|
Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ekstaza |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Hehe, citatet är från Andreas H och inte mig :p |
:nervous: Ok, sry :tongue3
| quote: | Originally posted by InoX
Biljetterna e väll inte slut va? |
Slå en signal till Yngves 013-31 88 88 |
|
|
| InoX |
| thnx! 20st kvar *springa* |
|
|
| Ekstaza |
| quote: | Originally posted by InoX
thnx! 20st kvar *springa* |
HAHA! :haha:
Run InoX, run!
Hur många förköp fanns det totalt från början? |
|
|
| Scintilla |
| Förfest låter mycket trevligt :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by InoX
thnx! 20st kvar *springa* |
oj? arrangören lär väl dumpa fler där då :) prata me en av killarna idag och han sa att man måste köpa nuuuu typ :)
TRåkigt det där med Klub Tomat. Above & Beyond skulle ju spela i Köpenhamn egentligen innan, men det blev ju inställt som CJ redan skrivit om :(
ahhh iaf 3 intresserade till förfest :) |
|
|
| SwedeTrance |
| Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat, så nu är allt fixat för en repa på dansgolvet... Så här mycket möda har jag inte lagt ner för att gå o dansa sen Ferry Corsten & DJ Taucher spelade på Kraftheizwerk i München...! Någon som vet hur det kommer sig att Above & Beyond spelar i Linköping av alla ställen? Inte så att jag har nåt emot det, credits för att de kommer till Sverige! :) |
Kul ! En ny SWETA
Välkommen till oss :)
En liten lustig notice bara
Nu har vi SWE TRANCE från Borås
Swe Trancer och nu även SwedeTrance :D |
|
|
| SwedeTrance |
*host host* Ja, det var inte så att jag kollade omkring vilka nick som var upptagna... dessutom så har jag samma nick på www.di.fm så det var enklast att hålla sig till samma. :toothless
Tack för välkomnandet! |
|
|
| Glorie |
Location: Goteborg, Sweden
| quote: | Originally posted by SwedeTrance
Biljetter köpta och hotell bokat |
that's the spirit! :D kul med inresande folk :) jag och SWE_TRANCE planerar ha våra Trance och Addict-tröjor :p så då får du komma fram och säga hej :)
att det hamnar här beror delvis på att Lkpg har ett bra läge... folk från Gävle, Uppsala, Stockholm, Norrköping (norrifrån) reser hit för festen. Örebro nordväst ifrån.. och hmm.. Jönköping, Borås, Göteborg, Maalmö och Växjö söderifrån. Det är inte så fasligt långt från nån stad.
plus att det finns eldsjälar i den här stan som vill få igång klubblivet och scenen här igen. typ så. sen om du frågar arrangörerna: Sweapsound och Ace Event får du säkert mer svar :) |
|
|
| SwedeTrance |
Aah, det förklarar en del. Och jag som trodde Göteborg var centrum i Sverige *skämtar bara* Bra att det är nån som ordnar events i Svedala!
Själv vet jag inte vad jag eller min tjejkompis som också följer med kommer att ha på sig - det är ingen "dresscode" på BK eller? Drar mig till minnes när vakterna här i Göteborg påpekade ett par byxor som stod ut lite från mängden och bad mig byta till nästa gång jag skulle ut.... De släppte dock in folk i jeans o gympaskor, har man en dresscode alls då? :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| vakter är ett släkte för sig själva :) och nepp, ingen dresscode på BK inte... det kan jag lova. |
|
|
| SWE_TRANCE |
Glorie, vi kör på våra shirts som planerat ;)
Är så sugen på fest nu!
Och den senaste tiden har jag bara hamnat på psytrance fester, så jag är riktigt sugen på A&B :)
Åhh, en till "lookalike" :)
Välkommen! |
|
|
|
|