|
Glad not to BE a VIP!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Vinyl Boy |
| ok, kan ik mijn eigen thread sluiten? want het ging er mij om ff te checken wat men van een VIP forum vond en ik denk dat de meningen nu wel binnen zijn. Het draait nogal op ruzie uit, maar ik ben geloof ik niet bij machte om zelf actie te ondernemen. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
Ik hoop dat je veel plezier hebt in de VIP ROOM met die andere ophol geslagen islamiet
|
sinds wanneer is Miss P een islamiet:p:p? En wie bedoel je eigenlijk, FastDJMP3??
Jongen, wil je niet zo schelden |
|
|
| Eye-Riz |
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar jullie je nou zo druk over maken. Over iets waar jullie 'niet bij horen'? Ik kan er wel om lachen, vind het wel grappig. Het idee al.... :D
Is dat dan wat je zo graag wil, ergens bij horen?
Zou het trouwens wel eens een keer leuk vinden voor de verandering als er eens NIET op elkaar gescholden en gefoeterd zou worden,zucht...:rolleyes: ... worden jullie daar niet moe van, elke keer maar weer die scheldwoorden enzo uit de kast halen? |
|
|
| Sandman |
He moderators,
Ik denk dat jullie het beste deze thread kunnen sluiten!
Ik denk namelijk, als dit zo door blijft gaan, dat deze thread de hele Holland forum kapot gaat maken (of een heel hoop nederlandse Ta'ers)
Deze tread vormt een wig die deze gave groep van Ta'ers in 2e wilt splitsen.
Ik zou het zonde vinden als dat zou gebeuren. Oke, ik ben dan geen "lid" van die vip room en ik post dan wel niet zo veel. Maar daarvoor heb ik mijn redenen. Maar ik zou het wel klote vinden als dat kapot gaat, ik lees dan wel veel threads (probeer) en vind de reacties altijd leuk om te lezen.
Dus sluit deze thread aub, om verder gezeik te voorkomen!!!
Greetz Sander. |
|
|
| Jukx |
JAAAAAAAAAAAAAA ik ben wel VIP-er!!!!!! WOOOOOOOHOOOOOOOOOOO
YEEEEESSSSSSSSSSSS!!!
HEEEE
HEEEEEEEEEE
HEEEEEEEEEEEE
HEEEEEEEEEEEEEEE!!
OLE OLE OLE OLE OLE HEEEEEEEEEEHHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
*burp*
maar waarom eigenlijk? ik post ook nooit in de Chill-Out... het enige waar ik post is hierzo! en dat ook nogeneens zoveel.
maarja, heb toch niet echt de behoefte om in VIP-room te posten. :cool: :cool: :cool: |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Jukx
JAAAAAAAAAAAAAA ik ben wel VIP-er!!!!!! WOOOOOOOHOOOOOOOOOOO
YEEEEESSSSSSSSSSSS!!!
HEEEE
HEEEEEEEEEE
HEEEEEEEEEEEE
HEEEEEEEEEEEEEEE!!
OLE OLE OLE OLE OLE HEEEEEEEEEEHHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
*burp*
maar waarom eigenlijk? ik post ook nooit in de Chill-Out... het enige waar ik post is hierzo! en dat ook nogeneens zoveel.
maarja, heb toch niet echt de behoefte om in VIP-room te posten. :cool: :cool: :cool: |
j00000000
Ik ben ook VIP
1 vraagje: Waarom?
Hoe ben ik lid geworden, ik weet namelijk niet of ik iets gedaan heb :)
Maakt me niet zoveel uit hoor :p
Maar iig ik roeleer als een beer :p:D dussuh ik hoor ook VIP te zijn :p
Verstandig om mij VIP te laten zijn :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
vraag ik mij nog steeds af waarom ik er niet in zit......:p
ik zie dus dat rudy,miss p en lex (lex ben ik nie zeker van) er dus al wel inzitten |
Ik hoor dr ook bij hoor :D:D |
|
|
| cyberia |
zoals Jd al zei,jullie hollanders kunne zagen seg.en over wa?over iet da jullie zelf geen lid zouden willen zijn.
Een tijdje geledenprezen jullie,ulle Hollandforum toch ook als het beste forum op TA,en ok die is wel toegankelijk voor iedereen,maar waarom zou iemand die engels klapt in een forum gaan lezen vol met hollandstalige threads,buiten wocked neo ,en waarsch.nog e paar ander dan
I mean gulle hollanders hebben hier een toffe section onder ulle,verknal het nu ni door ruzie te maken over een ander forum
ps : voor degen die het ni snappen,sorry maar op TA bestaat er niet zoiets als het Belgian section,ni da'k voor één pleit,ik vind het goed zo |
|
|
| Eye-Riz |
| vandaar dat ik raar stond te kijken bij het lezen van jouw message ;) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
vandaar dat ik raar stond te kijken bij het lezen van jouw message ;) |
van't moment da ge mij in't Engels aanspreekt ist goe ;)(ik heb dat dus voor als ik naar A'dam ga hé!) |
|
|
| magrec |
Zo......hehe tsjakkaaaaaaaaaaaaaaa
VIP forum boeiuh. Ik heb toegang :D :D hehehehe wrom je ne sais pas ;)
Ik post ook bijna alleen maar in het holland forum...en zeker niet in chill out.
Maarre is iedereen ongesteld ofzo :D |
|
|
| Eye-Riz |
:D Magrec, hahahaha! :p
enne, cyberia: nu weet ik wat ik moet doen als ik je ooit tegenkom ;) |
|
|
|
|