|
צהריים טובים לכולם :) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני לא "איש בתי קפה"... אבל תראה לפעמים סבבה לשבת סתם להריץ צחוקים עם חברים... ולשאול את המלצרית אם יש גרניטה... ואני אומר שזה יותר כיף מהטיילת שם.. בטיילת משעמם... לי לפחות..
עכשיו כשאני חושב על זה הרבה זמן לא ישבתי בבית קפה.. יודע מה??? יותר שווה מסיבת יער מטורפת שמודיעים לך עליה 5 דקות לפני ואתה עושה עליה לרגל (עם האוטו כמובן) בתוך יער ואז יש יענו סלקטור מסומם שמבקש ממך כסף לכניסה ואתה כזה "אין לי כסף...." והוא חושב קצת... ואז אומר לך טוב נו כנס... :) ואז כל החברים שלך משתכרים ומספרים שטויות... למה בכלל קמתי עכשיו?!? אני צריך לישון... |
כבר יותר טוב :)
נ''ב:
"Spontaneous" -> instinctive, natural; not premeditated, impromptu, unplanned; arising from internal forces (of a natural phenomena)
מילה הטובה ביותר שהומצאה ע''י בני אדם :cool: ;) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הפוטסים שלך מזכירים לי את הפרסומת של ADSL
:nervous: |
אני באמת צריך לשתות פחות קפה.. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by taltul
כבר יותר טוב :)
נ''ב:
"Spontaneous" -> instinctive, natural; not premeditated, impromptu, unplanned; arising from internal forces (of a natural phenomena)
מילה הטובה ביותר שהומצאה ע''י בני אדם :cool: ;) |
אתה יודע מה יותר טוב?? עוגיות עבאדי... העבאדי הזה כזה גבר... כל עוגיה הוא מכין... נותן נשיקה לכל אחת... העבאדי הזה... כזה גבר...
ואתה יודע מה רע?!?! השואה... שואה זה רע.. אתה יודע מה עוד טוב??? לעשות שיחות כאלה בבוקר אחרי לילה של הסתובבות בכל מקום אפשרי באזור עם נרגילה...
ובאמת ספונטניות זה טוב.. אבל אני לא אוהב שהיא מביאה אותי למקומות משעממים כי אז צריך ללכת למקום אחר... וזה מבזבז דלק... והחור באוזון וכאלה... |
|
|
| princess cc |
????????????????
שגיא מה נסגר? הכל ס'דר? |
|
|
| Shahar |
ברוכה הבאה כפרה
אף אחד פה לא ממש מבין אנחנו רק נראים חכמים
:)
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
פששששששש איזה יופי... כשמגיעה בחורה אתם לא אומרים לא כלום על זה שהיא אומרת "טראנסים" ;) |
אחי היא אמרה היא אוהבת "טראנס" אמרתי כבר אז בוויכוח עם ההוא שכשאומרים טראנס זה נשמע יותר טוב מטראנסים
לא יודע למה
אבל תקרא את זה ותבין :)
בגלל שזה ביחיד זה יותר ספציפי למרות שזה לא
עידף להגיד טראנס
:P |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
היתה לנו מישהי פנויה אי פעם בפורום..?:whip: |
סיסי חחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DJ Alex E. |
אהלן אהלן אני אלכס הרוסי הכי מטורף בפורום :crazy:
אגב בתור מצטרפת חדשה את מחוייבת לענות על השאלה הבאה:
האם את מפליצה בסתר???
:D |
|
|
| Rising |
רק בואו לא נבריח אותה אה?? :rolleyes: :)
מה עם חבר שלך אמירה ד"א... גם הוא אוהב טראנס?
שיתערבב איתנו גם :cool: |
|
|
| markfeldman |
דווקא ירושלים זו עיר חמה מבחינת דיסקוטקים... עוד מעט פול ואן דייק, הקהל היפה של ירושלים, האווירה המשפחתית, הנקניקיות החמות והקור המקפיא....
נוסטלגיה מימי אלעד עמדי וטייסטו באומן 17. |
|
|
| Sm0keMachine |
ברוכים הבאים אמירה!:)
אני מקווה שלא אמרת את המילה האסורה... "טראנסים" :D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ברוכים הבאים אמירה!:)
אני מקווה שלא אמרת את המילה האסורה... "טראנסים" :D |
אמרה טראנס...
קרא ת'טרד דווקא די משעשע:haha: |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ברוכים הבאים אמירה!:)
אני מקווה שלא אמרת את המילה האסורה... "טראנסים" :D |
עזוב מילא טראנסים אנשים בורים מכלילים את זה בכלל בז'אנר שנקרא
"טראקים" |
|
|
|
|