return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
צהריים טובים לכולם :) (pg. 7)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אני לא "איש בתי קפה"... אבל תראה לפעמים סבבה לשבת סתם להריץ צחוקים עם חברים... ולשאול את המלצרית אם יש גרניטה... ואני אומר שזה יותר כיף מהטיילת שם.. בטיילת משעמם... לי לפחות..

עכשיו כשאני חושב על זה הרבה זמן לא ישבתי בבית קפה.. יודע מה??? יותר שווה מסיבת יער מטורפת שמודיעים לך עליה 5 דקות לפני ואתה עושה עליה לרגל (עם האוטו כמובן) בתוך יער ואז יש יענו סלקטור מסומם שמבקש ממך כסף לכניסה ואתה כזה "אין לי כסף...." והוא חושב קצת... ואז אומר לך טוב נו כנס... :) ואז כל החברים שלך משתכרים ומספרים שטויות... למה בכלל קמתי עכשיו?!? אני צריך לישון...

כבר יותר טוב :)

נ''ב:
"Spontaneous" -> instinctive, natural; not premeditated, impromptu, unplanned; arising from internal forces (of a natural phenomena)

מילה הטובה ביותר שהומצאה ע''י בני אדם :cool: ;)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הפוטסים שלך מזכירים לי את הפרסומת של ADSL
:nervous:


אני באמת צריך לשתות פחות קפה..
Vortex_SA
quote:
Originally posted by taltul
כבר יותר טוב :)

נ''ב:
"Spontaneous" -> instinctive, natural; not premeditated, impromptu, unplanned; arising from internal forces (of a natural phenomena)

מילה הטובה ביותר שהומצאה ע''י בני אדם :cool: ;)


אתה יודע מה יותר טוב?? עוגיות עבאדי... העבאדי הזה כזה גבר... כל עוגיה הוא מכין... נותן נשיקה לכל אחת... העבאדי הזה... כזה גבר...

ואתה יודע מה רע?!?! השואה... שואה זה רע.. אתה יודע מה עוד טוב??? לעשות שיחות כאלה בבוקר אחרי לילה של הסתובבות בכל מקום אפשרי באזור עם נרגילה...

ובאמת ספונטניות זה טוב.. אבל אני לא אוהב שהיא מביאה אותי למקומות משעממים כי אז צריך ללכת למקום אחר... וזה מבזבז דלק... והחור באוזון וכאלה...
princess cc
????????????????
שגיא מה נסגר? הכל ס'דר?
Shahar
ברוכה הבאה כפרה
אף אחד פה לא ממש מבין אנחנו רק נראים חכמים
:)

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
פששששששש איזה יופי... כשמגיעה בחורה אתם לא אומרים לא כלום על זה שהיא אומרת "טראנסים" ;)


אחי היא אמרה היא אוהבת "טראנס" אמרתי כבר אז בוויכוח עם ההוא שכשאומרים טראנס זה נשמע יותר טוב מטראנסים
לא יודע למה
אבל תקרא את זה ותבין :)
בגלל שזה ביחיד זה יותר ספציפי למרות שזה לא
עידף להגיד טראנס
:P
Shahar
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
היתה לנו מישהי פנויה אי פעם בפורום..?:whip:


סיסי חחחחחחחחחחחחח
DJ Alex E.
אהלן אהלן אני אלכס הרוסי הכי מטורף בפורום :crazy:
אגב בתור מצטרפת חדשה את מחוייבת לענות על השאלה הבאה:

האם את מפליצה בסתר???
:D
Rising
רק בואו לא נבריח אותה אה?? :rolleyes: :)

מה עם חבר שלך אמירה ד"א... גם הוא אוהב טראנס?
שיתערבב איתנו גם :cool:
markfeldman
דווקא ירושלים זו עיר חמה מבחינת דיסקוטקים... עוד מעט פול ואן דייק, הקהל היפה של ירושלים, האווירה המשפחתית, הנקניקיות החמות והקור המקפיא....

נוסטלגיה מימי אלעד עמדי וטייסטו באומן 17.
Sm0keMachine
ברוכים הבאים אמירה!:)

אני מקווה שלא אמרת את המילה האסורה... "טראנסים" :D

princess cc
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ברוכים הבאים אמירה!:)

אני מקווה שלא אמרת את המילה האסורה... "טראנסים" :D


אמרה טראנס...
קרא ת'טרד דווקא די משעשע:haha:
Scorchio
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ברוכים הבאים אמירה!:)

אני מקווה שלא אמרת את המילה האסורה... "טראנסים" :D


עזוב מילא טראנסים אנשים בורים מכלילים את זה בכלל בז'אנר שנקרא
"טראקים"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement