|
Trance.nu winter dance event! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ^ :eyes: :eek: :eyespop: :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by ahp2002
officiële aankondiging komt vanavond... :) |
nog wijzigingen in deze line-up? |
|
|
| MaGiK54 |
| Zal zeker aanwezig zijn, zo'n feestje in mijn eigen stad, kan ik natuurlijk niet laten schieten. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zal zeker aanwezig zijn, zo'n feestje in mijn eigen stad, kan ik natuurlijk niet laten schieten. |
al was zo'n feestje midden in afrika.... :D :D :D |
|
|
| Nyah |
check 1: 5 november al iets te doen? nope
check 2: 4 november geen feestje gepland, waardoor ik de dag erna gans deraan ben? :rolleyes: nope
m.a.w. zal ook es proberen om naar de asta te komen :p |
|
|
| Gladius |
| godverdoemeverdoememiljaardemildedju wat een vette lineup!! |
|
|
| FUSyke |
| Zo'n lekker feestje wil ik niet missen. Hopelijk geraak ik aan vervoer |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Zo'n lekker feestje wil ik niet missen. Hopelijk geraak ik aan vervoer |
trein hé :D
nr den haag is echt nie moeilijk, u er gewoon op instellen dat ge maar rond 9 's ochtends thuis zijt. |
|
|
| TOR |
| :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
trein hé :D
nr den haag is echt nie moeilijk, u er gewoon op instellen dat ge maar rond 9 's ochtends thuis zijt. |
of 11 uur zoals da altijd bij mij was. :D gaat vet feestje worden! kijk er nu al naar uit! :) :crazy:
:crazy: nogmaals! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
trein hé :D
nr den haag is echt nie moeilijk, u er gewoon op instellen dat ge maar rond 9 's ochtends thuis zijt. |
Hoeveel kost zo'n ticketje heen & terug naar Den Haag? |
|
|
|
|