|
Hasselt en omstreken - meeting 3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bait |
Thx man!
i've got a q for u
Do i call you pumaz or just fancy arse?
Tis mij hetzelfde zeg het maar
:tongue3 |
|
|
| Pumaz |
Hmm, ik twijfel... :D
Zeg maar Jack zoals de rest :toothless |
|
|
| Bait |
Sgoeie
Dat komt in orde tnx again Jack;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Bait
Dag gasten, ;) en dames
Bait is bij de beta crew nu :crazy: dus dan mag ik volgende keer ook mee op de foto hé:cool:
Ieder geval zal ik mijn best doen om er volgende keer weer bij te zijn
Allez c u soon Groeten Bait |
wees welgekomen :cool:
en euh, zeker da gij op den foto gaat volgende keer :p |
|
|
| Buoyant |
| Khem ook veel goesting, volgende week heb ik hele week vrij dus, tijd zat, alleen op maandag niet, voor de rest is alles prima |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Khem ook veel goesting, volgende week heb ik hele week vrij dus, tijd zat, alleen op maandag niet, voor de rest is alles prima |
Wat zeggen jullie dan van volgende week donderdag? |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Veel kans dat ik er dan ook bij ben, aangezien ik tegenwoordig op donderdag in Diepenbeek vertoef. :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| donderdag is oki :toocool: |
|
|
| xcape |
donderdag is ok
zit nu ook in diepenbeek dus:) |
|
|
| Nyah |
Donderdagavond?
Mijn les duurt tot 18u.
Ma ik kan ook wel nakomen als ge me laat weten waar ge u op dat moment bevindt ;) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
Ma ik kan ook wel nakomen als ge me laat weten waar ge u op dat
moment bevindt ;) |
oke,da zullen we misschien es overwegen dan :toothless |
|
|
|
|