|
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Hade riktigt riktigt kul igår !
tack till Glorie för förfesten :D Kram på dig...
Grym kväll !!!!!! Tyvärr måste jag meddela till er som inte var där att ni missade nåt !
[edit] Snackade just med Klaff (Sweapsound) som lät hälsa att detta var A&Bs bästa spelning någonsin på en mindre klubb ! :D |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Glorie
en sak till Fred... nästa gång får ja ge er mitt nummer så ni kan ringa och säga om ni kommer eller inte. nu gick jag som på nålar och var ner minst två ggr vid porten för att se om ni stod där eller ej
hörde ju knappt porttelefonen... :) |
Ber så jättemycket om ursäkt för det, det var inte vår mening. Men tiden bara rann i från oss. Vi får komma ihåg det till nästa gång.
F'låt igen |
|
|
| SteveTranz4ever |
Citerar Andreas H.
Tony och Jono var sjukt imponerade av publiken igår.
"Massive, Awesome... and the swedish girls! " |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Citerar Andreas H.
Tony och Jono var sjukt imponerade av publiken igår.
" and the swedish girls! " |
hahahaha.... det e alltid dem svenska tjejerna.... vi har helt enkelt dem hetaste tjejerna här i sverige :gsmile: |
|
|
| Dj_Irish |
Öj vilket röj det var!
Tok bra rakt igenom. Jag hade jätte roligt :)
Andreas värmde precis rätt och Above & Beyond rockade mer än vad jg faktiskt förväntade mig :D
Glorie: Det blev någon uplifting låt eftersom jag inte gå på för hårt. En publik som är där för att se Above & Beyond kanske inte är lika glada i stenhård HArdTrance/HardStyle/TEchno etc. Åtminstonde det är vad jag lärt mig genom åren ;)
Hursomhelst. jag fick bra respons från publiken och tyngde det var en riktigt rolig spelning. En av de trevligare jag haft i Sverige :)
Kul att träffa alla igen. Inte så jävla ofta ju! :D |
|
|
| InoX |
| sjukt bra kväll! fy fasen asså, det va riktigt gött! :eyes: |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Glorie
Irish var grymme! :) första gången jag hörde han live. dock vare väl iaf 2 eller 3 låtar som var mer upliftingstuket.. typ Gate 42-Flow.. alltså inte ren hardtrance.. var lite förvånande, för jag trodde inte du spela sånt alls Irish :)
|
^ Hoppsan! Ser att låtvalet var utan anmärkning i alla fall. Måste ju ha varit en kalaskväll om den låten spelades :D ;) |
|
|
| DjDanniKay |
| *ggrrr* :( ville osså va där!!:( |
|
|
| Scintilla |
Underbar kväll!!!
Tack till Glorie för den mycket trevliga förfesten! :) |
|
|
|
|