|
tillbakablick Tiesto
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
Tyvärr orkade inte Katja (danskan:toothless ) stanna längre så hon och jag stack så fort Tiesto var klar. men jäääääääääääääääääävlar vilken kväll. trodde aldrig i mina vildaste fantasier att något sådant kunde ske i Malmö :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Förfesten, att börja med, var underbar och jag vill tacka Sipowitz och alla som fixat det hela. satans goa korvar minsann :p Laszlo hade jag gärna växlat några ord med men ack, så blev det ej. får väl mötas igen snart ;) Steve jag är alltid redo om du behöver en kändis DJ säg bara till :D
vad gäller taxin till slagthuset.... gapflabbar fortfarande! aldrig förr har det varit så omständigt att kalla på en jädrans taxi :toothless :toothless
vad mer kan man säga? det var skitroligt, hoppas vi gör om det snart igen. och såklart ATTENTION fotografer, vi vill se bilderna!! :cool: |
|
|
| sipowitz |
Tjoho, nu är man hemma igen, vilken fest!
Jag vet inte hur många gånger jag bara... wow... är vi i malmö... :-)
Grymt kul att så många verkligen kom till förfesten :-)
Nu ska jag sova.. |
|
|
| Kongo_kim |
hoppas det var kul...
nu tracklist |
|
|
| hustler |
| håller med, nu tracklist..! |
|
|
| sztation |
| en ftp som man kan lägga upp bilder/filmer på? |
|
|
| chjo |
mkt mkt trevligt kväll/natt.. jag har kört hem till Jönköping nu på morgonen me, så lite sliten. Här kan ni som inte var där få ett litet smakprov, min kamera är tyvärr inge bra.. men ett hum om den sköna stämningen kanske de kan ge.
Laaaaazer
Vattenfall
Vattenfall igen
View
View igen
Ser fram emot film och fler foton.. |
|
|
| sztation |
min kamera är helt ok.. fast den bästa bilden jag fick var nog denna :)
 |
|
|
| St_Andrew |
skoj att höra att det var fett :D
nu bilder :D
var det mycket folk? |
|
|
| ice_key |
OMG säger jag bara, jisses vilken fest och förfesten med alla TA's var klockren :D
Ett stor tack till Keddo för lån utav öronproppar :clown:
Denna bilden tycker e klockren :stongue: :stongue: :stongue:
Musiken o folket var mycket bra o inga bråk o annat..
Kvällens klassiker som tiësto spelade var helt klart......
Veracocha - Carte Blanche
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Smekbar |
hoppas ni hade kul igår :) det ser ut att ha varit ganska fett :)
iaf, här finns bilderna jag tog på förfesten...
bilder... |
|
|
| jofawe |
helt underbart var det!
och jag måste säga att när Tiësto spelade Carte Blache... jag rös =)
OCH när Parham körde Nicola Gala - Swing to harmony :eyes:
fast .. jag hade ju lite missöden, jag är ju rätt klantig så att säga!
Glömde biljetterna i lägenheten i Lund, så jag fick så snällt ta en taxi och hämta dem .. så.. min biljett kostade 695kr :)
mina bilder ligger på http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id415_page0.html |
|
|
| Smekbar |
här finns en gruppbild från igår där de flesta kommer från TA :)
 |
|
|
|
|