|
[08-10-2004] Capital (Paul Van Dyk) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
het plassen achter een of ander gordijn omdat de wachtrij voor de wc was opgelopen tot meer dan een half uur was anders best leuk ;)
zeker toen die gozer die als laatste mee kwam doen eruit gesleurd werd door de beveiliging :D
vond het wel mooi feestje, uiteindelijk helemaal gratis dankzij de gratis kaartjes van Partyflock en Capital zelf ;) |
Ik heb er alleen van horen zeggen van Sjinees etc, dus kan niet oordelen verder. Zat in china ! :D
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Woot woot, hier wil ik graag bij zijn. Zoals JP al zei, eerst 1 oktober Berlijn en een week later in my hometown :D
(ps wie gaat er mee naar Berlijn) |
Ik was nummer 1 die mee mocht etc, dus hou een plaats vrij ja! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Lijkt mij moddervet!
*kost dat
*ist op een vrijdag of op n zaterdag? |
Jee Pee of ik starten van de week wel ff een draadje er over met meer info. Maar tis op een vrijdag by the way. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik was nummer 1 die mee mocht etc, dus hou een plaats vrij ja! :D |
De trein heeft meer dan vier zitplaatsen ;) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Jappio
vond het wel mooi feestje, uiteindelijk helemaal gratis dankzij de gratis kaartjes van Partyflock en Capital zelf ;) |
Ik heb op een ander forum van heel wat mensen berichten gelezen die toen gratis kaartjes hadden gekregen... Gelukkig is het ditmaal niet in de Statenhal en laten we hopen dat Paul van Dyk er nu wel bij is! |
|
|
| eXos |
Komt PvD nu wel dan? Of haakt ie weer of.
Btw, ik vond het een slecht feest, organisatie was echt bagger!
Mij zul je daar dus niet meer zien! |
|
|
| jp |
| PvD was toen ziek, sindsdien is ie 6 keer in Nederland geweest zonder noemenswaardige problemen :) |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by eXos
Komt PvD nu wel dan? Of haakt ie weer of.
Btw, ik vond het een slecht feest, organisatie was echt bagger!
Mij zul je daar dus niet meer zien! |
Capital wordt georganiseerd door Stef Vrolijk, tevens de organisator van Everybody en club exporure!
Ze hebben 1 keer een feest gegeven in de statenhal maar dat was niet een groot succes. Hij heeft nu weer gekozen om weer verder te gaan in een (kleinere) locatie. Capital is ook een aantal keer in de eau geweest en in escape in amsterdam! Reken er maar op dat dit een top feestje word! |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Capital wordt georganiseerd door Stef Vrolijk, tevens de organisator van Everybody en club exporure!
Ze hebben 1 keer een feest gegeven in de statenhal maar dat was niet een groot succes. Hij heeft nu weer gekozen om weer verder te gaan in een (kleinere) locatie. Capital is ook een aantal keer in de eau geweest en in escape in amsterdam! Reken er maar op dat dit een top feestje word! |
We zullen zien. Statenhal was geen succes iig. Hadden gelukkig gratis kaarten en niet zoals vrienden speciaal voor PvD kaarten gekocht ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ries'79
Eau was altijd top.
Statenhallen was qua bezoekers aantallen wel een succes volgens mij maar qua feest en organisatie een teleurstelling. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Eau was altijd top.
Statenhallen was qua bezoekers aantallen wel een succes volgens mij maar qua feest en organisatie een teleurstelling. |
Helemaal mee eens.
Geluid in die Statenhallen was echt heel K*T, en tiësto kon het feest toen ook niet echt redden na het plotselinge afzeggen van PvD. Was echt een tegenvaller toen. |
|
|
| basd |
Moet zeggen dat dat feest in de Statenhallen ook niet mijn beste feest ooit is geweest. En ik had nog wel zulke hoge verwachtingen na een eerdere editie (in de <>, ik geloof die met Paul van Dyk).
Goed dat ze terug zijn gegaan naar clubfeestjes. |
|
|
| Miss Proximus |
| zowel de 2 pvd's in de eau als concept in de statenhallen vond ik geweldige feestjes :) |
|
|
|
|