return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
[08-10-2004] Capital (Paul Van Dyk) - Paard Van Troje, Den Haag (pg. 6)
View this Thread in Original format
franzelare
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
en 5 of 6 euro aan fee betalen!? Dacht het niet!:mad:

zeikerd!
je weet toch dat je overal fee moet betalen, of heb jij de afgezopen 20 jaar in 1 of ander gat gewoond ofzo?
jp
Nou... bij Normaal doen ze namelijk niet aan extra kosten ;)

kolkiewolkie
Is principikwestie :p , ik vind het gewoon belachelijk om 5 euro of meer aan fee te betalen. Is voor hun een half minuutje werk ofzo en das voor mij 2 en n half pils of 2 enkeltjes Gronau-Enschede (voor de duidelijkheid, wij strandden afgelopen vrijdag dus in Gronau :D ).
franzelare
nou ik ben er bij vrijdag met mijn big ass cam :D

eens ff kijken of ik het nog kan dat foto's maken!
HBtje
tja kweenie waarom dit het feestje volgens mij niet gaat worden. Misschien omdat het zo kort is (11 tot 5). Maar misschien ook vanwege de andere djs die er draaien, die niet echt mijn smaak vertegenwoordigen.
jp
Kom kom niet zo negatief. Neem een pilletje of zo ;)
HBtje
quote:
Originally posted by jp
Kom kom niet zo negatief. Neem een pilletje of zo ;)

:toothless

:eyes:

Nee ik kom echt niet, moet werken. Voor het vrij regelen doen ze jippie-jee heel erg moeilijk over sinds een maand. Sinds er vorig jaar de halve werk-ploeg weg was vanwege voetbalwedstrijden hier... :whip:

Dag daarna naar Dortmund voor 2x 3 uurs setjes van Paul van Dyk en Moguai :crazy: [/QUOTE]
Sabina
Weet iemand hoe het met parkeren gesteld is daar rondom de Asta?

Komen uit Arnhem dus ik heb geen flauw idee waar het zit :(
Al wel een routebeschrijving uitgedraaid dus hopen dat we er bijtijds aankomen ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Sabina
Weet iemand hoe het met parkeren gesteld is daar rondom de Asta?

Komen uit Arnhem dus ik heb geen flauw idee waar het zit :(
Al wel een routebeschrijving uitgedraaid dus hopen dat we er bijtijds aankomen ;)

Tis in het Paard hé ;)

Parkeren is kut geregeld in Den Haag. Je kan hem in diverse parkings zetten, maar let op niet ze zijn niet allemaal 24 uur open. Parkeertarieven liggen rond de 2 euro per uur. Als je een plekje langs de weg kan vinden, raad ik je dat aan, want na 10 uur isset gratis parkeren in de meeste delen van het centrum, maar plekkie vinden kan moeilijk zijn.
basvh
bij elke ticketbox automaat is de hoogte van fee toch hetzelfde.
M.A.W of je nu bij de sigarenboer of platenboer een kaartje haalt, fee blijft hezelfde bedrag.

MaGiK54
quote:
Originally posted by franzelare
nou ik ben er bij vrijdag met mijn big ass cam :D

eens ff kijken of ik het nog kan dat foto's maken!

Je weet wat ze zeggen hé van mensen met big ass camera's, die hebben iets te compenseren :toothless :toothless :toothless :toothless
jp
Het gaat niet om de grootte maar om wat je ermee doet ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement