|
Glad not to BE a VIP!! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Tall21 |
Ik heb dat wel gelezen. Wou alleen niet een te groot stuk quoten.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat een voorbeeld in een forum waar mensen direct in kunnen en ook kunnen reageren een veel beter effect zou geven. Veel mensen zullen geen zin hebben een forum in te gaan waar ze toch nix kunnen posten. Wat je dan overhoudt is ene forum waar inderdaad zoals al eerder gezegd de al wat meer ervaren TA's komen en de nieuwelingen practisch geen kans krijgen.
En dit soort toestanden had je ook kunnen vorkomen als je van tevoren beter had gecommuniceerd over wat precies je bedoeling is met het forum. Achteraf is vaak te laat (zoals nu ook weer is gebleken). Dit is verder geen persoonlijke aanval hoor, dat dat ff duidelijk is. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Het was de bedoeling dat Swamper 1st zelf wat mensen zou verifyen, inclusief mods, en dat de mods dan lijstjes zouden gaan maken met mogelijke kandidaten. Deze instructie moest Swamper nog uitwerken, maar daar was ie nog niet aan toegekomen, en dat is nu waarschijnlijk ook vrij zinloos. De mensen in dit forum zijn toegekend op basis van contributie aan het totale forum (dus niet om postcount of registratie datum), en aangezien Swampz geen nederlands kan lezen was het voor hem moeilijk om mensen toe te kennen die alleen hier in het Holland Forum posten. |
je begrijpt wel dat ik dit uit de mond van swamper wilj horen en niet uit jouw mond, maar aangezien swamper gister ook geen zin had om te antwoorden......... doet die dat nu ook niet
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik wil ff aankaarten dat ik het jammer vind dat bepaalde personen vinden dat er alleen maar geslijmt en gedaan wordt op het "vip" forum, want het enige wat ik zie gebeuren in dit forum is dat mensen gewoon aardig voor elkaar zijn en elkaar laten zien dat respect hoog in het vaandel wordt gehouden.(klinkt misschien raar van mijn kant, maar ja, ik respecteer dan ook alleen maar mensen die mij wederzijds respecteren) missvhien dat de personen die dit slijmen vinden, zelf niet goed gerespecteerd worden en dat zij daardoor niet goed weten hoe mensen zich gedragen als zij elkaar aardig vinden/ respecteren....? |
sorry, maar dit ff in het verkeerde keelgat bij mij........ respect.....??? flikker op zeg....... ik ben pas door één iemand met respect behandeld en dat was Thor, de enige waar ik nu ook nog respect voor heb, samen met Coup....... een andere mod
en bedankt voor het feit dat het forum waar ik me nog echt voor interesseer, het enige is waar er eigenlijk nog een beetje respect is
(t.o.v. de meeste personen dan) |
|
|
| Vinyl Boy |
[B] YESSSSSS [B]
Blik 4ever!!!!!
Als er in het VIPforum geslijmd kan worden, kan dat hier beter!!!! :):):) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
je begrijpt wel dat ik dit uit de mond van swamper wilj horen en niet uit jouw mond, maar aangezien swamper gister ook geen zin had om te antwoorden......... doet die dat nu ook niet |
lol...als je nou even je selectieve waarneming op DISABLED zet, dan had je ook gelezen in de thread in de VIP dat ik deze feiten letterlijk uit een post van Swamper heb overgenomen...:o
ennu blik......mensen die respect willen hebben moeten ook respectvol tegenover anderen zijn...en voor dat er weer andere mensen gaan reageren....blijf er aub buiten want hebben jullie alles 100% meegekregen?? dat dacht ik....
ennu tall21 :) ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor :) |
|
|
| Vinyl Boy |
ik weet gewoon zo onwijs niet meer waar het hierboven geschrevene over gaat
dit loopt beetje dood geloofik! hoooois! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
ik weet gewoon zo onwijs niet meer waar het hierboven geschrevene over gaat
dit loopt beetje dood geloofik! hoooois! |
nou als jij weggaat dan ga ik ook :p weeeeeeeeee |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lol...als je nou even je selectieve waarneming op DISABLED zet, dan had je ook gelezen in de thread in de VIP dat ik deze feiten letterlijk uit een post van Swamper heb overgenomen...:o
ennu blik......mensen die respect willen hebben moeten ook respectvol tegenover anderen zijn
|
als je nou heel goed nadenkt...... dan kun je natuurlijk bedenken datikdie post nie gelezen heb......:rolleyes: :rolleyes:
en volgens mij ben ik altijd respectvolgeweest........kheb nie iemand uitgescholden ofzo, wat anderen wel hebben gedaan |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
als je nou heel goed nadenkt...... dan kun je natuurlijk bedenken datikdie post nie gelezen heb......:rolleyes: :rolleyes:
|
is dat zo??? je hebt nl. wel steeds gereplied...dus waarom zou ik dan aannemen dat je die post niet leest? of wil je dat ik zeg dat je nooit in de vip komt zodat je nog steeds een stoere jongen bent ....gheghe |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
is dat zo??? je hebt nl. wel steeds gereplied...dus waarom zou ik dan aannemen dat je die post niet leest? of wil je dat ik zeg dat je nooit in de vip komt zodat je nog steeds een stoere jongen bent ....gheghe |
volgens mij heb ik hem echt nie gequote ofzo.... dus das nie echt bepaald een aanwijzing dat ik het gelezen zou hebben...:rolleyes:
en om eerlijk te zijn, ik lees inderdaad alleen die ene thread waar ik nu het hoofdonderwerp ben ja, de rest lees ik nie, oh ja, het sharing forumpje lees ik natuurlijk ook :p
en wees maar nie bang hoor, ik zal geen directe downloads vanaf daar hier in zetten..... mensen kunnen nooit tegen grapjes
k ga weer terug naar de thread, kijken of er nog een kortzichtige post is gereplied op mijn post... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
k ga weer terug naar de thread, kijken of er nog een kortzichtige post is gereplied op mijn post... |
...zoals de waard is.....ofzo :D |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
...zoals de waard is.....ofzo :D |
... ontvangt ie zijn gasten... toch?:)
En waren jullie geen 'vrienden' hierzo op dit forum, voordat dat gezeik met VIP begon?:conf:
niet dat ik me ergens mee wil bemoeien ofzo... Ik geniet wel van jullie discussie :D |
|
|
| Miss Proximus |
| Vrienden.....je kent elkaar nauwelijks toch? Maarree....ik rel altijd met mijn vrienden :p Alleen meestal win ik, maar nu wordt het kiele-kiele :D LMAO :) |
|
|
|
|