return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Trance.nu winter dance event! (pg. 14)
View this Thread in Original format
TOR
ben een beetje lui, dus heb mijn review van op E-love.be gekopieerd.

zoals Jasper zegt, goed georganiseerd en zeer aangenaam party-volk. ik kijk al uit naar de volgende editie :eyespop: ;) :p
pooley
Ni zo aan den dope gelijk normaal? :)
Mystique
Was een heerlijk party!! Goeie muziek, goeie sfeer, ni enorm veel volk (ge had nog plaats om te bewegen).
Ja het sluitings uur was naturrlijk minder, maar ja voor de rest viel het dik mee!!
:eyespop: :crazy: :eyespop:
pooley
Godver, Tor is men imago van Dirty Pancho aant afpakken !
omfg !
TOR
:o

hij gaat er waarschijnlijk weer af hoor.. ;) i don't like how i look :o
Kaidreas
misschien is het toch beter zonder. De vrouwen gaan dan gewoon voor u in rij staan.
kunt ge al een nick aanschaffen in de beta-thug crew als PIMP:D
TOR
*grabs razor*
Jasperovitsj
^ Subtiel ringbaardje ;)
TOR
dat was oorspronkelijk de bedoeling, maar het wil niet groeien waar het moet :p

anyway, hij is er volledig af nu... back to babyface :p
Kaidreas
och... totaal geen babyface. (wie da zegt boenk ik op zen bakkes)
trouwens baby's zijn schattig.
en als een vrouw al zegt dat ge schattig zijt dan zit het al goed. alle ze mogen het nu ook nie om de 5 botten zeggen want da is nie goe :D

Nyah
quote:
Originally posted by Kaidreas
en als een vrouw al zegt dat ge schattig zijt dan zit het al goed.

ervaring mee, dries? :toothless
djcresto
ook nie echt direct zin om een uitgebreid verslag te schrijven. Zoals de anderen al hebben gezegd, Hollandse kutfiles waardoor we airwave misten.

Toen we aankwamen was ronski speed goed gas aant geven in de main. De keet zat lekker vol de laser deed mooi zen werk. En roski speed die sprong alsof zen leven er vanaf hing. Goeie uplifting dj met een sterke uitstraling. Hierna besloten de beta's naar niklas harding te gaan. Had een beetje spijt dat ik hierdoor het laatste deel van ronski speed miste en volledig precision en misja hun set. Maar ik heb me het geen seconde beklaagd. Niklas draaide echt een zalig set, volledig mijn stijl. Jammer dat er niet meer publiek was, op een bepaalde moment stonden enkel beta's op de dansvloer. De mensen in die in de zeteltjes zaten konden er maar van genieten. Bovendien mixte niklas nog goed ook. En zoals tor zij, zijn eigen plaat is echt een bom! Na een korte tussenstop in de vip was het tijd voor menno, die draaide iets stevigere uplifting. Een set die ik ook enorm kon apprecieren. Mixtechnisch nog niet altijd even super maar dat kon niemand wat deren. Na menno kwam sander van doorn, die draaide enorm stevig, alles geven was de boodschap! Sander had ook wel last van voorbijrijdende treinen. Nadat sander moest stoppen gingen we nog even signum opzoeken. Als vanouds draaiden ze bommen die het publiek enorm kon apprecieren, al even als vanouds waren de plaatjes niet altijd even goed gemixt. Voor mij was het een supergeslaagde avond met zalige muziek. Too bad dat we airwave hebben gemist. Bovendien deed ik maar 30 euro op één avond. Het grootste minpunt aan dit feestje is het feit als je in de ene zaal zit dan mis je gegarandeerd wat in de andere. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement