|
[08-10-2004] Capital (Paul Van Dyk) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Tom Lont
Godver de godver, we hebben 2 uur gereden om voor de deur te horen dat Paul er (weer) niet is :whip: :whip: :whip: Nu net weer thuis :confused: |
Sorry, maar dit snap ik echt niet. Waarom ga je niet gewoon naar binnen en probeer je er het beste van te maken? Je bent bij elkaar toch al 4 uur reistijd kwijt! :conf: |
|
|
| TranceZoner |
Ach, ik kan me het heel goed voorstellen...
Deze zomer zou in Club Pacha (Salou) Ferry een setje draaien. Ik kaartjes gekocht, kom ik na een half uur met de bus bij de club, hangt er zoon lullig A4-tje op de wand: 'Ferry Corsten cancelled due to illness'. Dan ben je echt goed zuur hoor. En de organisatie maar zeggen dat ze er niks van af wisten.. Anyway, toch ff naar binnen gegaan, maar ben eigenlijk ook gelijk weer weggegaan... De sfeer is voor mij dan echt goed verpest:mad:
Cheers |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Sorry, maar dit snap ik echt niet. Waarom ga je niet gewoon naar binnen en probeer je er het beste van te maken? Je bent bij elkaar toch al 4 uur reistijd kwijt! :conf: |
Inderdaad!!!!!!!!!!!
Het was geweldig! Stef en 16 bit lolita's hebben de trancers laten horen wat progressive was, en Remy heeft het afgemakat met hele dikke techhouse beats. Hoezo Paul van Dijk? Daar ging ik sowieso niet voor, maar dit was alleen maar TOP! Remy en Roland Klinkenberg in de grote zaal, Jordi Bouman in de kleine en een minimal dj van Confused records uit den haag (die platenzaak). Dikke vette ! Heb me in tijden niet zo vermaakt.
Nogmaals: Paul van wie?
Deze avond werd mede mogelijk gemaakt door de Subaru van JP en de **** van Fransie! ;)
Oh, nieuwtje: 19 november....volgende "Iedereen" in het zuiden van het land...! |
|
|
| MaGiK54 |
Freezel beter heb je je kaartje nog niet in de prullenbak gemikt want die is 13 november gewoon geldig :)
Op zich heb ik mij best vermaakt, alleen de hele avond prog trek ik niet :) Remy en Klinkenberg waren daarentegen wel lekker aan het draaien :)
Eventueel uitgebreider verslagje komt morgen wel. |
|
|
| jp |
Zo Den Haag Amsterdam in recordtijd van 23 minuten :D
Vond het eigenlijk best goed te doen zonder PvD, maar een rare actie blijft het. Capital is vervloekt of zo :conf: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Freezel beter heb je je kaartje nog niet in de prullenbak gemikt want die is 13 november gewoon geldig :)
Op zich heb ik mij best vermaakt, alleen de hele avond prog trek ik niet :) Remy en Klinkenberg waren daarentegen wel lekker aan het draaien :)
Eventueel uitgebreider verslagje komt morgen wel. |
Kaartje heb ik nog :) :) :) Dus dan de 13e november maar reserveren ;) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh, nieuwtje: 19 november....volgende "Iedereen" in het zuiden van het land...! |
Beste nieuws uit deze thread.... maar waarom helemaal in het zuiden?!
Toevallig vrij die avond met zaalvoetbal :p
Jammer Emre dat jullie wel door zijn in de beker!?! Misschien een leuke club in het zuiden des lands... dan rij (en speel) ik gewoon met jullie mee :toothless !
Just tell me more Snuggle!!!! |
|
|
| Dj Lex |
| Whahahahahahahahaha wat een giller! |
|
|
| MaGiK54 |
Mmmmmmmmmmmm, wellicht Paul een verkeerde lijntje op, maar hij heeft meer gigs gecanceld:
14.10.2004 Atlanta / Eleven50
Cancelled
http://www.liquified.com
15.10.2004 Jacksonville / Plush Nightclub
Cancelled
http://www.plushjax.com
16.10.2004 New Orleans / Voodoofest
Cancelled |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik gok de rechter in eindhoven :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Dat was inderdaad weer even een flinke tegenvaller gisteravond :sadgreen: . Maargoed, om 22.45 stonden we dus voor de keus: of we gaan naar binnen voor 10 euro, drinken voor 15 euro wat en gaan morgen (betaald) met de trein naar huis (ook 12 euro) en geven dus 37 euro of meer uit... of we sjesen nu met de tram terug naar huis (kon nog NET) en dan heeft deze hele avond ons ... 1.95 gekost (blikje red bull). Uitgaande dat het wel wat rustig zou blijven in het paard en dat er toch wel erg veel progressive voorbij zou komen EN dat ik remy 2 weken geleden ook nog gehoord had (in London :d ) besloten toch maar weg te gaan :) . |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Dat was inderdaad weer even een flinke tegenvaller gisteravond :sadgreen: . Maargoed, om 22.45 stonden we dus voor de keus: of we gaan naar binnen voor 10 euro, drinken voor 15 euro wat en gaan morgen (betaald) met de trein naar huis (ook 12 euro) en geven dus 37 euro of meer uit... of we sjesen nu met de tram terug naar huis (kon nog NET) en dan heeft deze hele avond ons ... 1.95 gekost (blikje red bull). Uitgaande dat het wel wat rustig zou blijven in het paard en dat er toch wel erg veel progressive voorbij zou komen EN dat ik remy 2 weken geleden ook nog gehoord had (in London :d ) besloten toch maar weg te gaan :) . |
In London? Wat waar wie hoe, vertel!
Tango: inderdaad in de rechter! |
|
|
|
|