return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
צהריים טובים לכולם :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
YuVaL
וולקאם מותק...... אני יובל.. וזהו אני חושב
אני בטוח שתהני פה יש פה אחלה חבר'ה..... בקרוב
ILTA NIGHT 2
אז נקווה לראות אותך שם

=)
taltul
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני מוכן להיות חבר שלך :D

ברוכה הבאה..
אני אליאור..
:toothless

אחי נראה לי שכחת על ההפרש של כמה שנים טובות :rolleyes:
בחורה כבר בת 18...:)
?מצד שני הגיל אינו קובע, לא :tongue2

אמירה אני טל... נעים להכיר... מקווה שתשכילי ותהני... יש פה אחלה של אנשים ויעזרו בכל דבר...

;) c y in threads...
taltul
quote:
Originally posted by YuVaL
וולקאם מותק...... אני יובל.. וזהו אני חושב
אני בטוח שתהני פה יש פה אחלה חבר'ה..... בקרוב
ILTA NIGHT 2
אז נקווה לראות אותך שם

=)

OFFTOP:
?וואי... מתי זה בקרוב? יש איזה מידע משהו
:)
KosmiK-G8
אמירה שלום
קוראים לי אילן אני הבן אדם החתיך הכי קרוע פה
ואם הכל עבד אז התמונה שלי עם פרי מופיע באוואטר (שזה התמונה שמצד שמאל איפה שהפרטים בכל הודעה:))


קיצר בלילות של שעמום ודכאון אני הבן אדם הנכון
ולא אמרת מאיפה את
Lady Mo0 Mo0
שלום לכל אלה שהוסיפו תגובות :)
ותודה על המחמאות אני מסמיקה (למה אין סמיילי מתאים?)
:X

quote:
אמירה שלום
קוראים לי אילן אני הבן אדם החתיך הכי קרוע פה
ואם הכל עבד אז התמונה שלי עם פרי מופיע באוואטר (שזה התמונה שמצד שמאל איפה שהפרטים בכל הודעה)

קיצר בלילות של שעמום ודכאון אני הבן אדם הנכון
ולא אמרת מאיפה את


קרייזי אילן חשבתי שמיותר לציין
כי בערך פה<-------
כתוב שאני מירושלים :)

ואם כבר תמונה עם פרי- הרשה לי להתכבד גם:

http://www.geocities.com/amira_al/pic1.jpg
(בגלל שזה גדול נתתי רק קישור)

וכמו שאמרתי לאלי שראה תתמונה כבר- אני לא נוטרת למוש שנדחף לתמונה שלי :)
princess cc
חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה חמודים אתם יוווווווווווווווווווו
כל אחד נהיה כאן קזנובה!
איזו קבלת פנים!!!!!!!! אהלןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!
היייייייייי אמירה אני סיסי, אחת מהשלוש שאורן הזכיר...
ואם אילן החתיך הכי קרוע כאן אז אני הנסיכה הכי חמודה כאן...
ותקנו אותי אם אני טועה [שמישהו רק ינסה];)
האמת שאני גם הכי זקנה כאן אבל בקטנה, התרגלתי לזה כבר
אז ברוכה הבאה, יש כאן באמת אחלה ח'ברה! חלקם אפילו גורמים לי לחשוב מחשבות אסורות אבל נעזוב את זה עכשיו
ולגבי המוסיקה אל תדאגי בסוף את תהיי פרופשנאל ועוד נראה אותך במסיבות מדקלמת מילים של טראקים ונותנת בקצב עם טה טה טה טו טו טו טו
אמירה הקלאברית!!!!!!!!!!!!!!
אה ואל תתרגשי אם תראי פה מריבות לפעמים בין הגברים זה לא באמת... זה הכל מאהבה
:)
אה נוסף... איזו חמודה את! אחלה תמונה!
רק לי אין תמונה עם פרי? חכו שולץ מגיע אני אורבת לו בכניסה שיצטלם איתי!;)
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Lady Mo0 Mo0
שלום לכל אלה שהוסיפו תגובות :)
ותודה על המחמאות אני מסמיקה (למה אין סמיילי מתאים?)
:X



קרייזי אילן חשבתי שמיותר לציין
כי בערך פה<-------
כתוב שאני מירושלים :)

ואם כבר תמונה עם פרי- הרשה לי להתכבד גם:

http://www.geocities.com/amira_al/pic1.jpg
(בגלל שזה גדול נתתי רק קישור)

וכמו שאמרתי לאלי שראה תתמונה כבר- אני לא נוטרת למוש שנדחף לתמונה שלי :)


עזבי אני מעט סטלן לייטלי...

מוש נראה בשוק..
האם זה בגלל הצילום עם פרי או בגללך? :rolleyes:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by princess cc
ואם אילן החתיך הכי קרוע כאן אז אני הנסיכה הכי חמודה כאן...
ותקנו אותי אם אני טועה [שמישהו רק ינסה];)
האמת שאני גם הכי זקנה כאן אבל בקטנה, התרגלתי לזה כבר
אז ברוכה הבאה, יש כאן באמת אחלה ח'ברה! חלקם אפילו גורמים לי לחשוב מחשבות אסורות אבל נעזוב את זה עכשיו
ולגבי המוסיקה אל תדאגי בסוף את תהיי פרופשנאל ועוד נראה אותך במסיבות מדקלמת מילים של טראקים ונותנת בקצב עם טה טה טה טו טו טו טו
אמירה הקלאברית!!!!!!!!!!!!!!
אה ואל תתרגשי אם תראי פה מריבות לפעמים בין הגברים פה זה לא באמת... זה הכל מאהבה
:)
אה נוסף... איזו חמודה את! אחלה תמונה!


מדקלמת מילים..
:)
קלטתי איך דקלמת את no one on earth! יפה זה צעד קטן עבורך
אבל צעד גדול לפורום שהפך אותך לכזאת...

ולגבי המחשבות האסורות אחרי שהצלחנו לגרום לך לזה בואי נקוה שנגרום לאמירה מחשבות אסורות כי היא לשם שינוי לא נשואה..חחחחחחחחחח
MasterP
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
עזבי אני מעט סטלן לייטלי...

מוש נראה בשוק..
האם זה בגלל הצילום עם פרי או בגללך? :rolleyes:


ממקורות נאמר לי שהוא נמשך לצלם

סתם מוש אחי אתה יודע שאני אוהב אותך...
;)
Lady Mo0 Mo0
quote:
אמירה הקלאברית!!!!!!!!!!!!!!


אימצתי! :D
אני סומכת עליך שאני אצא פרו באיזשהו שלב ;)


quote:
מוש נראה בשוק..
האם זה בגלל הצילום עם פרי או בגללך?


אני משערת שזה בגלל שכבר 7 בבוקר וכולם מסטולים
אבל תצטרך לשאול אותו :)

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Lady Mo0 Mo0
אימצתי! :D
אני סומכת עליך שאני אצא פרו באיזשהו שלב ;)




אני משערת שזה בגלל שכבר 7 בבוקר וכולם מסטולים
אבל תצטרך לשאול אותו :)


עם מי הגעת מירושלים?

לא יודע פרי נראה לי קול לגמרי דווקא בתמונה....

לא ניכרת עליו העייפות שבטח שרתה עליו
princess cc
quote:
ולגבי המחשבות האסורות אחרי שהצלחנו לגרום לך לזה בואי נקוה שנגרום לאמירה מחשבות אסורות כי היא לשם שינוי לא נשואה..חחחחחחחחחח

אמירה מותק סטפ אינטו מיי אופיס אני אלמד אותך כל מה שרצית לדעת והתביישת לשאול;)

quote:
אני סומכת עליך שאני אצא פרו באיזשהו שלב

אין ט'ת קייס תתכונני אחותי לחוויה בלתי נשכחת כי אני טוטאלי מכורה למסיבות!:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement