|
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Glorie, vi kör på våra shirts som planerat ;)
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B :)
Åhh, en till "lookalike" :)
Välkommen! |
Dom ser upp till dig vettu...
E fan också sugen på fest med bra trance, var på skön fest i fredags på Berns och inget fel me de men nu vill jag ha lite riktigt jävla bra trance i en bastu... och ja, precis de kommer jag få... :gsmile:
Vilka åker från STHLM ? Behöver få 2 till i trancebilen ! Har fixat sovplats å allt !
Behöver även en biljett till Daniey ! Nån som kan hjälpa till ? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Behöver även en biljett till Daniey ! Nån som kan hjälpa till ? |
ja behöver sälja min, så han kan få köpa den.
SWE_TRANCE, vi kommer garanterat ha de mest gjutna tröjorna på hela festen :) nå hur blir de nu? ska ja köpa biljetter åt er eller inte? |
|
|
| Vizay |
| om nån kan ge mig ett falskt studentlegg så hänger jag med steve ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja behöver sälja min, så han kan få köpa den.
SWE_TRANCE, vi kommer garanterat ha de mest gjutna tröjorna på hela festen :) nå hur blir de nu? ska ja köpa biljetter åt er eller inte? |
Suveränt tjejen ! Bara jävla MSN ville gå online så kunde jag berätta för han (eller så skickar jag ett SMS elelr gör som dom gjorde förr i tiden... ringer :toothless )
Ja du Peter... vore såklart kul om du hängde med ! Hoppas vi kan lösa det hela för din del på nåt vis.... |
|
|
| jofawe |
| vadå studentleg.. måste man ha det?! |
|
|
| Andreas.H |
| quote: | Originally posted by jofawe
vadå studentleg.. måste man ha det?! |
Du behöver ju inte det. Du är ju gammal som gatan ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Andreas.H
Du behöver ju inte det. Du är ju gammal som gatan ;) |
njaaaa.. gatan här utanför är bara 3 månader gammal .. så det vettifan du .. |
|
|
| Cube |
Ojojoj, måste säga att jag är grymt sugen på denna fest. Finns det kvar några billjetter, Glorie, gumman ;) ? Det här med studentlegg förstår jag inte riktigt, är det de här CSN-kortet man brukar få hem i brevlådan då man pluggar nåt?
Jag är ju bara 19 så jag kommer att behöva ett sådant isådana fall. Vet att jag har nåt som ligger men har för mig att det har "gått ut".
Steve: Om du hade en plats i "trance-fecke-bilen" ner så skulle det underlätta enormt mycket för mig. Då behöver jag "bara" ta mig till stockholm :D
Kasnke blir det ännu en fest men en Ume-bo då.. hoppas hoppas hoppas :D |
|
|
| Vizay |
| Finns det ingen möjlighet å komma runt studentlegg's problemet? Förstår inte riktigt meningen med det för övrigt, hade väl kanske varit smartare med 18 på förköp å 20 i dörren :) |
|
|
| Cube |
| quote: | Originally posted by Vizay
Finns det ingen möjlighet å komma runt studentlegg's problemet? Förstår inte riktigt meningen med det för övrigt, hade väl kanske varit smartare med 18 på förköp å 20 i dörren :) |
Jo, jag säger det samma. Undrar om de är hårda på det där... Jag vet ju inte ifall du pluggar nåt? Jag har inte fått hem nåt "studentlegg" men man kanske kan be skolan fixa nåt om jag har tur. |
|
|
| Vizay |
jag pluggar inte för tillfället nej :)
Tror det är csn som ska ha hand om det där, vet inte om det är csn-kortet man brukar få eller om det är nått annat dock. |
|
|
| Scintilla |
| Jag skulle tro att vilket som går bra, mecenat/csn-kort eller terminskort. Om ni pluggade något förra terminen, kolla datumet på kortet ni hade då, för det gäller ganska länge... Ett litet tips. |
|
|
|
|