|
[08-10-2004] Capital (Paul Van Dyk) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
LOL!
Jongens, het is WEER gebeurt:
Paul van Dijk komt NIET opdagen!
:D :D :D :D
Hij heeft zijn vliegtuig gemist!
LoL!
2e keer dat dit gebeurt op capital! |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL!
Jongens, het is WEER gebeurt:
Paul van Dijk komt NIET opdagen!
:D :D :D :D
Hij heeft zijn vliegtuig gemist!
LoL!
2e keer dat dit gebeurt op capital! |
haha :toothless
n00b vraagje: serieus :conf:
kan toch haast niet |
|
|
| Freezel |
Hij zou volgens mij vanavond ook op ID&T Radio draaien, maar omdat hij nog naar het vliegveld moest (of hij was er al), herhaalden ze maar zijn Sensationset.......
Ik ben er jammergenoeg niet bij vanwege opkomende griep volgens mij :/ |
|
|
| HBtje |
beterschap dan alvast
maarrre... zou wat zijn, volgens mij is dit pas zn 2e non-ID&T gig in Nederland (toch) waar ie dan weer niet bij zou zijn... Want na Mysteryland in de Powerzone was ie er wel (was ook georganiseerd door ID&T Radio) |
|
|
| SnuggLe |
Serieus, JP en Magik belde me net.
Ik ga nu net die kant op. |
|
|
| HBtje |
pfff nou zijn ze mooi klaar mee dan :rolleyes:
Niets ten nadele van de andere namen op Capital, maar trance-liefhebbers komen toch vooral voor Paul en die is er weer niet bij :rolleyes: :rolleyes: :whip: |
|
|
| eieregooie |
| Hehe, ik hoorde het ook net... Dus dan maar niet naar Den Haag vanavond :) |
|
|
| dj_spare |
| ahahaha wat een kletser :D :D |
|
|
| Lynxx |
Stond om 22:45 voor de deur van het paard, komt er een gast naar buiten die een papiertje op de deur plakt.... Het zal toch niet!!! Grrr. Jawel.
Heb echt geen geluk met PvD, vorige week berlijn ging al niet door, nu weer niet.
Lekker weer:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Jimmy |
13 november is de nieuwe datum
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Tom Lont |
| Godver de godver, we hebben 2 uur gereden om voor de deur te horen dat Paul er (weer) niet is :whip: :whip: :whip: Nu net weer thuis :confused: |
|
|
| Magicbas |
Haha, maakt paul veel vrienden mee ;)
Agh ja, ik kon toch niet komen ivm werk, dus voor mij niet zoveel gemis....voor diegene die er naar hadden uitgekeken echter....:S
In ieder geval veel plezier! |
|
|
|
|