|
צהריים טובים לכולם :) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ועם כל זה...
אפשר להסתכל על החתימה שלך ולהבין שהנטיות המיניות שלך מעורערות...
ככה זה לפחות בשנה וחצי האחרונות!! :disbelief
אהה ואתה ילד מניאק שלא מסיע חברים שלו לאכול כשהם רעבים!! :crazy: |
מסכנים חבריך אם הם צרכים להסיע אותך כל פעם כשאתה רעב
:nervous: |
|
|
| oDrori |
קיצר, לא קראתי את כל החמש עמודים אז יש מצב שאני לא אקטואלי...
כל מקרה, ברוכה הבאה לפורום, אני עודד... מקווה שתהני ותרחיבי פה
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
מסכנים חבריך אם הם צרכים להסיע אותך כל פעם כשאתה רעב
:nervous: |
הם לא...
אבל אתה עדיין ילד מניאק!#$@%#$% :crazy: |
|
|
| yaman |
סוף סוף אחת ירושלמית
ישתבח שמו |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by yaman
סוף סוף אחת ירושלמית
ישתבח שמו |
לך תתריד אותה :}}
מצטער שאני עונה לך רק עכשיו הייתי חולה בתקופה האחרונה ביליתי הרבה בבתי חולים אז לא הייתי כאן
אני קיפר הנער השני של הפורום
ברוכה הבאה (ותזהרי לבנות קשה לשרוד פה עם כל החולים האלה תקחי עצות מסיסי :} |
|
|
| Rising |
| מאיפה את בירושלים אם אפשר לשאול? |
|
|
| Lady Mo0 Mo0 |
| quote: | | מצטער שאני עונה לך רק עכשיו הייתי חולה בתקופה האחרונה ביליתי הרבה בבתי חולים אז לא הייתי כאן |
תהיה בריא! :)
| quote: | | מאיפה את בירושלים אם אפשר לשאול? |
אפשר בהחלט :)
אני מפסגת זאב. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Lady Mo0 Mo0
אפשר בהחלט :)
אני מפסגת זאב. |
חור :p |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Rising
חור :p |
איפה כול הערסים;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Lady Mo0 Mo0
תהיה בריא! :)
אפשר בהחלט :)
אני מפסגת זאב. |
היה איתי אחד בצבא משם...
את סיימת עכשיו י"ב או לפני שנה? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Rising
חור :p |
כפרה עליך
ירושלים = חור
לאו דווקא השכונה שלה
בכל אופן ברוכה הבאה
אני דיג'יי יהל |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by yahel222
כפרה עליך
ירושלים = חור
לאו דווקא השכונה שלה
בכל אופן ברוכה הבאה
אני דיג'יי יהל |
חיחי :) כל הפוסט העלה לי חיוך על הפרצוף |
|
|
|
|