jules , Jean
Ronald van Gelderen
yahel222
count me in

רק צריך עכשיו לארגן חינם או 2.......

אבל בדוק אני שם
m0sh
cough קמצנים

דותן אח שלי יהיה נחמד לפגוש אותך



תגידו מישהו יודע את הליין אפ של הזמנים?
§chop¥
צרפו צרפו גם אותי:crazy: :crazy: :crazy:

יאללה איזה שלט מכינים לו ?
"TIESTO , WE'LL SEE YOU IN MYSTERYLAND"


בכל מקרה אני מקווה שברגע שיש לי כרטיס לא יעשו לי בעיה של גיל...

THE_BLUE_DRAGON

DjNumShum
guetag
idanhakia
LA© (?)
m0sh
mpayer
ngl
§chop¥
Scorchio
Sm0keMachine
THE_BLUE_DRAGON (?)
TTman (בעזרת צה"ל)
yahel222
yonih
YoraY (?)
taltul
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

Sm0keMachine

?ירון...אחי..אתה מגיע בסוף
quote:
THE_BLUE_DRAGON (?)

...גיל, אין מצב!!!...אני לא מאמין!!!...אתה לא מפספס אף אירוע גדול

:)?נ''ב: כנראה ההוצאות עבור המחשב החדש עשו את שלהן אה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement