|
Hasselt en omstreken - meeting 3 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SilentEagle |
Ik kom hier nogal onvoorbereid de thread binnen zonder alles tegoei te lezen, dus vergeef mij als ik naast de kwestie zit te leuteren. :D
Despe, ik heb donderdag ook niet te laat les, dus as ge goesting hebt rijen we samen naar de Soundstation, kunne we daarna met zn allen terug naar Diepenbeek eventueel... Ben er al in geen twee maand geweest of zo, dus word nog eens tijd. :) T gaat toch om de eerstvolgende donderdag he? Kga dan wel ni extreem laat blijven, want heb nog kroegentocht met Hermes (waarvoor u allen uitgenodigd bent natuurlijk) en daarna ga'k waarsch. Versuz...
Zehra, ik meen me te herinneren dat Ronald zei dat ge bij Nath op kot zit, is dat zo?
O ja, komt Meltoz? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Ik kom hier nogal onvoorbereid de thread binnen zonder alles tegoei te lezen, dus vergeef mij als ik naast de kwestie zit te leuteren. :D
Despe, ik heb donderdag ook niet te laat les, dus as ge goesting hebt rijen we samen naar de Soundstation, kunne we daarna met zn allen terug naar Diepenbeek eventueel... Ben er al in geen twee maand geweest of zo, dus word nog eens tijd. :) T gaat toch om de eerstvolgende donderdag he? Kga dan wel ni extreem laat blijven, want heb nog kroegentocht met Hermes (waarvoor u allen uitgenodigd bent natuurlijk) en daarna ga'k waarsch. Versuz...
Zehra, ik meen me te herinneren dat Ronald zei dat ge bij Nath op kot zit, is dat zo?
O ja, komt Meltoz? |
et gaat idd om 1st volgende donderdag, en uh, soundstation, cava, dan gaan we samen :), kroegentocht: i'm in (hoe laat begint da ongeveer:conf: ) , versuz .. ook :P ... zeg, waar zit gij op kot als'k vragen mag :) ... en euh, welke kamer nummer :) |
|
|
| Meltoz |
Bibi, zal er spijtig genoeg ni bij zijn :(, wou jullie nog is komen lastig vallen me m'n digitaal fototoestel, ma zal't maar te goed houden voor volgende keer... Volgende keer moe'k er echt wel bij zijn, want was serieus amusant & de BeTa BBQ is ook al aan m'ne neus voorbij gegaan, ni goe bezig :o
Al andere plannen gemaakt :rolleyes: Dus echt wel een redenen voor terug wa meer te komen kijken & posten en terug e VET feestje mee te maken!!! I need some BeTa power :) |
|
|
| Buoyant |
het lijkt me cool als we dan een tijdstip afspreken om degenen te verwelkomen die niet mee naar soundstation gaan ....
ik doe een gooi rond een uur of 6 á 7 ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik dacht dat we gingen afspreken op Despe's kot, en aangezien die meegaat naar SOund Station zal de rest moeten wachten tot hij terug is! :p
Hoe laat wordt er eigenlijk aan SS afgesproken? Rond een uur of 5? |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
et gaat idd om 1st volgende donderdag,... |
Overmorgen dus... euhm jammer zit beke met grieperig gevoel, en moet overmorgen werken tot 16u, misschien dak toch om 19 u in de regio geraak. .. khad anders wel graag gegaan. |
|
|
| Giesber |
| Donderdag kan ik jammer genoeg ook nie komen, misschien da ik redelijk laat nog kan afkomen, maar dan bel ik Benny nog wel of zo. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Buoyant
het lijkt me cool als we dan een tijdstip afspreken om degenen te verwelkomen die niet mee naar soundstation gaan ....
ik doe een gooi rond een uur of 6 á 7 ? |
Half 7 op de Agora van het LUC? |
|
|
| Zehra |
| wie nie naar soundstation gaat: meeten om 18u30 op de agora van 't luc. :) daarna gaan we eten/drinken/poolen/bowlen/whatever... it's all up to you :) |
|
|
| pooley |
mm mm
valt te zien om wat uur ik vrijdag moet werken en of door men rijbewijs ben dinsdag :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
wie nie naar soundstation gaat: meeten om 18u30 op de agora van 't luc. :) daarna gaan we eten/drinken/poolen/bowlen/whatever... it's all up to you :) |
Hmmm, ik heb wel zin in whatever! :o :toothless :p
*Als ik zo voortdoe mag ik al ni meer komen wss :nervous: *
@Pool: Doe uw best he jonge! :)
Maarreuh...dinsdag is vandaag toch? :conf: |
|
|
| pooley |
ah das dus over NU donderdag?
kut dan :) |
|
|
|
|