return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Treo
Oj, trevligt! Stor chans att jag kommer på detta! Inte så långt från hultsfred ju.
EsseT
Japp då var det klart då =) hehe... :) ska bli skoj o sen dem IGEN :P hehe
hoppas mycket folk kommmer :) vi ses
SteveTranz4ever
Får se om man kan ta sig ner på detta... som vanligt beror de på pengar, tid och om man ska behöva köra hem direkt efteråt....
dbl
detta vill man ju inte missa.. men beror ju på om man har pengar eller inte.. biljetten va ju inte dyr direkt... men kostar ju en del om man ska åka tåg typ....

sen e det ju ett tag kvar också.. så ingen aning om jag kan gå heller.. har ju visserligen inget jobb efter denna helgen, men man vet ju aldrig om man får nått nytt inom snar framtid liksom
SteveTranz4ever
Hoppas de görs nåt åt den Finska Saunan som uppenbarade sig där nere... typ en fläkt vid dörren där nere eller nåt :)
steelmeister
skönt att man bor i Linköping då :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by steelmeister
skönt att man bor i Linköping då :D

Jag gråter inte över resan dock... ni får kämpa desto mer för alla härliga fester i Sthlm :D
mr_fisken
quote:
Originally posted by dbl
detta vill man ju inte missa.. men beror ju på om man har pengar eller inte.. biljetten va ju inte dyr direkt... men kostar ju en del om man ska åka tåg typ....


Tåg är väl rätt billigt, prova sista minuten (24h innan köper man biljetten) och då lär man få en biljett för 130kr eller något. Annars så tycker jag att vi fixar en swe-ta buss från sthlm ;)
dbl
quote:
Originally posted by mr_fisken
Annars så tycker jag att vi fixar en swe-ta buss från sthlm ;)


sweta buss från gbg ja.. heh ;)
jeremy1984
Har tenta på eftermiddagen den 22a...:(
Hinner nog inte ens om jag sätter mig på en buss direkt efter tentan...Såååååååååå tråkigt..:whip:

Kraith
Öppettider?
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Kraith
Öppettider?


Stänger kl. 03:00 iaf

vet inte när det öppnar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement