|
Glad not to BE a VIP!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
kut zeg dit is echt gewoon diep triest......krijg ik een PM over dat ik niet zo moet zeuren over die VIP sectie......
flikker godverdomme op.........ik hoer er niet eens op te zitten het kan me geen reet schelen, ik heb wel plezier zonder dat stomme VIP-forum
oh ja, Miss P. lul dit maar lekker aan je chatvrienden door, als dit zo doorgaat kun je dan ook zorgen dat ik geen mod meer ben van de chill-out......aangezien jij toch machtige vriendjes hebt in je chatroompje........
gadverdamme.......wat triest zeg |
|
|
| SnuggLe |
Sjeez wat een gedoe allemaal zeg....
Het boeit me allemaal niets.
Vip of geen Vip..
Who needs vip? Waarom zou dat in godsnaam nodig zijn??
Wat is er daar wat hier niet is???
Lang leve mIRC.. DAT is mijn VIP-sectie!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja maar ik zei niet alleen threads die over muziek gaan maar ook andere nuttige dingen, das een kwestie van lezen hè! |
Oke, ik zal nog 1 keer mijn post herhalen... Want als je tegen mij zegt dat het een kwestie van lezen is, dan moet je zelf ook leren lezen... Ik zal trouwens ff underlinen wat jouw antwoord hier zinloos maakt...
----------------------------
Originally posted by MetzZ_!!
Daarbij komt ook dat JIJ toch degene bent geweest die een redelijk NON-muzikale thread heeft geopend met Asielzoekers etc( Het nut daarvan was??? )
----------------------------
Kijk, Dat JIJ dat nuttig VINDT, wil niet zeggen dat het ook nuttig IS... Iedereen heeft een andere opvatting over wat nuttig is en wat niet.
Het enige wat ik hiermee wil zeggen is dat niet alles wat jij goed vindt ook goed is... En ik heb het idee dat als iemand het niet met je eens is dat diegeen dan bijvoorbeeld meteen geen TA is, om maar een voorbeeld te noemen.
Daarbij komt ook, dat JIJ toch steeds degene bent die over Miss P. begint, terwijl ik haar alleen maar op jou zie reageren... (als ze uberhaupt al reageert)
That's all...
But Hey, who am I to judge...
| quote: | Originally posted by Rudy
Maar metzz ik wil geen conflict met jou dus zullen we inderdaad ff kappen met dat gemierenneuk zoals Vinylboy zei! :D |
Hier ben ik het dan wel mee eens, dus bij deze... :)
Tenzij je nog iets te zeggen hebt...:toothless
En ik ben het ook HELEMAAL eens met Eye-Riz... Is het dan zo belangrijk om bij VIP te horen... |
|
|
| moogwai |
Hallo hee, wat een gedoe allemaal over niks... :o
Die hard TA... vip.... wat maakt het allemaal uit zeg :eek:
iedereen is hier gewoon een TA niets meer of niets minder... :) |
|
|
| Remy D |
Haha ik weet het al, alle VIPS hebben zich hard in hun kont laten NEUKEN door SWAMPER!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D
Ranzig zeg, wat mensen al niet over hebben om een VIP te zijn. :p |
|
|
| Miss Proximus |
Ik snap het allemaal niet zo goed meer....waarom ben ik degene die dot allemaal over zich heen krijgt? Ik, arrogant? Waarom? Wat is dit allemaal hiero......wat maakt het nou een ene KUT uit of je er nou wel of niet zit! De ene helft loopt te stampvoeten dat ze er niet in zitten, de andere helft post vrolijk verder dat ze er WEL in zitten en IK ben degene die dan al het slechts heeft veroorzaakt??? omg....wat is dit in en in triest.
en blik? waarom doe je zo ONTZETTEND kinderachtig??? ik ben ontzettend blij met jou werk als mod en dat heb ik ook altijd 100% laten blijken gvd....en dan doe je nu net alsof ik ervoor ga zorgen dat jij niet meer mod mag zijn? daar zorg je nu echt zelf voor als je zo gaat lopren janken over dat vip gedoe....
en voor de laatste x: HET STELT HELEMAAL NIKS VOOR!!!!!!!! en ik ben het met cyberia eens: jullie maken hier toch ook een soort ONS-KENT-ONS zootje van?????? (werk ik aan mee dus, ik hoor dus ook bij die jullie waar ik naar verwijs......)
