|
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Treo |
| Oj, trevligt! Stor chans att jag kommer på detta! Inte så långt från hultsfred ju. |
|
|
| EsseT |
Japp då var det klart då =) hehe... :) ska bli skoj o sen dem IGEN :P hehe
hoppas mycket folk kommmer :) vi ses |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Får se om man kan ta sig ner på detta... som vanligt beror de på pengar, tid och om man ska behöva köra hem direkt efteråt.... |
|
|
| dbl |
detta vill man ju inte missa.. men beror ju på om man har pengar eller inte.. biljetten va ju inte dyr direkt... men kostar ju en del om man ska åka tåg typ....
sen e det ju ett tag kvar också.. så ingen aning om jag kan gå heller.. har ju visserligen inget jobb efter denna helgen, men man vet ju aldrig om man får nått nytt inom snar framtid liksom |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hoppas de görs nåt åt den Finska Saunan som uppenbarade sig där nere... typ en fläkt vid dörren där nere eller nåt :) |
|
|
| steelmeister |
| skönt att man bor i Linköping då :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by steelmeister
skönt att man bor i Linköping då :D |
Jag gråter inte över resan dock... ni får kämpa desto mer för alla härliga fester i Sthlm :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by dbl
detta vill man ju inte missa.. men beror ju på om man har pengar eller inte.. biljetten va ju inte dyr direkt... men kostar ju en del om man ska åka tåg typ....
|
Tåg är väl rätt billigt, prova sista minuten (24h innan köper man biljetten) och då lär man få en biljett för 130kr eller något. Annars så tycker jag att vi fixar en swe-ta buss från sthlm ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Annars så tycker jag att vi fixar en swe-ta buss från sthlm ;) |
sweta buss från gbg ja.. heh ;) |
|
|
| jeremy1984 |
Har tenta på eftermiddagen den 22a...:(
Hinner nog inte ens om jag sätter mig på en buss direkt efter tentan...Såååååååååå tråkigt..:whip: |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Kraith
Öppettider? |
Stänger kl. 03:00 iaf
vet inte när det öppnar |
|
|
|
|