return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Hasselt en omstreken - meeting 3
View this Thread in Original format
CygnusX
Wie heeft er goesting in een 3e Limburg-meeting?
Meltoz
Nah, ik heb er wel goesting in...:D Zit nu wel niet meer in Diepenbeek, ma kom gewoon af dan :) Heb er al eentje gemist dus wil deze nie misse of is die andere toen ni doorgegaan, pfff ff e moeilijk moment :o :D Hangt er van af om wa uur en welk datum, ma ben flexibel, dus pas mij uiteraard aan wat de meerderheid uit Limburg ervan vindt ;)
Nyah
Leuk, i'm in ;)
Zehra
sure, why not? :)
DeSpErAtOs-X
aanwezig :D (op fietsafstand van diepenbeek i hope :P)
Zehra
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
aanwezig :D (op fietsafstand van diepenbeek i hope :P)


maak u geen zorgen ;) zal wel weer in diepenbeek zijn :D

ff wa herinneringen ophalen...

meeting I - 9 februari 2004:






meeting II - 15 maart 2004:






was wel fun eh :)
Giesber
Ik zal er bij zijn.

Begin al maar een planning op te maken Benny :p
teknasia
mss ik!

moet nog zien :)

Btw: CygnusX & Tatanagirl every tuesday @ Panachee? :D

of niet?
CygnusX
quote:
Originally posted by teknasia
Btw: CygnusX & Tatanagirl every tuesday @ Panachee? :D

of niet?


Dat klopt, meestal op maandag ook :)
Gij ook dan?

Mijn favoriet is de grote mozarella :D
FredNova
als ik niet moet werken, wil ik gerust eens langskomen :)

teknasia
quote:
Originally posted by CygnusX
Dat klopt, meestal op maandag ook :)
Gij ook dan?

Mijn favoriet is de grote mozarella :D


neen ik iedere dinsdag rond de middag :)

kspreek daar altijd af met mijn meiske (hebben kort bij elkaar stage)
Bait
Dag gasten, ;) en dames

Bait is bij de beta crew nu :crazy: dus dan mag ik volgende keer ook mee op de foto hé:cool:
Ieder geval zal ik mijn best doen om er volgende keer weer bij te zijn


Allez c u soon Groeten Bait
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement