|
Glad not to BE a VIP!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
Jongens jongens, wat een ontwikkelingen op het TA-forum... de altijd zo vriendelijke en symphatieke heer Blik begint van zich af te bijten en schuwt de confontatie blijkbaar niet! Bravo! Gelijk heb je hoor Blik! Gewoon zeggen waar het op staat. Of je gelijk hebt weet ik niet, maar "laat je hart spreken." :eek:
|
bedankt :D
ammer dat die mensen amper luisteren aangezien zy het het beste idee vinden wat er ooit is geweest.......
ach, ik blyf het een stom idee vinden
for the other TA's
---------------------------------------------------------------------
thx :D
it is ust too bad that people don't understand me, cause they think it is the best idea there ever was........
ah well, I still think it is a stupid idea |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by blighty
Hoi,
Goh, de discussies die dit VIP gedoe teweeg brengt,..haha :D ongelofelijk!!
Greetz,
Blighty |
jaja die buitenlanders BLIJVEN er maar over doorzagen ...:) lache man! Zijn gewoon jaloers dat ze geen mod ofzo zijn...dat zal het wel zijn... |
|
|
| Miss Proximus |
 |
|
|
| Kartikeya |
sjonge jonge jonge......
die wicked neo en wicked red zijn echt de meest trieste personen die ik heb gezien in de Holland Forum.....
op Miss P na dan.... |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
sjonge jonge jonge......
die wicked neo en wicked red zijn echt de meest trieste personen die ik heb gezien in de Holland Forum.....
op Miss P na dan.... |
Kijk uit Kartikeya!! straks vertalen ze het ff en zitten ze jouw ook achteraan ...lol...:)
hey enne....Josta moet je maares IRL ontmoeten....lieve meid hoor! |
|
|
| Eye-Riz |
| Zeg Kartikeya, moet je jezelf nou blijven herhalen? We hebben ondertussen allemaal wel door hoe jij over haar denkt. Schieten wij of jij er nou wat mee op alsa je dat blijft herhalen? Is dat tof? Dacht het niet.... :rolleyes: |
|
|
| After8 |
Ik vindt dat je iemand niet mag veroordelen op basis van posts,
want soms lees je weleens een post, en vat je het hééééél anders op
dan dat ie werkelijkheid bedoelt.
ennuh dat VIP-forum maar een vaag idee,
maarja als er gelukkig mee zijn......
greetz |
|
|
| MetzZ_!! |
| Wat een trieste mensen hierzo zeg... Bah!:whip: |
|
|
| Miss Proximus |
Hadden jullie niet verwacht hè? Dat ik nog steeds in t Holland Forum zou posten :p (jaja...da's weer een grapje hoor)
Hey ik heb eigenlijk nog nooit een vip-kaartje voor een feest gehad, leek me altijd zonde voor het geld omdat ik nooit voor 150 piek zuip :D weeeeeeeee!!!!!!!! |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by M5
hey enne....Josta moet je maares IRL ontmoeten....lieve meid hoor! |
Josta? bedoel je niet Josti? alsin Josti-band, de geestelijk minder bedeelde muziekgroep? ...hoewel ik dan niet meer zou weten waar de post op slaat...;);););) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Josta? bedoel je niet Josti? alsin Josti-band, de geestelijk minder bedeelde muziekgroep? ...hoewel ik dan niet meer zou weten waar de post op slaat...;);););) |
weet je nou echt NIX leukers te verzinnen????? verbazingwekkend hoe weinig fantasie sommige mensen hebben.....Lang Leve degene die tenminste met "Tosti-IJzer" op de proppen kwam :)
Nou mag jij ook wat bedenken Vinyl Boy, de man waarvan ik de echte naam waarschijnlijk nooit zal weten :D |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
weet je nou echt NIX leukers te verzinnen????? verbazingwekkend hoe weinig fantasie sommige mensen hebben.....Lang Leve degene die tenminste met "Tosti-IJzer" op de proppen kwam :)
Nou mag jij ook wat bedenken Vinyl Boy, de man waarvan ik de echte naam waarschijnlijk nooit zal weten :D |
ok ok, sorry, maar het was een inkoppertje en nee ik weet op het moment ff niks leukers te verzinnen, maar twas maar een geintje, no offense, serieus.
btw, schreef jij niet ergens op dit forum dat ik nooit een man zou worden waarschijnlijk...? (ik meen naar aanleiding van mijn naam, maar ik kan er volkomen naast zitten;) )
anyhow, mijn echte naam is Tim, wat je had kunnen weten als je had meegespeeld in de TA competitiemanager. Ik neem echter aan (let op, er komt een stereotype aan) dat aangezien je een meisje bent, je daar niet in mee speelt, wat ik je niet kwalijk neem natuurlijk.
zijn we weer vriendjes nu? :D |
|
|
|
|