|
צהריים טובים לכולם :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by princess cc
אמירה מותק סטפ אינטו מיי אופיס אני אלמד אותך כל מה שרצית לדעת והתביישת לשאול;)
אין ט'ת קייס תתכונני אחותי לחוויה בלתי נשכחת כי אני טוטאלי מכורה למסיבות!:) |
סתם שאלה שמעניינת אותי בתור אחד שרואה את עצמו בכל הקטע של מסיבות גם בעוד 5-6 שנים
מה את ובעלך עושים בחיי היום יום?
עבודה וכאלה
מגורים
כל הדברים האלה שמאוד מפחידים אותי במבט קל אל העתיד הקרב ובא |
|
|
| Lady Mo0 Mo0 |
| quote: | עם מי הגעת מירושלים?
לא יודע פרי נראה לי קול לגמרי דווקא בתמונה....
לא ניכרת עליו העייפות שבטח שרתה עליו |
הגעתי עם החבר שלי :)
פרי נראה לי טיפוס היפר אז לא נחשב :P |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סתם שאלה שמעניינת אותי בתור אחד שרואה את עצמו בכל הקטע של מסיבות גם בעוד 5-6 שנים
מה את ובעלך עושים בחיי היום יום?
עבודה וכאלה
מגורים
כל הדברים האלה שמאוד מפחידים אותי במבט קל אל העתיד הקרב ובא |
חחחח איזו שאלה מצחיקה...
אנחנו גרים בשכירות כרגע בר"ג אבל יש לנו דירה שלנו בב"ש
שהיא מושכרת
אני לומדת שנה ג' משפטים ובעלי למד חשמל,
לגבי עבודה אז עד לפני שבועיים עבדתי בפלאפון אבל התפטרתי ועכשיו אני מחפשת משהו אחר עם יותר סיפוק ויותר כסף שיהיה להרבה מסיבות
;)
בעלי עובד בחשמל כמובן...
ולא הבנתי מה בדיוק מפחיד אותך? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Lady Mo0 Mo0
הגעתי עם החבר שלי :)
פרי נראה לי טיפוס היפר אז לא נחשב :P |
ח'ברה להרגע
הבחורה תפוסה...
היתה לנו מישהי פנויה אי פעם בפורום..?:whip:
חבל שבמסיבות של נקסט אני אף פעם לא מתחיל עם אף אחת
איך אפשר להיות מרוכז בשים כשיש תתחי על על העמדה שזה עם כל הכבוד למין הנשי קצת יותר אטרקטיבי לטעמי...
(כן.. אני מעדיף אורגזמה שנמשכת כמה שעות מאשר 10 שניות של אורגזמה פורקן וזהו...) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | לא יודע פרי נראה לי קול לגמרי דווקא בתמונה....
לא ניכרת עליו העייפות שבטח שרתה עליו |
דווקא ממה שאני קלטתי עליו לאחר המסיבה הוא היה שפוך לגמרי - התפוצצו לו אשכרה ורידים בעיניים.... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Lady Mo0 Mo0
הגעתי עם החבר שלי :)
פרי נראה לי טיפוס היפר אז לא נחשב :P |
חחחחח עלק טיפוס היפר
פרי נראה לי היה על איזה כמה קרטונים;)
זה מסביר גם למה היה שפוך אח"כ |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | כן.. אני מעדיף אורגזמה שנמשכת כמה שעות מאשר 10 שניות של אורגזמה פורקן וזהו...) |
מילים כדורבנות !
חוץ מזה, אילן, בינינו, דיסקוטק זה לא המקום להתחיל עם בחורות... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by princess cc
חחחח איזו שאלה מצחיקה...
אנחנו גרים בשכירות כרגע בר"ג אבל יש לנו דירה שלנו בב"ש
שהיא מושכרת
אני לומדת שנה ג' משפטים ובעלי למד חשמל,
לגבי עבודה אז עד לפני שבועיים עבדתי בפלאפון אבל התפטרתי ועכשיו אני מחפשת משהו אחר עם יותר סיפוק ויותר כסף שיהיה להרבה מסיבות
;)
בעלי עובד בחשמל כמובן...
ולא הבנתי מה בדיוק מפחיד אותך? |
אני לא יודע...
מחסור בכסף?
הרעיון שאני לא יוכל לעשות משאני רוצה בגלל שלא יהיה לי כסף..
לדוגמא אני מנסה להבין איך ירון טס פעמיים בקיץ אחד לאיביזה
לא חשבתי שזה אפשרי לאדם שהוא מתחת למאיון העליון... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
דווקא ממה שאני קלטתי עליו לאחר המסיבה הוא היה שפוך לגמרי - התפוצצו לו אשכרה ורידים בעיניים.... |
כן אבל בתמונות הוא היה נראה הרבה יותר מפוקס מהאנשים שהצטלמו איתו....
הוא משרה שלווה כזאת בתמונות...
אניווי האוואטר שלי לא הולך להתחלף בקרוב...
מעטים בלבד יוכלו לשנות אותו
(מי אמר ג'ונו גראנט?) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אני לא יודע...
מחסור בכסף?
הרעיון שאני לא יוכל לעשות משאני רוצה בגלל שלא יהיה לי כסף..
לדוגמא אני מנסה להבין איך ירון טס פעמיים בקיץ אחד לאיביזה
לא חשבתי שזה אפשרי לאדם שהוא מתחת למאיון העליון... |
צ'מע כסף זה בעיה אבל זה עניין של סידרי עדיפויות, כמו שאתה מעדיף מוסיקה על נשים אני מעדיפה מסיבות על פני דברים אחרים, אז אנחנו לא יוצאים לנופשים בבתי מלון וכ"ו ובחו"ל לא היינו כבר איזה 6 שנים ובמקום זה יוצאים כל שבוע...
לגבי ירון אז הוא עבד מאוד קשה מאז שהשתחרר וחסך קצת...
אנ'לא רואה שום סיבה שלא תוכל גם אתה לעשות את זה...
כל עוד אתה רווק וגר אצל ההורים אז אתה יכול לחסוך ים כסף |
|
|
| arik |
מה המצב אני אריק
בן 20.5
נשוי! |
|
|
|
|