return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Glorie
quote:
Originally posted by Cube
Finns det kvar några billjetter


aaa de gör det.. jag e officiell biljettutköpare till folk på sweta :D

men asså.. ja kanske gör er ledsna nu, det beror på. CSN-kortet får man väl om man studerar på gymnasium va? rätta mig om jag har fel. Det funkar inte.. De menar studenter som läser på universitet eller högskola! Om ni gör det och kan bevisa det i form av ett kort studentkortet, (gult & blått) eller mecenatkortet (vitt) så kommer ni in även om ni inte fyllt 20.

senaste festen (anordnad av sweapsound) på bk: captured moments, kom ju alla in iaf... även såna som var 19.. så jag tror det e lugnt ändå. dock skulle jag inte chansa från umeå.
EsseT
JAHA bara 8 dagar kvar HEHE :) kommer bli kanon 110 kr på yngves hehe mot 100kr i dörren känns endå som om det löser sig HEHE :D
Glorie o steve vad för tröjor hade ni tänkt ha på er?? nåt från SWETA eller :) Förresten finns det några sådana tröjor kvar eller??
Steve ska du sova över på hotell?? haha trevligt själv bor man ju 7 min från BK :eyes: O nu kommer ni o stödjer hela LKPG :) hehe
Hörde att det var någon Gymnasiefest samma kväll?? :tongue2 ( http://www.gymnasiefest.com/) Undrar vem som arragerar de festerna :D:D:D hmmmmmz :) Hehe det är väl ett bra alternativ om man inte kommer in på BK :happy2: :happy2: :happy2:

Nej nu drar vi in högväxel o förbereder oss på en av de bästa kvällarna i lkpg det här året ABOVE AND BEYOND RULES :D


FredAcler
Ja, det här kommer bli hur sjukt bra som helst :D:crazy: :D
Vizay
and it feels like I'm getting properly ed, as usual :/
SteveTranz4ever
Esset: Jag kommar att sova över hos WoberT.

För övrigt var det Glorie och SWE_TRANCE som skulle ha dom officiella TA-shirtsen på sig...
Daniey
Steve , finns jag med i några planer här? ;)
WoberT
Steve: tar du med dig nån eller? kan va bra o veta så jag kan fixa fram lite sängkläder o så =) .. har du kvar samma nummer än som jag har? 07093591?? När dyker ni upp så jag vet? jag kommer hem från jobbet vid 18 ungefär.
Daniey
WoberT , jag kommer åke med Steve :)
SwedeTrance
Är ni laddade?! Inte många timmar kvar nu... :crazy:

Tack till SWE_TRANCE för välkomnandet i forumet!
SWE_TRANCE
Ska bli grymt kul med lite fest!
Ska bli kul å träffa lite TA's @ Glories igen, något nytt ansikte också kanske :)

Vår bil glider från Borås runt 16.00-tiden på fredag.
Så vi är nog uppe i Lkpg runt 18.30-19.00.

Vi ses hos Jenny

dbl
men vill också meeeeeeeeeed jueee..
om jag börjar springa nu, tror ni jag hinner i tid???
och då också orkar smyga mig in????
Dj_Irish
För er som inte har något att göra ikväll medans ni väntar på morgondagens festiviteter kan jag nämna att ni inte behöver göra det i total tystnad om ni inte tvunget vill :p

Jag ska spela ett litet 3-timmars set ikväll på Di Radio som antagligen kommer omfatta allt från progg till hard trance. Så om ni inte har något bättre för er så slå på trance-kanalen på Di och lyssna lite :)

Om inget annat så sess vi imorgon! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement