|
Arise - 11 december - Concertgebouw de Vereeniging Nijmegen (NL)
|
View this Thread in Original format
| ArisE2 |
Hej Zuiderburen!
Sinds vandaag is de line up bekend geworden en het zou super zijn als jullie op 11 december een bezoek kunnen afleggen naar Nederland.
het feest gaat plaatsvinden in het monumentale concertgebouw in Nijmegen.
voor meer info.. www.arise-events.nl
LINE UP
AREA 1 CONCERTZAAL
Teagle
Ozgur Can
Perry O'Neil
Cor Fijneman
Thrillseekers
Marc-S
Dazzle
MC Gunner
AREA 2 ANNAZAAL
Outback
Passiva
Elsandro
Blighty
Noah
David
Double U
Entreeprijs + voorverkoopdatum volgt. |
|
|
| CygnusX |
Netjes geregeld, vooral die locatie :eyes:  |
|
|
| Eagle` |
| ziet er vet uit :toocool: |
|
|
| djcresto |
| looking gooooood |
|
|
| Xilver |
| Ow yeah, I'm there. |
|
|
| ArisE2 |
| Super reactie joh!! echt gaaf!! jullie zijn welkom! :) |
|
|
| Buoyant |
| mmmh ken eigelijk maar een paar dj's, als de inkom niet te duur is zal ik het overwegen |
|
|
| Kaidreas |
| ^same here eigenlijk. kvind de line-up niet zo schitterend. |
|
|
| pooley |
Ge zijt zo nen bleiter he , teveel poepeklets gekregen? :-)
Das ni echt bekend volk een kans geven, ge zult u wel verschieten peisek. En ze gaan hun verse tracks daar is voorstellen denk ik.
Kzie het wel zitten en tegen dan heb ik me rijbewijs :) |
|
|
|
|