|
Hasselt en omstreken - meeting 3 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| half 7 zal wel lukken |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| mjah, ik ga gewoon na men lessen et stad in, kzie u dus wel in SS zeker :p |
|
|
| Nyah |
| Half 7 lukt zeker. Kheb tot 6u les dus zal er al wa vroeger zitten ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik dacht dat we gingen afspreken op Despe's kot, en aangezien die meegaat naar SOund Station zal de rest moeten wachten tot hij terug is! :p |
*checkt lessenrooster*
...
om 15h gedaan :D , ik gan dus derna richting stad met fiets, i'll see you guys @soundstation ... en euh, jah, iedereen die op mijn kot wil kome, zal moete wachte tot ik trug ben, ma ik ben dus om 18.30h aan agora zowieso, 3,5h om plate te luisteren, tijd genoeg :cool:
wie gaat er eigenlijk allemaal komen?? alejah, naar men kot dan e
want ik heb dus welgeteld 2 stoelen, een bureaustoel, een éénpersoonsbed (met 2 lukt ook wel zu :P) en euh , de rest ... kan op de grond zitte :P
anyway, lijstje van aanwezigen atm:
zehra
jasper (jasperovitsj)
anja (nyah)
johan (bait)
bas (silent eagle)
jeroen (desperatozz)
Benny (cygnusx)
...
wie vergeet ik hier op een onverklaarbare wijze :P |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
anyway, lijstje van aanwezigen atm:
zehra
jasper (jasperovitsj)
anja (nyah)
johan (bait)
bas (silent eagle)
jeroen (desperatozz)
Benny (cygnusx)
...
wie vergeet ik hier op een onverklaarbare wijze :P |
Jennifer (TatanaGirl)
Tom (Buoyant)
Laurens (Xcape)
Het zal druk en gezellig worden :) |
|
|
| Nyah |
| Monika (kaatje) ni vergeten he |
|
|
| JediD4M |
Jammer .. ben veel te ziek om morgen-avond nog af te zakken!
Have Fun Everyone! |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
zehra
jasper (jasperovitsj)
anja (nyah)
johan (bait)
bas (silent eagle)
jeroen (desperatozz)
Benny (cygnusx)
Jennifer (TatanaGirl)
Tom (Buoyant)
Laurens (Xcape)
Monika (kaatje)
totaal = 11
dat is aardig wat hé
owjah, ff nog praktisch, neemt iedereen z'n eigen drank & versnapering mee aub ... ofwel haal ik nog ewa int stad morgen voor een bepaald budget en dan betalen jullie mij dat terug, want op kot heb ik enkel paar flesse cola, een fles fruitsap en spa-bruis ... owjah, en een half pak wafels(hoewel dat morgen er mss al niet meer is => honger :D)
owjah, en als ik zou moeten gaan halen, zet dan nog ff derbij wa ge graag drinkt ... cola & water is er zowieso ... de rest, noteer ma :)
en van eventuele voedselversnaperingen mogen ook genoteerd worden .. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | | zet dan nog ff derbij wa ge graag drinkt |
awel ik drink heel graag martini fiero en da betaal ik uiteraard ook terug |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
awel ik drink heel graag martini fiero en da betaal ik uiteraard ook terug |
Kerel naar m'n hart se, héél lekker drankje :D ff der toch wel bij vertellen da Sound-Station morgen openen is tot 20u, Dj avond he... Dus bij deze gewaarschuwd da't best druk kan zijn tegen de late namiddag :nervous: Véél amusement menskes :) |
|
|
| FredNova |
ik moet werken tot 18h, dus haal het niet
voor zij die willen afkicken na de meeting van donderdagavond, ik ben vrijdag van 16h tot 18h wel in sound-station te vinden :toothless
have fun! |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik zal er helaas ook niet bijzijn morgen. Ik moet voor het vak e-business naar Brussel morgen om een semenarie te volgen. Kzal dan pas na 7u terug zijn, kga dan ook eten met de andere IMA studenten in de Fitlink + kheb al lange tijd afgesproken met mijn vriendin om morgen naar de Versuz te gaan. Tzal dus voor nen andere keer zijn
groeten
FCB |
|
|
|
|