|
Glad not to BE a VIP!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Boss |
| ee, timeportE, vette sig man! zelf gemaakt?? :eyes: |
|
|
| Vinyl Boy |
haha, lang leve de lol maar weer!
gelukkig is het nog goed gekomen in deze thread en blijkt maar weer eens dat al die ruzies nergens over gaan en dat iedereen elkaar eigenlijk heel lief vind
maar goed...ik zal nog eens gaan kijken of ik al important genoeg ben bevonden om toegang te krijgen tot het TA Walhalla aka de VIP room! :P
mzzls allemaal! |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
haha, lang leve de lol maar weer!
gelukkig is het nog goed gekomen in deze thread en blijkt maar weer eens dat al die ruzies nergens over gaan en dat iedereen elkaar eigenlijk heel lief vind
maar goed...ik zal nog eens gaan kijken of ik al important genoeg ben bevonden om toegang te krijgen tot het TA Walhalla aka de VIP room! :P
mzzls allemaal! |
Jij was toch bij Jo? :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
haha, lang leve de lol maar weer!
gelukkig is het nog goed gekomen in deze thread en blijkt maar weer eens dat al die ruzies nergens over gaan en dat iedereen elkaar eigenlijk heel lief vind
maar goed...ik zal nog eens gaan kijken of ik al important genoeg ben bevonden om toegang te krijgen tot het TA Walhalla aka de VIP room! :P
mzzls allemaal! |
die ongesteldheid heeft nog nooit zo kort geduurt :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Boss
ee, timeportE, vette sig man! zelf gemaakt?? :eyes: |
Neu zo gevonden met mijn naam eronder op het internet :p .. Nee ik heb em zelf gemaakt met paint shop pro.. eff snel wat gemaakt, het zijn de simpele dingen die meestal het mooist zijn.. :):).. Maar nu back naar de TOPIC.. als er nog nuttige dingen te zeggen zijn, hehe :D:D |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Maar nu back naar de TOPIC.. als er nog nuttige dingen te zeggen zijn, hehe :D:D |
Ja dat Silverblue - Step Back (blue sky remix) een vette plaat is! |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Rudy
Jij was toch bij Jo? :rolleyes: :rolleyes: |
hmhm ja, leg uit....
na ja zal wel internet hebben denkik
later
michiel |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
haha, lang leve de lol maar weer!
gelukkig is het nog goed gekomen in deze thread en blijkt maar weer eens dat al die ruzies nergens over gaan en dat iedereen elkaar eigenlijk heel lief vind
|
Ja en dankzij wie? Ja, kom er maar voor uit... Wie heeft deze thread weer in goede banen geleid?? Ja, zeg het maar...! :p :p :p
eigenlijk is die nu weer onwijs saai geworden.... :eek: |
|
|
| Rudy |
| Hey Blik ik vind dat je de laatste dagen errug stil bent over het VIP forum! Zit jij er nu ook bij ofzo? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Rudy
Hey Blik ik vind dat je de laatste dagen errug stil bent over het VIP forum! Zit jij er nu ook bij ofzo? |
ehh laatste dagen....... haha
vrijdag heb ik zitten te zeiken in de normale chill-out en hier, zaterdag was de VIP-room aan de beurt waar ik opeens miraculeus in zat na mijn flame war........ en nu ga ik het VIP-forumpje lekker ignoren, alleen leechen en nie replyen......:D
oh ja (tis nu zondag:p) |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Blik
en nu ga ik het VIP-forumpje lekker ignoren, alleen leechen en nie replyen......:D
|
err... we verw8en dan natuurlijk wel van je dat je er voor zorgt dat wij op een of andere manier (link plaatsen/op PW zetten ofzo) de betere platen van de vip-section krijgen hoor! Missen we niet alles:). |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by michiel
na jo zal wel internet hebben denkik
|
bijzonder adequaat opgemerkt! |
|
|
|
|