|
צהריים טובים לכולם :) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by arik
נשוי! |
לאיזה יצור.?:D |
|
|
| eXeTik |
ליידי מו מו... יש לך סטיות קשות לעל האש, מקדונלדס וכאלה?
בכל מקרה- Welcome! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ליידי מו מו... יש לך סטיות קשות לעל האש, מקדונלדס וכאלה?
בכל מקרה- Welcome! |
רונן תסביר את עצמך
חוששני שלא הבנתי..:) |
|
|
| Lady Mo0 Mo0 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ליידי מו מו... יש לך סטיות קשות לעל האש, מקדונלדס וכאלה?
בכל מקרה- Welcome! |
mo0 O_o
 |
|
|
| Segev |
בונא למה אני לא קבלתי כזאת קבלת פנים :conf:
חח סתם בכאל זאת ברוכה הבאה אני ליאור מקווה שתהני פה... |
|
|
| Huge-A |
היי ברוכה הבאה לפורום .. אני אדיר .
תהני תבלי כאן .. יש פה אחלה אנשים .
ובקשר למוזיקה יש לך את סיסי שהיא תעשה לך שיעורים פרטיים (30שח לשעה:D )
ואם כבר eXeTik מדבר על אוכל ..
אז רק פיצה או כל מה שקשור לגבינה !!! ;) |
|
|
| Viperon |
| ברוכה הבאה אני דור :D |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לאיזה יצור.?:D |
תצחק תצחק ילדון |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
רונן תסביר את עצמך
חוששני שלא הבנתי..:) |
דבר ראשון שעולה לי לראש בניק כמו "מו מו" זה סטייקים, צלעות, המבורגרים
אז אני שואל אם הבחורה מבינה עניין  |
|
|
| coby |
ברוך הבא לפורום..
אני קובי |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by taltul
OFFTOP:
?וואי... מתי זה בקרוב? יש איזה מידע משהו
:) |
ILTA NIGHT 2
כנראה יהיה בקרוב וזהו תהיה הפתעה גדולה :)
רק מעטים יודעים על זה אם בכלל אז מי שיודע..לא לפרסם
ואמירה מותק מה המצב
כבר הכרת אותי..אני אלי
אני חושב שאני הראשון שהכיר אותך פה חח
מקווה לראות אותך בעוד מסיבות טובות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
מה המצב אני אריק
בן 20.5
נשוי! |
ועם כל זה...
אפשר להסתכל על החתימה שלך ולהבין שהנטיות המיניות שלך מעורערות...
ככה זה לפחות בשנה וחצי האחרונות!! :disbelief
אהה ואתה ילד מניאק שלא מסיע חברים שלו לאכול כשהם רעבים!! :crazy: |
|
|
|
|