return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Glad not to BE a VIP!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Vinyl Boy
ok, TRANCEADDICT...de naam doet vermoeden dat dit een MUZIEK site is, wat inhoud dat het voornamelijk over muziek zou gaan eventueel.

In de chill out gaat nagenoeg geen enkele thread over muziek, dus waarom zou je, als die-hard TA'er, daar gaan posten? + dat er mensen in de VIP zitten die ook nimmer in de Chill Out posten.

En verder snap ik je point niet echt, ik zou in mijn eigen thread niet mogen posten omdat jij dat vindt? Mijn point was dat we het bij het onderwerp zouden gaan houden en NIET, ik herhaal NIET, elkaars post zouden gaan uitpluizen totdat we iets gevonden hebben wat volstrekt irrelevant tegen ons gebruikt kan worden teneinde nog verder van het onderwerp af te dwalen.

Misschien moet je eens een cursus volge om die extreme hardnekkigheid van jou te doen verdwijnen. Kun je je eens aan het onderwerp houden AJB ipv andere mensen te gaan afzeiken?

Ik hoop dat jij gewoon lekker met je zelfvoldaanheid in dat VIPforum blijft, zodat we hier nooit meer jouw buitennissig domme posts hoeven te lezen.

aaaaaaaaaaaaaaaaa en ik zal ongetwijfeld wel weer een enorme hoop gezeik en kritiek krijgen van jou nu over enorm loze dingen.
Ik wens je er heel veel plezier mee!!
Dj Lex
Nou ja die post gaat echt weer helemaal nergens over. Ik geef gvd gewoon me mening en wordt weer geflamed. Ik val niemand aan. En Blik ik zit erin vind het heel gek dat jij er niet in zit, mods horen er als eerste bij te zitten lijkt mij
Rudy
quote:
Originally posted by Miss Proximus
je bent toch niet voor niets mod geworden, dus waarde enzo heb je wel voor dit forum :)

quote:
Originally posted by Blik
vraag ik mij nog steeds af waarom ik er niet in zit......:p

ik zie dus dat rudy,miss p en lex (lex ben ik nie zeker van) er dus al wel inzitten

Ja blik zoals miss proxy al zei, jij bent Mod en betekent veel voor het forum! Ik denk dus dat de echte VIP's gewoon niet VIP zijn.....:) Want tja als Miss Proximus VIP is nou dan weet ik het ook niet meer! Ik heb haar nog nooit een usefull post zien maken en ik zie haar alleen maar mensen flamen! Je bent een echt VIP proxy, heel knap van je....:rolleyes: :rolleyes: !
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou ja die post gaat echt weer helemaal nergens over. Ik geef gvd gewoon me mening en wordt weer geflamed. Ik val niemand aan. En Blik ik zit erin vind het heel gek dat jij er niet in zit, mods horen er als eerste bij te zitten lijkt mij

wees maar niet bang lexie :) hij flamed mij hoor :) en ik kan er wel tegen dus het maakt niet uit....hihi....want jongetjes die vragen worden overgeslagen (hmmm....ok....geen nut) :D

ok terug naar het onderwerp....JEETJE WAT IS DAT EEN KUTIDEE VAN DIE VIP :p
Little Theseus
Waarom trekken jullie een grens over wat "een echte ta" is?
Een echte TA is gewoon zwaar verslaafd aan trance, zo simpel is dat, en dat is niet uit te drukken in posts of hoe vaak je in chatrooms zit. Iedereen heeft zijn eigen manieren van uiten.
Ik baal gewoon enorm. Er is hier altijd een sfeertje dat iedereen aardig tegen elkaar is en iedereen gelijk blablabla. Erg jammer dat dat weg wordt gehaald doordat een aantal mensen zich beter denken te voelen en een vipforum opstarten.
Ik begrijp heel goed dat een aantal mensen hier graag het forum weer willen zoals het "vroeger" was.
Wat is de grens voor het vip forum; 1000 posts+minimaal 6 maanden erbij horen ofzo?
Ik vind dan wel dat er een grens moet zijn, ookal is dat zo krom als een hoepel, maar dat zorgt iig wel voor duidelijkheid.