WAT EEN GE ALLEMAAL...... |
|
|
| Blik |
reden waarom jij nu dus ff iets over je heen krijgt......
ik heb me laten vertellen dat dat mooie fantastische VIP-Forumpje het idee was van swamper en de mensen van de chat (JIJ dus onder andere)
als het dan (onder andere) jou mooie idee was om iedereen die zich heeft bewezen een mooi forumpje te schenken, waarom dan niet voor de mods....... dat is de grootste onzin die er bestaat, wij offeren onze tijd op voor jullie mensen zodat het forum beetje netjes blijft maar wij mogen nie het forumpje bezoeken....... sicke mensen zijn jullie gewoon
en het is gewoon triest dat er mensen buitengesloten moeten worden omdat er een paar mensen zijn die zich te goed voelen om hier te posten en als er kritiek word geuit op hun mooie plannetje dat ze dan allemaal uit hun schuilplaats tevoorschijn komen om ff hun gal te spuien op degene ( ik dus) die zoveel commentaat heeft
dat het zover heeft mogen komen.......maar jullie zullen me nie missen want ik blijf lekker hier posten hoor, lekker in het Holland Forumpje, dat beschouw ik nu als mijn eigen forum, ik laat jullie lekker tevree met jullie eigen forumpje, als jullie mij maar tefree laten
mzzl
je grote vriend Blik |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sjeez wat een gedoe allemaal zeg....
Het boeit me allemaal niets.
Vip of geen Vip..
Who needs vip? Waarom zou dat in godsnaam nodig zijn??
Wat is er daar wat hier niet is???
Lang leve mIRC.. DAT is mijn VIP-sectie!
Greetz,
SnuggLe |
je haalt me de woorden uit de mond makker.....SnuggLe rules!!! |
|
|
| Miss Proximus |
jammer dat je mij verdenkt van zo'n idee.....ik heb hier dus helemaal NOT aan meegewerkt, en als je daar over nagedacht had dan was dat misschien duidelijk geweest, want ik dacht dat je het vermoeden had dat swamper mij helemaal niet zo tof vindt ofzo, ben ik immers niet 3 x gepasseerd als mod??? heb ik lopen janken en er threads over lopen maken? dacht het dus ff niet....mijn leven bestaat uit meer dan TA (raar idee niet Kartikeya, Vinyl en Rudy?) en ik vind weer andere dingen in mijn leven waar ik energie in stop en waar ik wel een gevoel van voldoening uit krijg :)
je gaat weer aan het feit voorbij dat ik jou altijd gerespecteerd heb blik? of wil je dat even voor het gemak achterwege laten? |
|
|
| Rudy |
| Ja Miss P, als je dat geheime forumpje van je zo prachtig vindt omdat je daar door iedereen lekker in de lucht wordt geprezen, blijf daar dan a.u.b. dan hebben er hier een groot aantal mensen even geen last meer van je! |
|
|
| TimeportE |
| Jongens (en meiden Miss p & Eye-riz :)) CHILL!!!! .. Het blijkt dat het vip forum tot nu toe niet veel goeds heeft opgeleverd.. Maar dan heb ik een vraag :WAAROM is het VIP forum opgericht.. voor de rest mensen doe beetje rustig (jeetje, nu ben ik het een keer die zegt dat het kalmer moet gaan :D:D:D), straks ligt ta in 2en en daar heeft echt niemand wat aan!.. |
|
|
| Miss Proximus |
| Hey timeport, waarom zeg je niet gewoon wat je in de TA chat ook zei? Ik kan het er nog wel bij hebben hoor :rolleyes: |
|
|
|
|