return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Fok Voetbalmanager
View this Thread in Original format
dj_spare
quote:

Vandaag gaat de FOK!Competitiemanager van start. Wil je meedoen aan dit leuke spel? Dat kan door je aan te melden op de Manager.

Eenmaal aangemeld kan je een team van elf spelers samenstellen. Hiervoor krijg je zeven miljoen euro ter beschikking. Elke speler heeft een vaste transferwaarde. Met je startersbudget dien je een 4-4-2 formatie samen te stellen. Je startteam kan je nog samenstellen tot en met vrijdag 13 augustus 18.00 uur!

Ongeveer na elke twee weken kun je vervolgens je team verbeteren. Je spelers verdienen namelijk geld door het aantal punten dat ze scoren. Naast de nodige spanning en vermaak die het spel met zich meebrengt, zijn er ook weer leuke prijzen te winnen. Meer hierover hoor je binnenkort!

De managercrew wenst jullie veel succes en plezier met de manager.


Aangezien er ook veel figuren meedoen aan de F1 manager van FOK (in de subleague tranceaddict) is het misschien ook leuk om een voetbal manager subleague op te starten... dat heb ik dus alvast maar gedaan...

Naam Subleague: Tranceaddict
Password: moeders

ik ben benieuwd welke voetbalkenners hier rondlopen! :thepirate
djcresto
url?
Cosmic
Nee, ik doe al mee met de VI-Leaugue...Tis wel leuk trouwens
Chicane
Ik steek liever die 7 miljoen in eigen zak en vlucht het land uit rentenieren :)
dj_spare
quote:
Originally posted by djcresto
url?


http://voetbal.fok.nl/
SnuggLe
Ik doe ook wel mee, mits Jappio en NewWave etc ook mee doen, oftewel de mensen die altijd hun mond open hebben in eht voetbaltopic :) Dan pas wordt het leuk!
Tim81
Ligt het aan mij of is die site momenteel niet helemaal in orde? Ik kan mij in ieder geval niet registreren voor dit spelletje...
jp
Ja lijkt me erg leuk om mee te doen :)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik doe ook wel mee, mits Jappio en NewWave etc ook mee doen, oftewel de mensen die altijd hun mond open hebben in eht voetbaltopic :) Dan pas wordt het leuk!


ik sta ingeschreven.. Na de f1 manager, de wereldbekermanager nu dus ook de voetbalmanager. Kan me volgens mij voortaan beter op de fora van FOK gaan begeven mwhehe :)

overigens begint de 1e ronde al op 13 augustus :) zorg dus dat je op tijd bent kolkie :D
moogwai
Ik zal ook wel mee doen, als ik het tenminste op tijd invul :p

kolkiewolkie
I'm in, ik ga dit waarschijnlijk wel verliezen, itt de f1manager ;) .
TranceZoner
Retevaag, ik kan op een of andere manier niet registreren met mijn yahoo email account....?? Iemand??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement