|
Trance.nu winter dance event! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Hoe kom je eigenlijk in de VIP-area? |
Door VIP-toegang te krijgen ;) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Freezel
Door VIP-toegang te krijgen ;) |
En weet je ook hoe je dit kunt verkrijgen? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by FUSyke
En weet je ook hoe je dit kunt verkrijgen? |
Om eerlijk te zijn nee. Weet niet of je zomaar VIP-toegang kan krijgen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Hoe kom je eigenlijk in de VIP-area? |
Lopend...
FUSyke + vriendin
TOR
Freezel
Xilver
eieregooie |
|
|
| Freezel |
| Droog ei ;):stongue: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Freezel
Droog ei ;):stongue: |
=>>>
the way i like it.
FUSyke + vriendin
TOR
Freezel
Xilver
eieregooie
Gladius + neef |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Lopend...
|
Dat antwoord had ik verwacht:) |
|
|
| djcresto |
Kvin eigenlijk de vip maar onnozel eigenlijk. Niets is zo leuk als u volledig op de dansvloer laten gaan. Daar pas kan je de sfeer voelen, contact met de dj's.
FUSyke + vriendin
TOR
Freezel
Xilver
eieregooie
Gladius + neef
Cresto |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
Kvin eigenlijk de vip maar onnozel eigenlijk. Niets is zo leuk als u volledig op de dansvloer laten gaan. Daar pas kan je de sfeer voelen, contact met de dj's.
|
lol, waarom stonden we dan vrijdag constant boven? :p |
|
|
| JediD4M |
:( :(
ook naar deze gaat ik niet kunnen gaan..
Zaterdag derop beginnen om 10u ... 2u15 rijden .. dan zou ik daar maar een paar uurtjes kunnen blijven :rolleyes: ..damn .. tzit de laatste tijd beetje tegen op dat gebied.. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, waarom stonden we dan vrijdag constant boven? :p |
vrijdag was ik moe :p
Ben ook iemand die liever op tijd toe komt en opt gemakske in de sfeer komt dan direct in een overvolle tent binnen te komen. |
|
|
| lost_in_trance |
| Op de zesde van November, zullen er werken op de neederlandse spoorweg tussen Rotterdam en Amsterdam zijn. The treinen rijden niet verder dan Doordrecht/Rotterdam? Mensen die met de train naar Belgie teruggaan, moeten in Rotterdam/Doordrecht overstappen om een andere trein naar Belgie te nemen. |
|
|
|
|