return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 4)
View this Thread in Original format
jofawe
fan.. jag är för jävla sugen på det där ...

Får ta å tänka på det över veckan .. finns det nån chans att få tag på biljett såhär sent?



(edit)
ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma :)
Glorie

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

quote:
Originally posted by jofawe
ni får gärna tjata på mig om att jag ska komma :)


haha.... Patrik ffs. Du kan inte missa en sån här fest. Det räcker med att jag säger tre namn bara egentligen, så har du tre jäkligt starka argument att masa dig hit. Above & Beyond, Rotor-Andreas och vår egna Dj Irish! Hur kan du ens överväga att inte komma? :eyes: Du har ju boende.. det e en billig fest, resan kommer vara värd det. Efteråt kommer du inte ångra dig, såtillvida du inte tappar bort både din mobiltelefon och digitalkamera :toothless :p och det var längesen du var på en fest med en så gjuten och klockren lina. (I mitt tycke sett, en av de bästa linorna för en svensk fest i år!) "Above & Beyond är ute på en exklusiv och unik releaseturnén av nya skivan Anjunabeats Volume 2. Turnén tar dom till bl.a. till Kina, Schweiz, Spanien, Tyskland och Holland innan det blir dags för Sverige och Linköping!" Bara det liksom...

vad mer? Träffa lite polare, dansa loss lite.. ge dina "öron" eller hjärna en njutning de/den sent ska glömma, det e kul med fester, det e roligt med ett sånt trevligt avbrott i den annars så trista hösten, det kommer va grymt drag (du vet det), om du inte sett A&B innan får du chansen nu, Irish kommer inte göra nån besviken, det finns möjlighet till en trevlig sweta-meetup innan bara 1000 meter från festlokalen, du får en exklusiv kram av mig...

så de räckte väl? :stongue:

biljetter e det lugnis med så det e ingen ursäkt. :p
Kom nuuuu...
jofawe
quote:
Originally posted by Glorie
du får en exklusiv kram av mig...



that does it!

jag kommer!
kan nån fixa biljett? =)
Ekstaza
Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.

Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.

Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!
EsseT
Nu ser ni till att kommma :) annars ska jag personligen dra er till festen jag kan oxå tänka mig att hjälpa till med biljett utsick börjar nästa vecka med ett par st från sthml :) kom igen nu alla oohh det kommer bli en kanonkväll ska slå frivolt :D HAHA :eyes: :happy2: ;) ;) :tongue3
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Ekstaza
Angående Anjunabeats, är det nån som har koll på vilka som står bakom Alt+F4? Det enda jag hört/läst om dem är att det är två finska producenter som är signade av Anjunabeats. Men jag hittar ingen info där.

Låten Alt+F4 och deras mix på Mikka Leinonen's "Flash" är helt enormt bra.

Damn, jag ser fram emot den 22'a...vi ses där!


Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project'
http://www.discogs.com/artist/Magellan+Project
Enda jag vet...
Try
quote:
Originally posted by Glorie
styra upp och styra upp :p jag ska inte styra så mkt. mer att om det finns intresse av det, så kan folk få kura här innan festen. mindre skala än inför TC2Y dock... men ja vet inte. vore ju ultimat med en sweta-meetup eller nåt. :rolleyes:


japp, härmed anmäler jag intressse!
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
that does it!
jag kommer!


:D :D :D :D :D :stongue:

quote:
Originally posted by Steve
Alt+F4 är ett par Finska killar, Matti & Joonas som också står bakom 'The Magellan Project'


jasså de e samma killar som bakom Magellan, hade ja ingen aning om. nu vet ja.. coolt. De e verkligen grymma!

ang meetup... blir nog (OM det blir av) 19.30, eftersom jag jobbar till 18.30 men 2,5 timme räcker ju.

Hejhej Ekstaza! :) :p
Treo
Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ?
Ekstaza
quote:
Citerar Treo
Dum fråga kanske, måste man ha köpa biljett på förhand eller går det att köpa vid dörren ?

Det finns inga dumma frågor, men:
quote:
Citerar Dj_Irish
Vi lyckas hålla en väldigt billig entré på detta evenemanget trots besöket men väljer ändå att släppa förköp för samma pris. Detta för att du ska slippa risken att bli utan plats och kunna använda dig av biljettkön.

Möjlighet till biljett i dörren är med andra ord befintlig. Blir till och med billigare än förköp eftersom våra goda vänner på Yngves väljer att lägga till och stoppa 10:- per biljett i egen ficka :whip:

Dj_Irish
quote:
Originally posted by Ekstaza
Det finns inga dumma frågor, men:

Möjlighet till biljett i dörren är med andra ord befintlig. Blir till och med billigare än förköp eftersom våra goda vänner på Yngves väljer att lägga till och stoppa 10:- per biljett i egen ficka :whip:


Hehe, citatet är från Andreas H och inte mig :p
InoX
Biljetterna e väll inte slut va?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement