return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Hasselt en omstreken - meeting 3 (pg. 6)
View this Thread in Original format
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Ik zal er helaas ook niet bijzijn morgen. Ik moet voor het vak e-business naar Brussel morgen om een semenarie te volgen. Kzal dan pas na 7u terug zijn, kga dan ook eten met de andere IMA studenten in de Fitlink + kheb al lange tijd afgesproken met mijn vriendin om morgen naar de Versuz te gaan. Tzal dus voor nen andere keer zijn

groeten

FCB


dan zien we u mss nog wel in fitlink .. en ik u mss nog in versuz ;)
CygnusX
Ook de 3e editie was weer een succes :) Eerst rustig op ons gemakske gegeten in de Fitlink, wat wedstrijdjes gepoold (ook in de Fitlink) en daarna zijn we naar Despe's kot getrokken waar we wat gedronken, gebabbeld en muziek beluisterd hebben. Jennifer en ik zijn net terug op kot (morgenvroeg les), de rest gaat nog doorfeesten in de Versuz.

Zehra heeft weer veel foto's getrokken, die volgen nog wel :)

Aanwezigen :
- Buoyant
- Bait
- Kaatje
- Nyah
- Jasperovitsj
- DeSpErAtOs-X
- Zehra
- TatanaGirl
- CygnusX
- SilentEagle (effe maar)
DeSpErAtOs-X
net terug van feestje @versuz ... ik vond et lekker gezellig de hele avond !!! zo mogen er nog véél meer meetings volgen ...

sorry buoyant da'k u eerst voorbij fietste ;-)

alé menskens, ik gan maffen .. et is hard nodig ... morgen les :( ...

Groeten, Desperatozz

(ps: i got sand in my ******, lalala :D) (aanwezigen weten waarom :P)
Zehra
gezellige meeting. jammer da we nie lang op despe's kot zijn gebleven. was wel nice. trainwrecks all the way by... me :D :o

thanks everyone voor de fijne avond. :)

ps fotos volgen nog. hopelijk vandaag. alst vandaag nie lukt: maandagavond... :)
Nyah
zo, dat was weer es een leuke meeting.
allemaal bekende gezichten voor mij, thx everyone for the nice evening ;) doen we nog wel es zeker :)
deze morgen wel speciaal vroeg opgestaan om naar de les te gaan om dan vast te stellen dat de les ni doorgaat :rolleyes: pff.. had ik ook wel in men nest kunnen blijven liggen :p
Bait
Was weer fijn om weer eens met de crew gaan stappen
Daarnaa alweer een schoon concertje van despe en dan zit dat weer snor hé
In ieder geval nen schone avond met bekende gezichten en drank,:thepirate
Wat meer moet een mens nog hebben
Nu op naar de volgende bijeenkomst

Greetz Bait:crazy:
Jasperovitsj
pix staan online :D

edit: dammit, Jasper staat nog aangemeld op TA bij mij (Zehra dus)... hmm... interesting... :D
CygnusX
Schoon foto's
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
pix staan online :D

edit: dammit, Jasper staat nog aangemeld op TA bij mij (Zehra dus)... hmm... interesting... :D


+1 :toothless :p


Mooie foto's weeral, vooral de DJ-pics! :D
Nyah
nice pics ;)

Kaidreas


hadden we niet zo'n topic: "hottest female dj's?" :eek: :D
Buoyant
MAKING NOTE TO MYSELF: STOP DOING GAY-PICS
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement