return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Ekstaza
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Hehe, citatet är från Andreas H och inte mig :p

:nervous: Ok, sry :tongue3
quote:
Originally posted by InoX
Biljetterna e väll inte slut va?

Slå en signal till Yngves 013-31 88 88
InoX
thnx! 20st kvar *springa*
Ekstaza
quote:
Originally posted by InoX
thnx! 20st kvar *springa*

HAHA! :haha:
Run InoX, run!




Hur många förköp fanns det totalt från början?
Scintilla
Förfest låter mycket trevligt :)
Glorie
quote:
Originally posted by InoX
thnx! 20st kvar *springa*


oj? arrangören lär väl dumpa fler där då :) prata me en av killarna idag och han sa att man måste köpa nuuuu typ :)

TRåkigt det där med Klub Tomat. Above & Beyond skulle ju spela i Köpenhamn egentligen innan, men det blev ju inställt som CJ redan skrivit om :(

ahhh iaf 3 intresserade till förfest :)
SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige! :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige! :)


Kul ! En ny SWETA

Välkommen till oss :)


En liten lustig notice bara
Nu har vi SWE TRANCE från Borås
Swe Trancer och nu även SwedeTrance :D
SwedeTrance
*host host* Ja, det var inte så att jag kollade omkring vilka nick som var upptagna... dessutom så har jag samma nick på www.di.fm så det var enklast att hålla sig till samma. :toothless

Tack för välkomnandet!
Glorie
Location: Goteborg, Sweden

quote:
Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat


that's the spirit! :D kul med inresande folk :) jag och SWE_TRANCE planerar ha våra Trance och Addict-tröjor :p så då får du komma fram och säga hej :)

att det hamnar här beror delvis på att Lkpg har ett bra läge... folk från Gävle, Uppsala, Stockholm, Norrköping (norrifrån) reser hit för festen. Örebro nordväst ifrån.. och hmm.. Jönköping, Borås, Göteborg, Maalmö och Växjö söderifrån. Det är inte så fasligt långt från nån stad.

plus att det finns eldsjälar i den här stan som vill få igång klubblivet och scenen här igen. typ så. sen om du frågar arrangörerna: Sweapsound och Ace Event får du säkert mer svar :)
SwedeTrance
Aah, det förklarar en del. Och jag som trodde Göteborg var centrum i Sverige *skämtar bara* Bra att det är nån som ordnar events i Svedala!
Själv vet jag inte vad jag eller min tjejkompis som också följer med kommer att ha på sig - det är ingen "dresscode" på BK eller? Drar mig till minnes när vakterna här i Göteborg påpekade ett par byxor som stod ut lite från mängden och bad mig byta till nästa gång jag skulle ut.... De släppte dock in folk i jeans o gympaskor, har man en dresscode alls då? :rolleyes:

Glorie
vakter är ett släkte för sig själva :) och nepp, ingen dresscode på BK inte... det kan jag lova.
SWE_TRANCE
Glorie, vi kör på våra shirts som planerat ;)
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B :)

Åhh, en till "lookalike" :)

Välkommen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement