return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
צהריים טובים לכולם :) (pg. 6)
View this Thread in Original format
yaman
quote:
Originally posted by yahel222
כפרה עליך
ירושלים = חור

לאו דווקא השכונה שלה

בכל אופן ברוכה הבאה
אני דיג'יי יהל


ואיפה אתה גר?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yaman
ואיפה אתה גר?


קשה לאנשים לקרוא!?
הוא גר ברמת גן...
yaman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קשה לאנשים לקרוא!?
הוא גר ברמת גן...


לא שמתי לב רועי
MASTERsplinter
ברוכה הבאה..
נעים מאוד, אני אסף..
החל ממחר כבר לא פה לעוד הרבה זמן..
NO FEAR משיח בעיר..
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
ברוכה הבאה..
נעים מאוד, אני אסף..
החל ממחר כבר לא פה לעוד הרבה זמן..
NO FEAR משיח בעיר..



שוב נעלם לנו??
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קשה לאנשים לקרוא!?
הוא גר ברמת גן...


חברה תקראו משפט ותשננו

כשנכנסים לרמת גן....מתחיל הבלאגן....!
princess cc
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לך תתריד אותה :}}

מצטער שאני עונה לך רק עכשיו הייתי חולה בתקופה האחרונה ביליתי הרבה בבתי חולים אז לא הייתי כאן
אני קיפר הנער השני של הפורום
ברוכה הבאה (ותזהרי לבנות קשה לשרוד פה עם כל החולים האלה תקחי עצות מסיסי :}


היי מותק באמת מזמן לא היית כאן...
עדיין הרגל אה?
יאללה תרגיש טוב! רוצים לראות אותך במצעד!:)
Vortex_SA
מה אתם דפוקים?? ירושליים שולטת!! אפשר להתבלבל בדרך שם שעות ועדיין להנות (אבל זאת הסטייה שלי ושל חברים שלי...) אה ולסוע באמצע חג ליד ימבה דוסים שמתקבצים ליד שריפה ולהיות באוטו עם חבר לחוץ שבטוח שזה פיגוע יוווו היה מצחיק... ואגב לכו לגן העיר, ימבה כוסיות... וממצב? אני שגיא ברוכה הבאה לפורום... ורק רציתי להגיד! הטיילת בת"א משעממת!! הרבה יותר שווה ללכת לבית קפה בדיזינגוף או משו...
taltul
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה אתם דפוקים?? ירושליים שולטת!! אפשר להתבלבל בדרך שם שעות ועדיין להנות (אבל זאת הסטייה שלי ושל חברים שלי...) אה ולסוע באמצע חג ליד ימבה דוסים שמתקבצים ליד שריפה ולהיות באוטו עם חבר לחוץ שבטוח שזה פיגוע יוווו היה מצחיק... ואגב לכו לגן העיר, ימבה כוסיות... וממצב? אני שגיא ברוכה הבאה לפורום... ורק רציתי להגיד! הטיילת בת"א משעממת!! הרבה יותר שווה ללכת לבית קפה בדיזינגוף או משו...

...פחחח...אנשי הבתי קפה האלה
:rolleyes:

ממתי בתי קפה ומסעדות הפכו למשהו לא משעמם או שזה גם אחת סטיות שלך... :conf:

[אין לי משהו אישי נגדך... פשוט אמרת משהו שקצת לא ברור לי מאיפה אתה מסיק מסקנות כאלה...]
Vortex_SA
quote:
Originally posted by taltul
...פחחח...אנשי הבתי קפה האלה
:rolleyes:

ממתי בתי קפה ומסעדות הפכו למשהו לא משעמם או שזה גם אחת סטיות שלך... :conf:

[אין לי משהו אישי נגדך... פשוט אמרת משהו שקצת לא ברור לי מאיפה אתה מסיק מסקנות כאלה...]


אני לא "איש בתי קפה"... אבל תראה לפעמים סבבה לשבת סתם להריץ צחוקים עם חברים... ולשאול את המלצרית אם יש גרניטה... ואני אומר שזה יותר כיף מהטיילת שם.. בטיילת משעמם... לי לפחות..

עכשיו כשאני חושב על זה הרבה זמן לא ישבתי בבית קפה.. יודע מה??? יותר שווה מסיבת יער מטורפת שמודיעים לך עליה 5 דקות לפני ואתה עושה עליה לרגל (עם האוטו כמובן) בתוך יער ואז יש יענו סלקטור מסומם שמבקש ממך כסף לכניסה ואתה כזה "אין לי כסף...." והוא חושב קצת... ואז אומר לך טוב נו כנס... :) ואז כל החברים שלך משתכרים ומספרים שטויות... למה בכלל קמתי עכשיו?!? אני צריך לישון...

s0undw4v3
נחמד לראות אנשים מוכרים מצטרפים :p

רק חבל שזה לקח כל כך הרבה זמן :thepirate

אז אני מבין שהיום כל מי שמביא תמונה שלו עם פרי מקבל 6 עמודים קבלת פנים... סבבה... נלקח לתשומת ליבי :crazy:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני לא "איש בתי קפה"... אבל תראה לפעמים סבבה לשבת סתם להריץ צחוקים עם חברים... ולשאול את המלצרית אם יש גרניטה... ואני אומר שזה יותר כיף מהטיילת שם.. בטיילת משעמם... לי לפחות..

עכשיו כשאני חושב על זה הרבה זמן לא ישבתי בבית קפה.. יודע מה??? יותר שווה מסיבת יער מטורפת שמודיעים לך עליה 5 דקות לפני ואתה עושה עליה לרגל (עם האוטו כמובן) בתוך יער ואז יש יענו סלקטור מסומם שמבקש ממך כסף לכניסה ואתה כזה "אין לי כסף...." והוא חושב קצת... ואז אומר לך טוב נו כנס... :) ואז כל החברים שלך משתכרים ומספרים שטויות... למה בכלל קמתי עכשיו?!? אני צריך לישון...


הפוטסים שלך מזכירים לי את הפרסומת של ADSL
:nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement