|
Trance.nu winter dance event! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Wanneer: zaterdag 6 november
Oorzaak: werkzaamheden rond Den Haag HS
Gevolgen: treinen rijden via een andere route:
de Internationale trein Amsterdam Centraal-Antwerpen-Brussel Zuid/Midi stopt niet in Schiphol en Den Haag HS. Deze trein stopt extra in Duivendrecht
Thalys Amsterdam Centraal-BrusselZuid/Midi-Paris Nord stopt niet in Schiphol en Den Haag HS
Alternatief: reis via een andere route en maak gebruik van de binnenlandse treinen:
reis van Schiphol met de binnenlandse trein naar Duivendrecht en stap daar over op de Internationale trein
reis tot 20.00 uur van Den Haag HS met de binnenlandse trein naar Rotterdam Centraal en stap daar over op de Internationale trein
reis na 20.00 uur van Den Haag HS met een HTM-tram naar Den Haag Moerwijk, stap daar over op een binnenlandse trein naar Rotterdam Centraal, en stap daar over op de Internationale trein
reis voor Thalys naar Amsterdam Centraal of Rotterdam Centraal
Extra reistijd: maximaal drie kwartier
ook:
de Sneltrein Amsterdam Centraal-Breda (via Haarlem) rijdt niet tussen Leiden Centraal en Rotterdam Centraal
Maar er zijn nog genoeg treinen over volgens mij :) Gewoon overstappen in Rotterdam dus :) |
|
|
| Jasperovitsj |
FUSyke + vriendin
TOR
Freezel
Xilver
eieregooie
Gladius + neef
Cresto
Jasper
Zehra
En Tim heeft me vrijdag vip-toegang voor mezelf en 4 andere beloofd, maar volgens mij was hij toen al wel redelijk dronken...dus ik vraag me af of hij het zich nog herinnert! ;) :p |
|
|
| lost_in_trance |
Alles dat is zeer moeilijk! :eek: :D
Als er thalys op de zesde november in Den Haag HS om naar Belgie terug te gaan was, zou dat gemmakelijker en goedkooper voor ik zijn.
Ik heb geen verminderingen op de prijs voor de normaal trein :whip: |
|
|
| eieregooie |
| Volgens mij kan je met een internationaal ticket gewoon iedere trein pakken die je wil... zolang het maar op de route is... En zo lang het maar geen ice of thalys is... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Extra reistijd: maximaal drie kwartier
|
no thanks
wie gaat met de wagen en wie kan mijn aanwezigheid in die wagen verdragen? :D |
|
|
| eieregooie |
 |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by TOR
wie gaat met de wagen en wie kan mijn aanwezigheid in die wagen verdragen? :D |
Ik sluit mij aan bij Tor (maar dan vo 2 personen):) Ik zal zeer braaf zijn in de auto:p |
|
|
| pooley |
Ik ook wel :)
Is Den Haag dan wel te berijken via trein? :/ |
|
|
| Kaidreas |
^Zucht leest er hier iemand eigenlijk wel mijn posts....
of negeren jullie mij gewoon constant :D |
|
|
| eieregooie |
| Jawel, maar CS is gewoon goed aan te lopen hoor :) HS is ietsje verder :) |
|
|
| pooley |
Men excuses zalt nog is allemaal lezen :-)
Ander probleem , kweet niet waar ik juist moet afstappen, waar men broer nu juist dicht bij woont.
Kut :)
dus de stations zijn gewoon normaal berijkbaar maar niet met de trein vanuit België =) |
|
|
|
|