|
Glad not to BE a VIP!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Rudy |
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Miss Proxy ik vind je eigenlijk zo'n symphatieke en aardige meid! Je komt op voor jezelf en hebt altijd een mening achter de hand! Echt heel goed! Serieus! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
of Rudy en Blik zijn natuurlijk synoniem voor mekaar, kan natuurlijk ook :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Zie je nou wel!! Als ik het niet dacht!! Jullie zijn gewoon 1 en dezelfde! Geef maar toe... Blik eigenlijk ben je Rudy. Jullie spelen onder één hoedje! :cool:
He maarreh, er is dus weer is onwijs commotie en gezeur op het forum en ik ben er (voor de verandering) NIET EENS BIJ BETROKKEN!!! :(
Rudy, hoe kan dit???? Normaal sleurde je mij ook altijd mee in dit soort ruzies. :( :) |
|
|
| New Wave |
uuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, okee die VIP forum, daaruh gaat het dus over........nou kijk.......uuhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, tja :) nou..............
Kijk, als mensen een goede rede hebben om dat Forum te maken, ennuh dat zal Swamper heus wel hebben dannuhhhh......nou uhm, zie het zo.....die mensen die daar zitten hey....ik weet niet hoevaak mensen daar mee praten via het Forum.....als je toch niet met ze praat.....dannuh hoef je er ook niet te komen, je had al immers geen contact met die mensen........ik vind het misschien allemaal iets te overdreven.......ik kan het me ook wel een beetje voorstellen die VIP tread.
Zelf denk ik niet dat mensen die toegang hebben tot de VIP helemaal niet meer in de gewone toegankelijke forum komen.....veel mensen die niet in die VIP mogen die hebben nuttige informatie die ze willen sharen........ik zit er zelf niet in, vind ik niet erg.....dat ie der is......vind ik ook niet erg.
LATOX |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Jukx
Rudy, hoe kan dit???? Normaal sleurde je mij ook altijd mee in dit soort ruzies. :( :) |
Ja sorry Jukx, eigenlijk kwam het doordat ik dit keer niet de stichter van een ruzie thread was maar het was Vinyl Boy, misschien komt het daardoor dat jij niet meteen inzag dat het een Rudy-Flame-Thread was! Nouja volgende keer beter! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
Zie je nou wel!! Als ik het niet dacht!! Jullie zijn gewoon 1 en dezelfde! Geef maar toe... Blik eigenlijk ben je Rudy. Jullie spelen onder één hoedje! :cool:
|
kut hey, je hebt me door zeg:p Blik is de aardige mij, en Rudy is de lul die in mij zit (oh god, dat klinkt heeeeeel erg fout :p)
naja, je snapt wel wat ik bedoel hoop ik
:D |
|
|
| Sandman |
kut hey, je hebt me door zeg:p Blik is de aardige mij, en Rudy is de lul die in mij zit (oh god, dat klinkt heeeeeel erg fout :p)
naja, je snapt wel wat ik bedoel hoop ik
:D |
LOL :stongue: :stongue:
Wordt het misschien toch nog een leuke thread!! :D |
|
|
| Rudy |
en Rudy is de lul die in mij zit |
Uhm bedankt man!!!!:( Had je gister toch was meer met mij moeten flamen in plaats van met Blik! Uhm nu wordt het wel erg verwarrend! |
|
|
| -=WVG=- |
Oh nu ben ik ook VIP...
Dat maakt mn dag weer goed...:rolleyes:
Oh mn dag was al goed want ik heb net weer n potje voetbal gewonnen :) |
|
|
| Kartikeya |
uh ik heb misschien een resolution die zich net zo verlaagd als de stichters van de "VIP FORUM"
als er een VIP forum is die special voor de "VIP" members is van TA
waarom maken ze dan geen forum die alleen voor NON VIP members van TA
dan kunnen we gwoon voortaan de bokkelullen/kut vermijden.......
Greetz,
K A R T |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
uh ik heb misschien een resolution die zich net zo verlaagd als de stichters van de "VIP FORUM"
als er een VIP forum is die special voor de "VIP" members is van TA
waarom maken ze dan geen forum die alleen voor NON VIP members van TA
dan kunnen we gwoon voortaan de bokkelullen/kut vermijden.......
Greetz,
K A R T |
er...that would be....the regular chill out :) |
|
|
| TimeportE |
Jongens ik zal het eens uitleggen.. Uuh het zit zo dat er een VIP-forum is.. het is gebleken dat hierdoor oproer is ontstaan.. Deze commotie is tuurlijk niet helemaal onjuist.. ik vind het ook jammerlijk en in slechte tijden zelfs beschamend.. Toch moeten wij, de niet VIP'ers, er ons weinig van aantrekken.. Als wij nu gewoon door gaan met ons dagelijks leven als TA'er.. dan heeft iedereen lol (ik neem hier aan dat mensen in de VIP ook lol hebben). Ik stel voor dat iedereen (met access) naar Promo Whores gaat en daar in de map van DJ-Alpha kijkt.. ik had gister daar en op irc namelijk de tijd van mijn leven.. het is toch mooi om oude herrineringen op te halen, veel leuker dan (inmiddels) "oude koeien uit de sloot te halen"..
(Ps.. .. ik verbaas mezelf gewoon met het schrijven van zo'n nette reply.. :D:D:D) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Ik stel voor dat iedereen (met access) naar Promo Whores gaat en daar in de map van DJ-Alpha kijkt.. |
heb ik gedaan...Lachen man!!! Ik heb de helft van die nummers gedownd:D:D:D |
|
|
|
|