|
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV. (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
בקיצור אילן אם אתה תקרא את זה תודה שהפנתי אותי ליחצן
קניתי היום 10 כרטיסים ואני שם בדוק. |
|
|
| mpayer |
כן כן גם אני יהיה שם.
חברים נתראה בטיאסטו
M-payer |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
DjNumShum
guetag
idanhakia
LA© (?)
markfeldman
m0sh
mpayer
ngl
Scorchio
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (בעזרת צה"ל)
yonih
YoraY (?)
טוב אני אראה איך אני מתארגן.
מוש כמה עלה לך כרטיס ותביא בבקשה את המספר של היחצן הזה.
לדעתי להפגש בחוץ על המדרגות בשעה 23:00
לא ככה? |
|
|
| YuVaL |
I wanna come too.. :(:(
Suxx being underage |
|
|
| Dr.SuS |
חברה מישהו פה יכול לתת לי מספר טלפון של יחצן או איפה אני יכול לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת או משהו, לא הספקתי לקנות עד עכשיו
וגם כמה זה עולה יהיה נחמד לדעת
10X |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
DjNumShum
guetag
idanhakia
LA© (?)
markfeldman
m0sh
mpayer
ngl
Scorchio
Sm0keMachine
taltul
THE_BLUE_DRAGON
TTman (בעזרת צה"ל)
yonih
YoraY (?)
|
אחי מחק אותי מהרשימה...
זהו אני ואילן גם ד''א החלטתו שלא להגיע לאירוע מסיבות שצויינו לעיל כבר כמה פעמים...
מקווים שתהנו חבר'ה!!!!
ותביאו תמונות כמובן...:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אחי מחק אותי מהרשימה...
זהו אני ואילן גם ד''א החלטתו שלא להגיע לאירוע מסיבות שצויינו לעיל כבר כמה פעמים |
גם אני מרגיש ככה.
אני מעדיף לבזבז כמה מאות דולרים על סופ"ש הבא באמסטרדם -
STRIKE ONE !
MAINSTAGE: Sven Väth , Michel de Hey , Secret Cinema LIVE ,
Armin van Buuren , Johan Gielen , Marco V , Judge Jules , Jean
Ronald van Gelderen |
|
|
| yahel222 |
count me in
רק צריך עכשיו לארגן חינם או 2.......
אבל בדוק אני שם |
|
|
| m0sh |
cough קמצנים
דותן אח שלי יהיה נחמד לפגוש אותך
תגידו מישהו יודע את הליין אפ של הזמנים? |
|
|
| §chop¥ |
צרפו צרפו גם אותי:crazy: :crazy: :crazy:
יאללה איזה שלט מכינים לו ?
"TIESTO , WE'LL SEE YOU IN MYSTERYLAND"
בכל מקרה אני מקווה שברגע שיש לי כרטיס לא יעשו לי בעיה של גיל... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
DjNumShum
guetag
idanhakia
LA© (?)
m0sh
mpayer
ngl
§chop¥
Scorchio
Sm0keMachine
THE_BLUE_DRAGON (?)
TTman (בעזרת צה"ל)
yahel222
yonih
YoraY (?)
|
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
Sm0keMachine
|
?ירון...אחי..אתה מגיע בסוף
| quote: | THE_BLUE_DRAGON (?)
|
...גיל, אין מצב!!!...אני לא מאמין!!!...אתה לא מפספס אף אירוע גדול
:)?נ''ב: כנראה ההוצאות עבור המחשב החדש עשו את שלהן אה |
|
|
|
|