return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Voetbal: Nederland - Belgie (29-05-2004)
View this Thread in Original format
Freezel
Zaterdag 29 mei is het weer zover: de derby van de Lage Landen staat op het programma. Voor ons is het een opwarmertje voor het EK, voor jullie een testwedstrijdje ;) Wedstrijd is in Eindhoven en begint om 20:30.

Wat denken we ervan? Ikzelf zeg een 2-0 overwinning voor Nederland :toothless :toothless Het zal wel moeizaam gaan, maar toch winnen we ;)
Wildfir3
Iemand zin om een Beta-Nlta hooliganfight te organiseren? :)

Nee voetbal interesseert me geen zak, maar zou het is niet cool zijn om eens een CS/UT wedstrijdje te spelen tussen beta's en nlta's? Er zullen toch wel overal 5-6 gamers zitten zeker :D
DAT lijkt me nog wel es fun
Freezel
quote:
Originally posted by Wildfir3
Iemand zin om een Beta-Nlta hooliganfight te organiseren? :)

Nee voetbal interesseert me geen zak, maar zou het is niet cool zijn om eens een CS/UT wedstrijdje te spelen tussen beta's en nlta's? Er zullen toch wel overal 5-6 gamers zitten zeker :D
DAT lijkt me nog wel es fun


Wel ff ontopic houden he ;) Open dan maar een nieuw topic :p
Wildfir3
You're not the boss of me! :whip:

:p
jp
De Belgen winnen...









...de toss :tongue2
Pumaz
Volgens mij wint Nederland, ik ga mij niet uitspreken over uitslagen maar Nederland heeft meer in hun marge.
En het EK is voor Engeland :p
Freezel
Zullen we d'r maar een voetbaltopic van maken?
Freezel
quote:
Originally posted by Pumaz
Volgens mij wint Nederland, ik ga mij niet uitspreken over uitslagen maar Nederland heeft meer in hun marge.
En het EK is voor Engeland :p


Engeland niet denk ik. Die presteren redelijk tot matig op grote toernooien de laatse decennia. Kwaliteit hebben ze wel, maar het komt nooit tot uiting. Ik denk eerder dat Italie of Frankrijk gaat winnen. Die hebben veel meer kwaliteit in huis dan ieder ander land en het zijn echte teams.
Meltoz
Vrees da de Belgen weer op hun bek zullen gaan tegen DE Hollanders, ik voorspel (enfin,ik probeer) e uitslag van 3-1 voor DE Hollanders :tongue2

edit: goaltje van Pieroni... :)
Jasperovitsj
Als Antheunis weer zo'n jong - lees: onervaren - team op het veld zet vrees ik dat Belgie een pandoering gaat krijgen...
En pieroni overtuigt niet echt internationaal, volgens mij weegt hij nog wat te licht om te schitteren tegen internationale topteams...

Gladius
Neen, ik denk dat Antheunis wel weet dat hij genoeg geëxperimenteerd heeft, en dat hij tegen D'ollanders een ervaren ploeg moet opstellen.

ehe meltoz, de belgen hebben de laatste vriendschappelijke matchen tegen Holland niet verloren, en ik ben er zeker van dat ze ook deze keer niet 'op hun bek' zullen gaan. Maakt niet uit of Holland nr het EK gaat, zo'n match wordt altijd met hoge inzet gespeeld, ongeacht wanneer. Laat ons zeggen... hmzzzz... 2-2 (voor ons)

Voor het EK hoop ik as usual op Italië
pooley
CS/Ut?? Sof2 ja of Q3 :)

Ma bon, België verliest, maar Kompany gaat toch wel een paar spitsen van Nl in zijn achterzak steken. Dat kan hij goed !

1-0
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement