|
Trance.nu winter dance event! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Wie zijn er nu allemaal van jullie? :) Wordt weer een topfeestje vrijdag! :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Freezel
Wie zijn er nu allemaal van jullie? :) Wordt weer een topfeestje vrijdag! :) |
ikkeeuh:D |
|
|
| Gladius |
| quote: | FUSyke + vriendin
TOR
Freezel
Xilver
eieregooie
Gladius + neef
Cresto
Jasper
Zehra
|
amai das deze vrijdag al!?!? woeiiiiiiii |
|
|
| Gladius |
| wordt het gezamenlijk met den trein eigenlijk? |
|
|
| Freezel |
| Meeten op Den Haag CS en gezamelijk naar de Asta gaan? |
|
|
| TOR |
wow ja, was ook ff vergeten dat het deze vrijdag al valt, hehe..
@ Glad: ik zou het liefst de trein willen vermijden eigenlijk. met die spoorwerken en zo... |
|
|
| FUSyke |
| Met de trein wou ik eerst nog gaan maar nu zie ik het niet zo goed zitten met die werken:rolleyes: Dus de enige optie is met de auto |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
wordt het gezamenlijk met den trein eigenlijk? |
Zehra en ik rijden mee met Xilver, dus wij zien jullie wel aan de Asta! :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zehra en ik rijden mee met Xilver, dus wij zien jullie wel aan de Asta! :) |
ah leuk te weten dat er blijkbaar toch al iemand rijdt...
swat, wss rijdt m'n broer ook, dus ik heb misschien nog wel een plaatsje (of 2) voor de gegadigden. |
|
|
| TOR |
| voor mij maakt het niet uit met wie ik meerijd, als ik er maar geraak :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
voor mij maakt het niet uit met wie ik meerijd, als ik er maar geraak :o |
voor mij ook :D
in groep met de trein mag voor mij ook |
|
|
| TOR |
| als ze pas op zaterdagmiddag met die spoorwerken beginnen, wil ik gerust ook met de trein gaan... dan kun je 's morgens nog zonder problemen terug. maar ik heb geen zin om op de terugweg te sukkelen... |
|
|
|
|