Ik smeek jullie een aantal dingen: ga je alsjeblieft niet afzonderen van dit forum, of ineens veel meer in het vipforum zitten, blijf gewoon normaal in dit forum, hou het gezellig en doe niet alsof jullie ineens veel beter zijn. Bedankt.
Rudy
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Daarbij komt ook dat JIJ toch degene bent geweest die een redelijk NON-muzikale thread heeft geopend met Asielzoekers etc( Het nut daarvan was??? ) Vandaar dat ik je reactie niet echt snap. Maar je was er al in 2000 dus je zal wel weten waar je over praat

Ja maar ik zei niet alleen threads die over muziek gaan maar ook andere nuttige dingen, das een kwestie van lezen hè! Want een thread over Asielzoekers vind ik persoonlijk wel nuttig, want het ging daar over een hele serieuze zaak! Maar metzz ik wil geen conflict met jou dus zullen we inderdaad ff kappen met dat gemierenneuk zoals Vinylboy zei! :D
JdDark
godverdomme, jullie nederlanders kunnen zagen
ben ik een echte TA, in mijn ogen wel, want wat is een TA?? een tranceaddict dus iemand die verslaafd is aan trance, dus ik zie iedereen als een TA, zowel de nieuwe leden als de oude

ik moet wel toegeven dat er hier en daar een paar tussen zitten die hier niet horen, en dat er hier en daar een paar tussen zitten die meer van trance weten dat ik voor mogelijk hield, dus quit the whyning, quit the bitching and lets talk bout trance!!!

(btw, ik ben daar dus geen lid van die VIP-sectie en eerlijk gezegd betreur ik dat niet.)
Remy D
WAT SCHRAAL DAT DOMME GELUL WEER HIER!!!!!!!!!!!!!!!! VOELT DE ! ZICH WEER BETER ALS DE ANDER!!!!!!!!!! TRIEST
Kartikeya
HEY miss Proximus,

ik heb maar 1 advies voor jou" GA JE BILLEN WASSEN"

allereest heb ik het echt gehad met dat gedrag van"ik ben beter dan rest....accepteer het gwoon":whip:

kijk ik snap best dat internet je beste vriend is ... omdat je in dagelijks leven waarschijnlijk een "socially ed up nerd" bent.....
maareh ga dan niet hier proberen de maestro uit te hangen want ik denk dat ongeveer 50% van T A's in deze thread je echt zwaar uitkotst...
en dan hebben ze nog niet eens je gezicht gezien!!!:eek:

ofterwijl: ROT OP uit deze thread en verziek niet de duizendste thread met je prikkels die je hebt uit je sociale leven.....

Ik hoop dat je veel plezier hebt in de VIP ROOM met die andere ophol geslagen islamiet want ik heb het ECHT goed met je gehad:whip:

GREETZ,
K A R T

PS. ik hoop niet dat ikje aan het huilen heb gemaakt
Rudy
quote:
Originally posted by Kartikeya
HEY miss Proximus,

ik heb maar 1 advies voor jou" GA JE BILLEN WASSEN"

allereest heb ik het echt gehad met dat gedrag van"ik ben beter dan rest....accepteer het gwoon":whip:

kijk ik snap best dat internet je beste vriend is ... omdat je in dagelijks leven waarschijnlijk een "socially ed up nerd" bent.....
maareh ga dan niet hier proberen de maestro uit te hangen want ik denk dat ongeveer 50% van T A's in deze thread je echt zwaar uitkotst...
en dan hebben ze nog niet eens je gezicht gezien!!!:eek:

ofterwijl: ROT OP uit deze thread en verziek niet de duizendste thread met je prikkels die je hebt uit je sociale leven.....

Ik hoop dat je veel plezier hebt in de VIP ROOM met die andere ophol geslagen islamiet want ik heb het ECHT goed met je gehad:whip:

GREETZ,
K A R T

PS. ik hoop niet dat ikje aan het huilen heb gemaakt

WOOHOOOOOOOO! Ik sta achter Kartikeya en zal hem proberen te verdedigen! Ook ik veroordeel de aanslagen van Miss Proximus op dit forum! ZIJ IS DE USELESS POSTER, ZIJ MAAKT HIER DE BOEL ONRUSTIG, ZIJ IS DE FLAMER OFTEWEL MISS PROXY MOET IN JAIL

Niet dat dat gaat gebeuren! Maar ik vind haar gedrag ook uitermate triest! Niet omdat ze een andere mening heeft dan ik, maar doordat ze niet iemand ander zijn mening kan tollereren en eigenlijk allemaal of loopt te zeiken of loopt te slijmen! Je hebt gewoon geen aan haar!

Wicked Neo

WOW & OMG !
and i thought Chill out was a bad place for flame wars / abuse etc

Kartikeya, you have no grounds to talk to miss Proxi that way for a start after some of the threads u had going earlier this year in chill out !

if this thread was in chill out i'm sure a mod would have closed it down by now, so why not in here ?

it's posts like those that make ppl want seperate sections so they dont have to put up with the crap that happens.

And Blik check your PM !

-=WVG=-
Tjongejonge zeg al weer 4 pagina's hierover...

Kut waar moest ik ook alweer op reageren...:rolleyes:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
de rest van de mensen moeten maar letterlijk opvatten wat ik zeg: als je wat vaker in de chill out komt dan zie je dat daar veel gezeik en gezeur is enzo...

Tja dat is reden waarom ik er dus nooit meer kom...:rolleyes:

En tja...ik ben ook geen "VIP" en ut maakt me niet zo heeel veeel uit :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement