|
צהריים טובים לכולם :)
|
View this Thread in Original format
| Lady Mo0 Mo0 |
קוראים לי אמירה ואני חדשה כאן בפורום.
רק בתקופה האחרונה התחלתי לשמוע מוסיקת טראנס
(סלחו לי שאני לא מכירה את אלפי הסגנונות ואני מכלילה
:x
מקווה שזה משהו שאני אלמד בהמשך :) )
מקווה להשתלב, לפי מה שראיתי האנשים פה אחלה :gsmile: |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Lady Mo0 Mo0
קוראים לי אמירה ואני חדשה כאן בפורום.
רק בתקופה האחרונה התחלתי לשמוע מוסיקת טראנס
(סלחו לי שאני לא מכירה את אלפי הסגנונות ואני מכלילה
:x
מקווה שזה משהו שאני אלמד בהמשך :) )
מקווה להשתלב, לפי מה שראיתי האנשים פה אחלה :gsmile: |
היי אני יהיה הראשון שמקבל אותך
תראי איזה הכנסת אורחים את מקבלת
אני גלעד
וזה בסדר שאת לא מכירה סגנונות. אין לי ספק שאם תשארי פה תכירי הרבה מעבר למה שאת חושבת.
רק שאלה איך הגעת הנה? |
|
|
| Hell_Copter |
ברוכה הבאה!!
אני השני שמקבל אותך... כבוד ועוצמה ;)
קיצר... מקווה שתהני פה... זה אחלה מקום עם אחלה אנשים
ואל תדאגי... את תלמדי עוד הרבה פה :D |
|
|
| Lady Mo0 Mo0 |
תודה על קבלת הפנים :)
זה קצת מוזר לי, כל אחד פה נראה לי מומחה במוסיקה אז אני כן מקווה להשכיל קצת :)
עד יום רביעי לא הייתי אף פעם במועדון אפילו, די הייתי ביישנית ולא חשבתי שאני הטיפוס הזה, גיליתי דווקא שאני מאוד אוהבת את זה אז מי יודע ... :)
את האתר הזה הכרתי כבר פשוט לא נכנסתי לחלק של הפורומים וכשראיתי שיש גם חלק מיוחד לישראלים אז אמרתי נצטרף :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פששששששש איזה יופי... כשמגיעה בחורה אתם לא אומרים לא כלום על זה שהיא אומרת "טראנסים" ;)
חפיף...
נעים מאוד אמירה, אני אורן.
אל תדאגי, תישארי פה ואת תשכילי כמונו :)
ואגב, אנחנו מאוד מקווים שאת פה כדי להישאר, כי חוץ ממך יש פה 3 בנות פעילות..... :rolleyes: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
שלום!
ברוכה הבאה לפורום :)
אני רומן דרך אגב...לעיטים קצת יבש פה אבל האנשים ממש אחלה...
אז תבלי... :) |
|
|
| Rising |
שלללללוווווווווום:tongue2
אני אורן.. האיש והאגדה.. סתם
נעים מאוד
ברוכה הבאה לפורום :) |
|
|
| yaman |
נעים מאוד
שמי בני
ברוכה הבאה לפורום
מקווה שתהני |
|
|
| Lady Mo0 Mo0 |
נעים מאוד להכיר אותכם :)
| quote: | | ואגב, אנחנו מאוד מקווים שאת פה כדי להישאר, כי חוץ ממך יש פה 3 בנות פעילות..... |
אני בהחלט מתכוונת להיות פה ולהשאר :)
ד"א תמונה שלי (באיכות לא משהו):
 |
|
|
| FederalBI |
שלום ברוכה הבאה קוראים לי אלכס
:-) |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Lady Mo0 Mo0
נעים מאוד להכיר אותכם :)
אני בהחלט מתכוונת להיות פה ולהשאר :)
ד"א תמונה שלי (באיכות לא משהו):
|
פיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יא רבנן
איזהההה חמודה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Lady Mo0 Mo0
נעים מאוד להכיר אותכם :)
אני בהחלט מתכוונת להיות פה ולהשאר :)
ד"א תמונה שלי (באיכות לא משהו):
|
אני מוכן להיות חבר שלך :D
ברוכה הבאה..
אני אליאור..
:toothless |
|
|
|
|