return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Ziek!!!!!!!!
View this Thread in Original format
magrec
Marokkaanse jongeren in Ede vieren aanslagen

Uitgegeven: 12-9-2001 14:55

EDE - Ongeveer twintig Marokkaanse jongeren hebben dinsdagavond in de wijk Veldhuizen in Ede op straat een uitbundig feestje gehouden om de aanslagen in de Verenigde Staten te vieren.

Enkele tientallen wijkbewoners belden de politie, omdat zij zich bijzonder ergerden aan het gedrag van de groep.

De voornamelijk allochtone jongeren reden rondjes, zwaaiden met vlaggen en riepen leuzen. De politie kon echter geen strafbare feiten constateren op grond waarvan een einde aan het feest kon worden gemaakt. Toen de agenten vertrokken, ging een luid gejuich op. Het straatfeest eindigde toen het hard ging regenen.

Marokkaanse jongeren zorgen in de wijk Veldhuizen al geruime tijd voor overlast. De politie heeft onder andere samen met zogenoemde buurtvaders daarvoor allerlei projecten opgezet. Of het feest dinsdagavond een politieke achtergrond had of bedoeld was als provocatie is niet duidelijk.

Sommige wijkbewoners waren boos dat de politie niet ingreep, aldus een woordvoerder van de politie. Hij wijst er echter op dat er in Nederland vrijheid van meningsuiting bestaat. "Zo'n straatfeest, dat de meeste mensen tegen de borst stuit, is een gevolg van de multiculturele samenleving. Niet iedereen hangt westerse denkbeelden aan en dat moeten we accepteren. Als het een eindexamenfeestje was geweest had waarschijnlijk niemand er iets van gezegd", aldus de zegsman van de politie

bron:
http://www.nu.nl/document?n=41617

Sorry maar die jochies in israël die aan het juichen zijn die weten nu eenmaal niet beter....maar DIT???...belachelijk...
Blik
kanker, hier kan ik echt boos om worden, vuile teringlijers zeg
HiGH_NrG
Wtf hebben Marokkaanse jongeren te maken met de VS? :rolleyes:
Sandman
Ik vind dit gewoon te triest voor woorden!!!
Pjotr G
....en dan boos zijn als ze een discotheek niet binnenkomen ;)
raoel
Dat is aso ja

En wat hebben die marokaanse jongeren ermee te maken.
Zij hebben toch een ander geloof???

En laatst hadden we het over buitenlanders in de inmiddels beruchte thread van rudy.

Als die KUT marrokanen zo graag hebben dat amerika er aan gaat.
Dan moeten ze snel oprotten en terug naar marroko of pakistan o.i.d.
Dat bedoel ik nu met aanpassen aan onze maatschappij. Dat doen die eikels dus totaal niet.

Ik vindt dat ze best voor hun geloof uit mogen komen, maar dir heeft daar niets mee te maken, dit gaat om sociale waarden en normen, en daar houden ze zich niet aan. dan moeten ze maar oprotten en anders kapotschieten:D.
Hadden die eikels maar in het WTC gezeten.
DJ_Siesta
NAAR HUN EIGEN LAND MET DIE GORE FLIKKERS

wat een tyfuslijers,
After8
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Wtf hebben Marokkaanse jongeren te maken met de VS? :rolleyes:

Die kankermongolen weten net zoveel als een reet van een varken

sorry maar ik kan hier niet tegen
TYFUSLIJERS BOM EROP
Henkie_henk
Ede - Veldhuizen...

Wat een achterlijke mongole!!! man man.. diep diep diep triest..
raoel
Weet je wa Theo Maassen zou zeggen:

ZE MOETEN ZICH KAPPOTSCHAMEN

En zo is het ook.

New Wave
Wat een vuile kankerlijers die moeten ze terug sturen.....ik zit op school in Ede en wie maakte er weer ruzie op straat.....vuile kanker marrokanen.....3 op een scooter.....altijd die gasten die hier niet horen, premiejagers die zich hier niet kunnen gedragen....kapot schieten die tyfuslijers of het land uit rossen........

Latox!
Rudy
GVD als ik dit hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEZE KANKER TERING TYFUS KUT MAROKANEN! :whip: :whip: :whip: :whip: DIT MAAKT MIJ ECHT LOS GEWOON! WAAROM KUNNEN DE TERING LEIJERS NOOIT GEWOOM EEM BEETJE RESPECT HEBBEN! :whip: :whip: :whip: IK WORD NU ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOS GEWOON, ECHT NIET NORMAAL MEER!:whip: :whip: :whip: :whip: ALS IEMAND DEZE ACTIE OOK MAAR DURFT TE VERDEDIGEN!:whip: :whip: :whip: ER ZIJN GISTER MISSCHIEN WEL 25000 MENSEN DOOD GEGAAN! :whip: :whip: :whip: MAROKKO HEEFT HIER GVD NIX MEE TE MAKEN, ALLEEN ALS ZE HULP WILLEN VERLENEN! HOE KAN JE NOU FEEST GAAN VIEREN! :whip: :whip: :whip: :whip: QUA "ZIEKHEID" KOM JE DAN BIJ MIJ IN HETZELFDE RIJTJE TE STAAN ALS DEZE TERRORISTEN! :whip: :whip: :whip: IK VIND DIT NAMELIJK NOG ECHT EEN HEEL STUK ERGER DAN DIE PALESTIJNEN DIE FEEST GAAN VIEREN, ZIJ HEBBEN NOG FRUSTRATIES! DEZE GASTEN MOETEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KEIHARD OPROTTEN! BETER BEWIJS DAN DIT IS ER ECHT NIET!!!!!!! OPROTTEN GEWOON, ECHT OPROTTEN! :whip: :whip: :whip:

EN NEE NEDERLANDERS DOEN DIT NIET, EN HEBBEN DIT OOK NOOIT GEDAAN
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement