|
Hasselt en omstreken - meeting 3 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ^ Het zou inderdaad niet misstaan op een billboard van 6 op 15 meter langs alle belangrijke autowegen in Vlaanderen...:p |
|
|
| Zehra |
whaha buoyant... wees blij da ik die andere foto van u niet online heb gezet... :toothless
mss doe ik da ook wel :haha: |
|
|
| TatanaGirl |
Welke andere foto ;)
Groeten
TatanaGirl |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Welke andere foto ;)
Groeten
TatanaGirl |
:toothless iedereen die benieuwd is mag altijd ff bij mij langslopen om die foto(s) te zien... |
|
|
| JediD4M |
| quote: | ZEHRA = .........
wees blij da ik die andere foto van u niet online heb gezet...
|
Ne mens nieuwsgierig maken das kunt ge wel Z, .. bij u langs lopen .. Zal k ff met de shuttle tot in Maasmechelen rijden?
Wel eerst J's toestemming vragen zenne... :clown: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Ne mens nieuwsgierig maken das kunt ge wel Z, .. bij u langs lopen .. Zal k ff met de shuttle tot in Maasmechelen rijden?
Wel eerst J's toestemming vragen zenne... :clown: |
om op bezoek te komen heb je zijn toestemming niet nodig... :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
har har :D |
eeeeeeerh
I don't remember me saying this :D
twas anders wel een goeike |
|
|
| Miky |
| amaai jullie gingen/gaan er goed vandoor |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
om op bezoek te komen heb je zijn toestemming niet nodig... :) |
Niemand heeft mijn toestemming nodig, voor niks...:) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
voor niks...:) |
had ik da eerder geweten... :toothless
just kidding e ;)
ma ik zou toch es opnieuw nadenken over die uitspraak
we think evil ... remember :cool: :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
we think evil ... remember :cool: :D |
I most certainly remember...;)
En vergis u niet in mij hé...stille waters hebben hééél diepe gronden! ;) :o |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En vergis u niet in mij hé...stille waters hebben hééél diepe gronden! ;) :o |
mijn bodem zal nooit gevonden worden ... beat that :p :crazy: |
|
|
|
|