|
Hasselt en omstreken - meeting 3 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Buoyant
oke,da zullen we misschien es overwegen dan :toothless |
poll?! :toothless |
|
|
| Nyah |
| mag ik vragen wat de plannen zijn voor die donderdag? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)
i guess :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)
i guess :p |
Sounds good :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)
i guess :p |
:D leuk! |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)
i guess :p |
nice |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
poll?! :toothless |
Haha, daar is de pollsnol ook weer :p
Kusje he :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
poolen / bowlen / drinken / babbelen + kotfeestje @ mijn kot :-)
i guess :p |
In die volgorde? :toothless |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
In die volgorde? :toothless |
uhmn, mjah, babbele en drinke uiteraard ook tijdens et poolen/bowlen ... ma int algemeen, klopt die volgorde jah :D ...
tenzij iemand zin heeft in een invasie ??
alejah, invasie @ soundstation ofzu :cool: :crazy:
hoewel kdenk da mss ni iedereen daar iet aan gaat hebbe ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
alejah, invasie @ soundstation ofzu :cool: :crazy:
hoewel kdenk da mss ni iedereen daar iet aan gaat hebbe ... |
Normaal gezien kom ik donderdag om 16u30 aan in Hasselt en ga ik meteen met Z naar SoundStation. Dus desnoods kunnen we daar dan al afspreken met diegenen die willen en dan daarna gewoon de bus naar Diepenbeek nemen? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Haha, daar is de pollsnol ook weer :p
Kusje he :) |
ey hollander rustig eh :whip:
:( |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Zehra
ey hollander rustig eh |
zolang ge ma niks tegen hollandse jonge dames hebt ist goe :p
... en vo de rest .. kalm e ei :cool: :p
*edit* donderdag les gedaan om 15.30h zoiet ... dus euh, ik kan ook richting soundstation kome dan :) |
|
|
|
|