return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Hasselt en omstreken - meeting 3 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by Buoyant
oke,da zullen we misschien es overwegen dan :toothless


poll?! :toothless
Nyah
mag ik vragen wat de plannen zijn voor die donderdag?
DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)

i guess :p
CygnusX
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)

i guess :p


Sounds good :)
Zehra
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)

i guess :p


:D leuk!
Nyah
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)

i guess :p

nice
eieregooie
quote:
Originally posted by Zehra
poll?! :toothless


Haha, daar is de pollsnol ook weer :p

Kusje he :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)

i guess :p

In die volgorde? :toothless
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
In die volgorde? :toothless


uhmn, mjah, babbele en drinke uiteraard ook tijdens et poolen/bowlen ... ma int algemeen, klopt die volgorde jah :D ...

tenzij iemand zin heeft in een invasie ??

alejah, invasie @ soundstation ofzu :cool: :crazy:

hoewel kdenk da mss ni iedereen daar iet aan gaat hebbe ...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X


alejah, invasie @ soundstation ofzu :cool: :crazy:

hoewel kdenk da mss ni iedereen daar iet aan gaat hebbe ...

Normaal gezien kom ik donderdag om 16u30 aan in Hasselt en ga ik meteen met Z naar SoundStation. Dus desnoods kunnen we daar dan al afspreken met diegenen die willen en dan daarna gewoon de bus naar Diepenbeek nemen?

Zehra
quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, daar is de pollsnol ook weer :p

Kusje he :)


ey hollander rustig eh :whip:





:(
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Zehra
ey hollander rustig eh


zolang ge ma niks tegen hollandse jonge dames hebt ist goe :p

... en vo de rest .. kalm e ei :cool: :p

*edit* donderdag les gedaan om 15.30h zoiet ... dus euh, ik kan ook richting soundstation kome dan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement