|
Trance.nu winter dance event! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
Ander probleem , kweet niet waar ik juist moet afstappen, waar men broer nu juist dicht bij woont.
Kut :)
|
Kan uw broer dat niet allemaal uitleggen? Of beter nog, u aan het station komen ophalen? |
|
|
| pooley |
| Kmoet em gewoon is bellen :-) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by pooley
dus de stations zijn gewoon normaal berijkbaar maar niet met de trein vanuit België =) |
Jep, alleen de internationale, en die ene sneltrein niet... Dan zijn er nog de Intercity's en Stoptreinen... Zat dus :) |
|
|
| pooley |
| Heb nog niets gedronken hoor |
|
|
| ahp2002 |
Voor de Belgen wel interessant denk ik: :D
o.a. de volgende platen geven we weg:
Cape Town - Stringrizer
Body-shock - Attack of the bodysnachters
Indoctrinate - Feeling You (heel vet!)
body-shock - Ghost in the church
en meer
verder net bij Banshee o.a. nog nieuwe Fire & Ice, Plastic Boy, Nova, Miss Ann, Kompressor gehoord. klonk zeer vet! |
|
|
| lost_in_trance |
| geen plaaten van Fundamental, Somatic Sense of andere labels? |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
geen plaaten van Fundamental, Somatic Sense of andere labels? |
spinnin & fundamental doen ook wat. rustig maar, rustig maar, is t niet genoeg ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
geen plaaten van Fundamental, Somatic Sense of andere labels? |
Kom je nu naar het gratis feest voor het feest zelf en de dikke line up die ze hebben weten neer te zetten of voor de gratis platen? ;) :p |
|
|
| pooley |
| Ik kom voor de lekstokjes |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Freezel
Kom je nu naar het gratis feest voor het feest zelf en de dikke line up die ze hebben weten neer te zetten of voor de gratis platen? ;) :p |
Als ik voor de plaaten kwam, zou ik in juli en september gekomen zijn ;)
Niet alleen voor de platen. Om Ronski Speed, Signum en Menno De Jong te zien ook! |
|
|
|
|