|
Hasselt en omstreken - meeting 3
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Wie heeft er goesting in een 3e Limburg-meeting? |
|
|
| Meltoz |
| Nah, ik heb er wel goesting in...:D Zit nu wel niet meer in Diepenbeek, ma kom gewoon af dan :) Heb er al eentje gemist dus wil deze nie misse of is die andere toen ni doorgegaan, pfff ff e moeilijk moment :o :D Hangt er van af om wa uur en welk datum, ma ben flexibel, dus pas mij uiteraard aan wat de meerderheid uit Limburg ervan vindt ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| aanwezig :D (op fietsafstand van diepenbeek i hope :P) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
aanwezig :D (op fietsafstand van diepenbeek i hope :P) |
maak u geen zorgen ;) zal wel weer in diepenbeek zijn :D
ff wa herinneringen ophalen...
meeting I - 9 februari 2004:
meeting II - 15 maart 2004:


was wel fun eh :) |
|
|
| Giesber |
Ik zal er bij zijn.
Begin al maar een planning op te maken Benny :p |
|
|
| teknasia |
mss ik!
moet nog zien :)
Btw: CygnusX & Tatanagirl every tuesday @ Panachee? :D
of niet? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by teknasia
Btw: CygnusX & Tatanagirl every tuesday @ Panachee? :D
of niet? |
Dat klopt, meestal op maandag ook :)
Gij ook dan?
Mijn favoriet is de grote mozarella :D |
|
|
| FredNova |
| als ik niet moet werken, wil ik gerust eens langskomen :) |
|
|
| teknasia |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dat klopt, meestal op maandag ook :)
Gij ook dan?
Mijn favoriet is de grote mozarella :D |
neen ik iedere dinsdag rond de middag :)
kspreek daar altijd af met mijn meiske (hebben kort bij elkaar stage) |
|
|
| Bait |
Dag gasten, ;) en dames
Bait is bij de beta crew nu :crazy: dus dan mag ik volgende keer ook mee op de foto hé:cool:
Ieder geval zal ik mijn best doen om er volgende keer weer bij te zijn
Allez c u soon Groeten Bait |
|
|
|
|