|
[08-10-2004] Capital (Paul Van Dyk) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Hehe dat was echt een te slecht feest in de statenhallen.
Enige wat leuk was. Was de set van sander kleinenberg en ken ishii... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by magrec
Hehe dat was echt een te slecht feest in de statenhallen.
Enige wat leuk was. Was de set van sander kleinenberg en ken ishii... |
Ik heb nog een half uurtje Benny Rodriquez en Laidback Luck back to back meegemaakt, da was ook erg goed :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Hehe dat was echt een te slecht feest in de statenhallen.
Enige wat leuk was. Was de set van sander kleinenberg en ken ishii... |
Was gewoon een kutfeest omdat ik er niet bij was, sim-pel! |
|
|
| TimeportE |
| vond het wel geinig feest maar dat komt vooral omdat ik straalbezopen was.. kreeg ipv 10, 25 muntjes en had neits gegeten die dag nog.. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik heb nog een half uurtje Benny Rodriquez en Laidback Luck back to back meegemaakt, da was ook erg goed :tongue2 |
Oh ja, bijna vergeten!
Jammer dat we er maar een stukje van konden horen omdat het gvd meer dan een uur duurde om binnen te komen :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Disney
Oh ja, bijna vergeten!
Jammer dat we er maar een stukje van konden horen omdat het gvd meer dan een uur duurde om binnen te komen :whip: |
Ja die rij was niet leuk meer, heb zelf ook een uur in de kou gestaan :whip: |
|
|
| Tim81 |
Er is alweer iets meer informatie te vinden op de website van 't Paard:
vrijdag 8 oktober
Capital
feat. Dj's Paul van Dijk, Remy, Roland Klinkenberg, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's
zaal open en aanvang 23.00 uur
€ 20,-
Meer info volgt |
|
|
| SnuggLe |
Hmm.....waarschijnlijk gaat dit toch niet door voor me.
Zit dan 10 dagen ofzo in Egypte of iets dergelijks, even er tussenuit na het inleveren van mijn conceptverslag & mijn PADI Duikbrevet verder uitbreiden ;) :D |
|
|
| jp |
 |
|
|
| Freezel |
| Kaartje is binnen :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Nog maar twee weken, tijd voor een roll call. Wie gaat er ?? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Nog maar twee weken, tijd voor een roll call. Wie gaat er ?? |
jij mag met mij mee, lief he :toothless |
|
|
|
|