|
[08-10-2004] Capital (Paul Van Dyk) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Dus tot op heden definitief:
Freezel
JP
MaGiK54 |
|
|
| SnuggLe |
Ben d'r ook bij, gastenlijst is bevestigd dacht ik.
Ben wel meer bij Remy te vinden dan bij PvD :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Waarschijnlijk toch ook wel ff Remy checken, laatst op de Armada avond op de Soul Diva wassie helemaal top. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Drommels, tis op een vrijdag! Ik dacht serieus dat het op zaterdagavond was en heb voor zaterdag morgen dus toegezegd wel te willen werken... mmm... even bellen dan maar :toothless . Weet iemand of het ook uitverkocht is of dat er uberhaupt geen voorverkoop is enzo... |
|
|
| MaGiK54 |
| Via de ticketbox ken je kaarten kopen, dus ff naar de Free record lopen dus straks :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Via de ticketbox ken je kaarten kopen, dus ff naar de Free record lopen dus straks :D | en 5 of 6 euro aan fee betalen!? Dacht het niet!:mad: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en 5 of 6 euro aan fee betalen!? Dacht het niet!:mad: |
Fee Record Shop
:toothless |
|
|
| MaGiK54 |
Kaartje kost 20 euro volgens de site van het paard. Als je ze online besteld zijn ze 23.25. Dacht dat de fee lager lag als je ze zelf kwam ophalen bij de Frs dus je kan ff bellen.
Maar volgens mij raakt dit feessie niet uitverkocht in de vvk, dus grote kans dat ze aan de deur ook nog wel te koop zijn. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Maar volgens mij raakt dit feessie niet uitverkocht in de vvk, dus grote kans dat ze aan de deur ook nog wel te koop zijn. |
Jij mot ni zeure want je mag gratuz naar binne :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik zeur ook nie, probeer alleen maar Kolkie op weg te helpen. |
|
|
| jp |
| Kolkie heb genoeg doekoe uitgespaard met z'n No-Berlin actie :p |
|
|
| franzelare |