return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
[08-10-2004] Capital (Paul Van Dyk) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
Hehe dat was echt een te slecht feest in de statenhallen.

Enige wat leuk was. Was de set van sander kleinenberg en ken ishii...
MaGiK54
quote:
Originally posted by magrec
Hehe dat was echt een te slecht feest in de statenhallen.

Enige wat leuk was. Was de set van sander kleinenberg en ken ishii...


Ik heb nog een half uurtje Benny Rodriquez en Laidback Luck back to back meegemaakt, da was ook erg goed :tongue2
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Hehe dat was echt een te slecht feest in de statenhallen.

Enige wat leuk was. Was de set van sander kleinenberg en ken ishii...


Was gewoon een kutfeest omdat ik er niet bij was, sim-pel!
TimeportE
vond het wel geinig feest maar dat komt vooral omdat ik straalbezopen was.. kreeg ipv 10, 25 muntjes en had neits gegeten die dag nog..
Disney
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik heb nog een half uurtje Benny Rodriquez en Laidback Luck back to back meegemaakt, da was ook erg goed :tongue2


Oh ja, bijna vergeten!

Jammer dat we er maar een stukje van konden horen omdat het gvd meer dan een uur duurde om binnen te komen :whip:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Disney
Oh ja, bijna vergeten!

Jammer dat we er maar een stukje van konden horen omdat het gvd meer dan een uur duurde om binnen te komen :whip:


Ja die rij was niet leuk meer, heb zelf ook een uur in de kou gestaan :whip:
Tim81
Er is alweer iets meer informatie te vinden op de website van 't Paard:

vrijdag 8 oktober
Capital
feat. Dj's Paul van Dijk, Remy, Roland Klinkenberg, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's
zaal open en aanvang 23.00 uur
€ 20,-

Meer info volgt
SnuggLe
Hmm.....waarschijnlijk gaat dit toch niet door voor me.
Zit dan 10 dagen ofzo in Egypte of iets dergelijks, even er tussenuit na het inleveren van mijn conceptverslag & mijn PADI Duikbrevet verder uitbreiden ;) :D
jp
Freezel
Kaartje is binnen :)

MaGiK54
Nog maar twee weken, tijd voor een roll call. Wie gaat er ??
jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog maar twee weken, tijd voor een roll call. Wie gaat er ??


jij mag met mij mee, lief he :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement