|
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Versace |
på tal om above & beyond så inleder de deras essential mix med en sjukt bra låt, det bästa de nånsin gjort tror jag...
nu e de iofs inte deras låt, utan leama and moores mix på brian enos låt, men de lägger på acapellan från deras låt som jag inte kan namnet på...
e de någon som vet om denna version, mix eller vad det nu kallas, kommer att släppas?
eller ännu bättre, om någon redan har det, jag vill ha det NU!!! |
|
|
| Scintilla |
Ser fram emot detta enormt mycket! Helst vill jag att det ska vara den 22:a nu SNART!! 4 veckor kvar är ju en enorm tidsperiod, suck. Men men den som väntar på nåt gott...
Linan verkar fenomenal! Above and Beyond står bakom en mängd underbara låtar, Irish blir intressant att se och Andreas har inte gjort mig besviken hittills :)
Kommer bli en grym fest :) |
|
|
| InoX |
| skräp då att det är på BK, kass ställe |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by steelmeister
skönt att man bor i Linköping då :D |
fan visste inte att du hängde här sebbe :D
steve: har du bestämt dig för o komma eller? har som sagt sovplatser över om folk från andra städer behöver nånstans o slagga. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WoberT
fan visste inte att du hängde här sebbe :D
steve: har du bestämt dig för o komma eller? har som sagt sovplatser över om folk från andra städer behöver nånstans o slagga. |
Japp de ser ut som jag å Daniey rullar ner i vart fall =) Du och jag ska väl spoona var de väl tänkt ;) haha *skoja fö fan* |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Japp de ser ut som jag å Daniey rullar ner i vart fall =) Du och jag ska väl spoona var de väl tänkt ;) haha *skoja fö fan* |
åhh du o jag steve.. kommer o bli hääääärligt :whip: |
|
|
| policerobots |
| hmmm can you sum it up in english just to make sure ive read everything right? |
|
|
| Glorie |
| Nån sweta som är intresserad av förvärmning? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
Nån sweta som är intresserad av förvärmning? |
Sover Dolly Parton på rygg... Skiter björnen i skogen :D
Ja :gsmile: Har du några planer på att styra upp nåt ? |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sover Dolly Parton på rygg |
:haha: |
|
|
| Glorie |
| styra upp och styra upp :p jag ska inte styra så mkt. mer att om det finns intresse av det, så kan folk få kura här innan festen. mindre skala än inför TC2Y dock... men ja vet inte. vore ju ultimat med en sweta-meetup eller nåt. :rolleyes: |
|
|
|
|