|
ILTA Top 20 Producers Of The Year Vote Has Begun! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | פשוט לא הצביעו להם..
מה לעשות שכל משאוהב מאוד את פרובספוט נטול בקונפליקטים קורעי לב.?!
ואורן.. אכזבה או לא אכזבה..
זה שקלול הקולות
ובחרנו את אבאב אנד ביונד למפיקי השנה...
נקודה...
זאת בחירה של הפורום |
בכל אופן אחלה מצעד.
רק חבל על פרובספוט.... ומקס גראהם....
ייסורים.... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ואורן.. אכזבה או לא אכזבה..
זה שקלול הקולות
ובחרנו את אבאב אנד ביונד למפיקי השנה...
נקודה...
זאת בחירה של הפורום |
חח אוקיי..
אני מאוכזב מהפורום..אסור? |
|
|
| DJ Alex E. |
13-18. Don Diablo
13-18. Skylark
13-18. Richie Hawtin
WTF???
מה בדיוק הם עשו השנה???
אין מצב שהצביעו בשבילם יותר מאשר לפרובספוט
אני לא מאמין שהוא לא נכנס לרשימה
אנשים!להתעורר!!!מה זה אמור להביע??? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
13-18. Don Diablo
13-18. Skylark
13-18. Richie Hawtin
WTF???
מה בדיוק הם עשו השנה???
אין מצב שהצביעו בשבילם יותר מאשר לפרובספוט
אני לא מאמין שהוא לא נכנס לרשימה
אנשים!להתעורר!!!מה זה אמור להביע??? |
don diablo = u-turn
והוא הוציא רמיקס ל
from dark to light
והוציא עוד שני טראקים ששכחתי את השמות שלהם... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
13-18. Don Diablo
13-18. Skylark
13-18. Richie Hawtin
WTF???
מה בדיוק הם עשו השנה???
אין מצב שהצביעו בשבילם יותר מאשר לפרובספוט
אני לא מאמין שהוא לא נכנס לרשימה
אנשים!להתעורר!!!מה זה אמור להביע??? |
חופשי.. אני לא הצבעתי בשביל פרובספוט ב-חמישיה אבל בחלט מגיע לו להיות ב-20 ראשונים...
השמות האלה לא נכנסים לי ל-200 הראשונים..
מי אלה אחרי דיאבלו בכלל???? |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Rising
חופשי.. אני לא הצבעתי בשביל פרובספוט ב-חמישיה אבל בחלט מגיע לו להיות ב-20 ראשונים...
השמות האלה לא נכנסים לי ל-200 הראשונים..
מי אלה אחרי דיאבלו בכלל???? |
אין לי מושג מי האחרון
אבל סקיילארק הוא אמן פרוג. האוס שהוציא רמיקס שממש אהבתי ל
TEARS FOR FEARS - Shout
וגם עשה רמיקס חביב לפלאשדאנס של דיפדיש
אבל חוץ מזה לדעתי לא עשה כלום
וזה לא סיבה שהוא יכנס ל20 הראשונים
האחרון אין לי מושג מיהו בטח סתם אלמוני מפאתי שבדיה/אנגליה
ושגיא מה אני נראה לך מפגר?אני יודע שיו-טרן זה אליאס של דון דיאבלו
ואני יודע על הקטעים שהוא שיחרר
אבל הם היו על הפנים לדעתי!
היה את dead end
ו fade away
שניהם היו גרועים לדעתי
וגם הרמיקס שהזכרת שבכלל לא התקרב לרמיקס של לאנג'.בקיצור אכזבה מהאדון דיאבלו |
|
|
| markfeldman |
| מצטרף למחאה... |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אין לי מושג מי האחרון
אבל סקיילארק הוא אמן פרוג. האוס שהוציא רמיקס שממש אהבתי ל
TEARS FOR FEARS - Shout
וגם עשה רמיקס חביב לפלאשדאנס של דיפדיש |
?למה להעיר את המתים משנתם למההההההה
סקיילארק זה לא הוא אלא הם, והם לא אמני פרוג אלא יוצרים ורמיקסרים משובחים שנעים בכל גווני ההאוס (טק, דיפ, פאנקי וכ"ו). הם הצלחת השנה בכל מה שנוגע ליצירה ורמיקסים של האוס, יחד כנראה עם אריק פריידז
חוץ מ-2 הטראקים שציינת, סקיילארק החדיר השנה עוד כמה טראקים ורמיקסים שלו שקרעו רחבות בכל העולם, הנה חלקם
SKYLARK - THAT'S MORE LIKE IT
PRAISE CATS - SHINED ON ME (SKYLARK REMIX)
DEEPSKY - TALK LIKE A STRANGER (SKYLARK REMIXES)
ויש עוד כמה, פשוט הם לא עולים לי בראש כרגע
בקיצור ולסיכום - תתעדכן אלכס
:happy2: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אין לי מושג מי האחרון
אבל סקיילארק הוא אמן פרוג. האוס שהוציא רמיקס שממש אהבתי ל
TEARS FOR FEARS - Shout
וגם עשה רמיקס חביב לפלאשדאנס של דיפדיש
אבל חוץ מזה לדעתי לא עשה כלום
וזה לא סיבה שהוא יכנס ל20 הראשונים
האחרון אין לי מושג מיהו בטח סתם אלמוני מפאתי שבדיה/אנגליה
ושגיא מה אני נראה לך מפגר?אני יודע שיו-טרן זה אליאס של דון דיאבלו
ואני יודע על הקטעים שהוא שיחרר
אבל הם היו על הפנים לדעתי!
היה את dead end
ו fade away
שניהם היו גרועים לדעתי
וגם הרמיקס שהזכרת שבכלל לא התקרב לרמיקס של לאנג'.בקיצור אכזבה מהאדון דיאבלו |
נו יופי אז אתה יודע אז למה אתה שואל מה הם עשו השנה?? אני דווקא חושב ששני הטראקים האלה של דיאבלו הם מקוריים ומחדשים... יש את הקטע עם הכינורות תוריד
u turn - one way
אהבתי... חוץ מזה אני אוהב את העבודות של דיאבלו בכלליות, ואי אפשר לעשות את אותו מצעד כמו לדיג'יים, עבודה של יוצר היא עבודה שנשארת, זה לא כמו סט שאחרי חודש פג תוקפו... יש טראקים מלפני שלוש שנים שאני עדיין נהנה לשמוע... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לא כמו סט שאחרי חודש פג תוקפו... יש טראקים מלפני שלוש שנים שאני עדיין נהנה לשמוע... |
אתה צוחק?
זה ממש לא ככה.. אז מישהו יעשה קטע לפני מאה שנה אז הוא יחשב כיוצר הטוב ביותר של 2004? מה זה השטויות האלה?
אם זה ככה אז אני רוצה לבחור בטיאסטו כדיג'יי השנה על הסט של מגי'ק 6 שהוא עשה לפני 4 שנים..
וואלה יופי. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
אתה צוחק?
זה ממש לא ככה.. אז מישהו יעשה קטע לפני מאה שנה אז הוא יחשב כיוצר הטוב ביותר של 2004? מה זה השטויות האלה?
אם זה ככה אז אני רוצה לבחור בטיאסטו כדיג'יי השנה על הסט של מגי'ק 6 שהוא עשה לפני 4 שנים..
וואלה יופי. |
לא הבנת בכלל מה שהתכוונתי... התכוונתי שאי אפשר לעשות מצעד שנתי של אומנים בכלל... |
|
|
| DJ Alex E. |
פוזי
אני לא כזה שומע פאנקי האוס וטק האוס ורבאק האוס ולא יודע מה
לא מכיר הרבה דברים של סקיילארק ואני גם לא מתיימר להכיר
מה שבטוח שאם היה משהו טוב שלו הייתי שומע על זה
לגבי דיאבלו
כנראה אתה לא מבין שגיא
כשאני אומר"מה הוא עשה השנה?" אני לא מתכוון שתאכלס הוא לא יצר
אני מתכוון שמבחינתי הוא יצר סתם זבל |
|
|
|
|